Dacht je werkelijk dat individuele VVD'ers massaal de partij zouden verlaten nu VVD deze coalitie is aangegaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
“Ik blijf VVD’er” weer zo’n loze frase die dus duidelijk bedacht is door voorlichting. Klotepartij is het toch.
Ik hoop niet dat er al te veel ministers worden aangesteld die de pensioenleeftijd naderen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Radio 1 moet Plasterk de beoogde minister president worden en krijgen we Teeven als minister van migratie namens de PVV.
Lijkt mij eerder wel dan niet het geval en de reden is de TT, denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er al te veel ministers worden aangesteld die de pensioenleeftijd naderen.
Juist wel, die hebben geen carrière belang of zijn conformistisch.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er al te veel ministers worden aangesteld die de pensioenleeftijd naderen.
Je mag toch van een partij verwachten dat ze wat meer respect hebben voor de persoonlijke integriteit van hun mensen. De cynische machtshonger van de VVD is echter allesverslindend. In en in triest gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dacht je werkelijk dat individuele VVD'ers massaal de partij zouden verlaten nu VVD deze coalitie is aangegaan![]()
Kom op zeg, je weet toch dat het zo niet werkt in de politiek.
Oh, jij kent veel 60'ers die niet conformistisch zijn? Ik niet. Behalve ikzelf, uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist wel, die hebben geen carrière belang of zijn conformistisch.
Het schijnt dat naar buiten is gebracht dat het geen vereiste is dat ministers lid moeten zijn van één van de vier partijen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder wel dan niet het geval en de reden is de TT, denk ik.
Ik verwacht kabinet geriatrie 1. Niemand die nog een carrière voor zich heeft gaat zich hier aan wagen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder wel dan niet het geval en de reden is de TT, denk ik.
Ze hadden kern elementen moeten blokkeren om 2 leden te krijgen plezieren? De vvd achterban wil dit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je mag toch van een partij verwachten dat ze wat meer respect hebben voor de persoonlijke integriteit van hun mensen. De cynische machtshonger van de VVD is echter allesverslindend. In en in triest gebeuren.
Dat is niet waar ik aan refereerde.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het schijnt dat naar buiten is gebracht dat het geen vereiste is dat ministers lid moeten zijn van één van de vier partijen.
Je begrijpt toch zelf wel dat als de VVD als partij een hoofdlijnenakkoord aangaat, er niet een paar gasten namens de VVD in de Eerste Kamer (of Tweede Kamer) de afspraken in het hoofdlijnenakkoord gaat frustreren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je mag toch van een partij verwachten dat ze wat meer respect hebben voor de persoonlijke integriteit van hun mensen. De cynische machtshonger van de VVD is echter allesverslindend. In en in triest gebeuren.
Exact hetzelfde "excuus" inderdaad. Valt niet op ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
“Ik blijf VVD’er” weer zo’n loze frase die dus duidelijk bedacht is door voorlichting. Klotepartij is het toch.
Figuren als Kamp, Plasterk, Teevem maakt het niks meer uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, jij kent veel 60'ers die niet conformistisch zijn? Ik niet. Behalve ikzelf, uiteraard
Raar, ik kan dat prima.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
Zit op mob dus kan niet zo snel openen
Ok, maar het is sowieso nog afwachten wie er straks echt minister wordt. De ministersploeg zal wel weer uit een bepaald percentage vrouwen moeten bestaan, ik ben benieuwd wie dat zijn dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik aan refereerde.
Raar he, bij een extraparlementair kabinet?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het schijnt dat naar buiten is gebracht dat het geen vereiste is dat ministers lid moeten zijn van één van de vier partijen.
Dat zijn verkozen volksvertegenwoordigers die tot tranen geroerd zijn. Komaan man. Het is hier geen dictatuur van de fractievoorzitter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zelf wel dat als de VVD als partij een hoofdlijnenakkoord aangaat, er niet een paar gasten namens de VVD in de Eerste Kamer (of Tweede Kamer) de afspraken in het hoofdlijnenakkoord gaat frustreren?
Denk dat dat voor kabinet-far right 1 niet zo veel boeitquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar het is sowieso nog afwachten wie er straks echt minister wordt. De ministersploeg zal wel weer uit een bepaald percentage vrouwen moeten bestaan, ik ben benieuwd wie dat zijn dan.
Zullen vooral witte kalende mannen wordenquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar het is sowieso nog afwachten wie er straks echt minister wordt. De ministersploeg zal wel weer uit een bepaald percentage vrouwen moeten bestaan, ik ben benieuwd wie dat zijn dan.
Mwa, dat extraparlementair is alleen voor de bühne omdat men anders niet kon verkopen dat Wilders geen premier wordt. Maar goed misschien ook omdat bij PVV en BBB weinig mensen zijn met regeringservaring.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Raar he, bij een extraparlemebtair kabinet?
Ik heb voorwaar geen idee, je zou denken dat als ze een echt extraparlementair kabinet willen er helemaal geen partij/fractie leden in de regering zouden gaan zitten maar de namen die nu rondgaan doen iets anders vermoeden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |