Wat een aannames zegquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar zo werkt het in een coalitieland. Ik begrijp dat mensen naarstig op zoek zijn mensen die dit kabinet toch onmogelijk gaan maken of vroegtijdig ten val gaan brengen, maar die komen helaas bedrogen uit.
Er zullen nog wel honderd posts komen met: ''Oh jee die VVD'er was drie maanden geleden nog voor dit en tegen dat en nu ineens draagt hij/zij het regeerakkoord". Dat zijn opmerkingen van mensen die geen verantwoordelijkheid hebben. Bij formeren is het geven en nemen. Als dat niet voldoende was gebeurd zou er geen hoofdlijnenakkoord zijn. Dan was de formatie geklapt en lag de bal bij GL/PvdA. Ik begrijp dat veel (linkse) mensen hier dat dolgraag zouden willen, maar de werkelijkheid is nu anders. So deal with it.
Zuur.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Te cynisch gericht op macht.
Bovendien zou ik dit kabinet van de afbraak alles behalve constructief willen noemen. De PVV is Wilders. Een veroordeeld racist die bij herhaling blijk heeft gegeven van totale schijt aan de basisbeginselen van een parlementaire democratie en van rechtstatelijkheid.
1 vd glazen bollen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en jij bent er één van. Maar rustig maar hoor, ik denk dat Wilders I je nog best mee zal vallen
Zeeland heeft al aardig wat barrieres opgeworpen recentelijk voordat de provincie akkoord wil gaan en dat is de locatie met de meeste steun.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze die willen gaan bouwen. Want veel mensen zijn voor kernenergie tot dat zo ding in de buurt gebouwd gaat worden en dat is in Nederland al snel.
Bedankt voor deze uiterst inhoudelijk opmerking en weerlegging van mijn standpunt.quote:
Daar heb je gelijk in, dat hebben ze 14 jaar lang onder Rutte gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een aannames zeg![]()
Ik ken de VVD wel een beetje. Als de macht voor het grijpen licht offeren ze hun eerstgeborene nog. Maar dat mag ik op mijn beurt best in en in triest vinden.
De erfenis van Rutte? En die is?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef spapaars het volgende:
VVD ook akkoord, en dat was wel te verwachten.
Die stapt in het kabinet om de erfenis van Rutte te bewaken.
Dat misschien ookquote:
Specsavers?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De erfenis van Rutte? En die is?
De grootste PVV ooitquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
14 jaren lang.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rutte heeft de voorwaarden gecreëerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Alleen gebeurde dat onder Yesilgoz en niet Rutte.
14 jaren lang wát precies?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Vd Wal kunnen we afstrepen voor een kabinetspost.
Nee, Rutte heeft de PVV altijd uitgesloten (nadat Wilders de VVD uitsloot).quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rutte heeft de voorwaarden gecreëerd.
Wel nee. Dilan heeft het door Rutte zorgvuldig aangelegde cordon sanitaire op z’n Hollands vakkundig gesloopt. Uit puur opportunistische overwegingen. Mooie boemerang.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rutte heeft de voorwaarden gecreëerd.
Kan de VVD over rechts gaan en meer doelen halen dan met gl en pvda had gekund. De VVD is niet opgericht om de PVV klein te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel nee. Dilan heeft het door Rutte zorgvuldig aangelegde cordon sanitaire op z’n Hollands vakkundig gesloopt. Uit puur opportunistische overwegingen. Mooie boemerang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |