Is gratis? Dus boeiend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:13 schreef GereDathan het volgende:
En weer achter een app, wat een treurigheid anno 2024.
Dat was nooit het probleem? Strijd was er altijd wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:22 schreef Document1 het volgende:
Ik kijk, eindelijk mensen die de pot willen winnen.
Het gaat om het principe. Gooi het gewoon op het normale kanaal en skip die C garnituur "bekende Nederlanders".quote:
Liever die C garnituur dan onbekende NL-ersquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Gooi het gewoon op het normale kanaal en skip die C garnituur "bekende Nederlanders".
Gefeliciteerd, je bent de enige onbekende Nederlander met deze mening.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Liever die C garnituur dan onbekende NL-ers
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige onbekende Nederlander met deze mening.
De Verraders was een verademing met onbekende Nederlanders. Spel werd veel harder en beter gespeeld. Dus wat is je punt?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Kijk de Verraders maar even terug, dan ga je snappen hoe slecht onbekende Nederlanders gaat uitpakken tov bekende Nederlanders.
Harder en beter? Absoluut nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De Verraders was een verademing met onbekende Nederlanders. Spel werd veel harder en beter gespeeld. Dus wat is je punt?
Als je echt vind dat de "bekende NL's" het spel speelden, dan heb je het spel niet begrepen. In alle programma's met "bekende NL's" zijn ze alleen maar bezig over hoe ze overkomen op het publiek. De geldprijs boeit ze geen reet verder.quote:
Owh, want nu waren ze niet bezig met hoe ze op TV bekend konden worden?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als je echt vind dat de "bekende NL's" het spel speelden, dan heb je het spel niet begrepen. In alle programma's met "bekende NL's" zijn ze alleen maar bezig over hoe ze overkomen op het publiek. De geldprijs boeit ze geen reet verder.
Dat zag je nu ook bij de Verraders. Waar in eerdere seizoenen het de watjes van bekend NL alles weggaven zag je nu Tristan iedereen een loer draaien. Heerlijk.
maar wel 480p oid?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is gratis? Dus boeiend.
[..]
Dat was nooit het probleem? Strijd was er altijd wel.
Elk jaar weer verrassend en elk jaar weer zoeken waar je wie ook alweer van kent.quote:
Leuk, allemaal onbekende Nederlanders.quote:
Nah, toch alweer een podcastmaker uit de kaartenbak. De eerste 5 doen authentiek aan, de laatste 5 zijn al vrij fake vind ik. Maar ik geef het een kans.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk, allemaal onbekende Nederlanders.
Uit je eigen OP:quote:
quote:Tien onbekende Nederlanders reizen af naar Oman
@Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:13 schreef Rnie het volgende:
Kan de TT aangepast worden naar: WIDM Onbekende Nederlanders #1 of iets dergelijks?
Het blijft me überhaupt verbazen dat users van die achterlijke TT's neerplempen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.
TRquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het blijft me überhaupt verbazen dat users van die achterlijke TT's neerplempen.
Ja wel leuk op zich.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
De bekendmaking is wel erg De Mol achtig
Je kan toch gewoon die app op je tv zetten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:57 schreef TLC het volgende:
Gloednieuwe smart tv maar kan het niet op die tv kijken want geen NPO start meer![]()
Fucking npo
NPO kwam tijdje terug met nieuwe versie NPO start app en die kwam inderdaad (nog) niet voor alle tv's uit. Deze loopt inderdaad iets minder vaak vastquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die app op je tv zetten?
Auw, dit is echt niet prettig om naar te luisteren 😅quote:Op zondag 23 juni 2024 12:54 schreef NailQueen het volgende:
Leuk interview met Hila
🔥Nieuwe Regisseur Bekend & Brandende Vragen Beantwoord | Q&A Hila | Wie is de Mol? Streaming 2024
(Pas op, geluid is niet geweldig)
Vanaf 12.00 uur staan de eerste twee afleveringen online!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Iemand enig idee vanaf hoe laat vandaag de eerste aflevering te zien is?
NPO start.quote:
Niet gratis heet toch NPO plus?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
NPO start.
beweert gratis, maar weet niet of dat voor 1 aflevering is.
Nu 2 afleveringen te zien.
Er komen elke week 2 afleveringen beschikbaar, allemaal gratiesj….quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
NPO start.
beweert gratis, maar weet niet of dat voor 1 aflevering is.
Nu 2 afleveringen te zien.
Ik heb FOK! wellicht te lang genegeerdquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.
Jaquote:Op zondag 30 juni 2024 17:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb FOK! wellicht te lang genegeerddit programma is inmiddels al begonnen ofnie?
Moet ff kijken wanneer ik ga kijken, nu finale Bestemming X aan het kijken. Morgen voetbal. Misschien later vanavond of morgenquote:
ja, dat is nog nauwelijks mogelijkquote:Op zondag 7 juli 2024 22:05 schreef superniger het volgende:
Ik mis het samen live kijken met mede fokkers.
ik zeker ook niet, toffe kandidaten ditquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik merk vooral ook dat ik de bekende deelnemers helemaal niet mis.
Ik zit nog op 2 mollen: Nyree en Jelmer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
Heel mooie uitzendingen! Leuke opdrachten en intrigerende kandidaten. In middels zit ik na aflevering 6 al op mijn derde mol..
Ik denk Nyree, die speelde 2500 weg. Ook geen volledige "lieg-video" van haar te zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog op 2 mollen: Nyree en Jelmer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de twee recente afleveringen begon ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook weer te heroverwegen, maar volgens de verdenkingen van de afvallers zou die het echt niet meer moeten kunnen zijn.
Edit: Niet gezien dat dit het algemene topic was, vandaar de namen even in spoiler
Ik denk Simonequote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog op 2 mollen: Nyree en Jelmer.
Traditionele WIDM lijkt ook meer op een schoolreis dan op een avontuurlijke spel. De nieuwe WIDM heeft toch wel wat meer weg van een avontuurlijk spel waarbij de medekandidaten toch wel meer elkaar als concurrenten zien in plaats van reisgenoten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik merk vooral ook dat ik de bekende deelnemers helemaal niet mis.
niks mis met Hila.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Traditionele WIDM lijkt ook meer op een schoolreis dan op een avontuurlijke spel. De nieuwe WIDM heeft toch wel wat meer weg van een avontuurlijk spel waarbij de medekandidaten toch wel meer elkaar als concurrenten zien in plaats van reisgenoten.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat bij de tradionale WIDM ook onbekende Nederlanders gaan deelnemen met Gilles de Coster als presentator in plaats van Hila Nordzai of Rik van de Westenlaken.
Er is nog een topic over:quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:37 schreef MielMonteur het volgende:
De hele serie wordt wel heel weinig besproken eigenlijk
Geen idee wie dat zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:39 schreef ThijsTH het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij Nyree telkens moet denken aan Danielle, de vriendin van Ferry Bouman?
Inmiddels een maand geledenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Twee dagen geleden dus het valt nog mee
Ja, het is afgelopen.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:56 schreef Moira het volgende:
Hoi ik kom even zeggen dat ik nog leef en deze echt nog ga terugkijkenBeetje shit going on irl en m'n man die dit niet elke week wilde kijken maar wachten tot het klaar was zodat we kunnen bingen, en ik vond dat wel best
Maar ik geloof dat we nu lang genoeg gewacht hebben om dat te kunnen doen, ofnie?
quote:Op maandag 22 juli 2024 14:33 schreef BE het volgende:
Wmb een prima proefballon voor een 'echt' seizoen met onbekende Nederlanders.
Nee bedankt.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit idd![]()
Laat die bn-ers maar achterwege en hopelijk trekken ze dit door.
En buiten dat kan ook niemand Arabisch. Dus al zou ze het tegen iedereen zeg, nog niet boeiend.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 02:29 schreef ThijsTH het volgende:
Nou, om heel eerlijk te zijn vond ik de Mol het dit seizoen niet zo goed doen. Paar hele kleine streekjes om her en der paar honderd euro uit de pot te houden, maar niet erg gewaagd. En dat in het Arabisch zeggen "ik ben de verrader" terwijl niemand het kan horen vond ik helemaal lafjes. Doe het dan ff snel gewoon publiekelijk.
Niets mis met Hila als persoon en wat dan ook, sure.quote:
Jouw mening, niet de mijne, ik vond het verfrissend.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:27 schreef bianconeri het volgende:
Absoluut een afknapper. Wat een slechte try-out en direct mee kappen.
Niets maar dan ook niets van dit is een blijvertje.
Lekker makkelijk, daar kom je achteraf mee.quote:-De mol
Vanaf het begin is de mol overduidelijk. Het kon niemand anders zijn. De anderen zijn zo overduidelijk met alle andere dingen bezig dat het gewoon niet leuk meer is.
Eerlijk gezegd vond ik het bij de gewone NL versie van WIDM niet veel beter. Daar kon je al een paar seizoenen voelen dat het telkens dezelfde regisseur met hetzelfde team was. Telkens een herhaling van zetten in een andere setting. Telkens maar lasergamen. De Belgische versie is veel inventiever wat dat betreft.quote:-De opdrachten
Saai, nietszeggend, geen spanning, geen uitdaging. 90% van de opdrachten waren gewoon compleet leeg.
Een ezeltje laten rondlopen op een markt en dan uit de zak iets pakken. En daar kijk je dan 30 min naar.
Of een beetje rondrijden in een woestijn en dan een paar domme spelletje zien doen zoals magneetjes plaatsen.... Of in een dadel farm staan en elkaar op basis van niets wegstemmen. Zo leeg.
Het sprak totaal niet tot de verbeelding.
En bij de normale WIDM wordt al geklaagd over uitleg van opdrachten, nou als we het daar over hebben?
Als je ooit snapt wat de opdrachten hier waren.....
Het voordeel met onbekende Nederlanders is, is dat de pool om mensen uit te casten veel groter is. Ze zouden in theorie dus veel interessantere mensen kunnen casten. Extremere mensen, of mensen die makkelijk meer voor of tegenstand oproepen bij de kijker. Dat hebben ze niet helemaal uitgebuit hier. Ik vind de Belgische kandidaten altijd heel tof bijv.quote:-De kandidaten
Zullen best prima mensen zijn hoor. Maar gewoon leeg, niets bijzonders. Waren gewoon op vakantie met elkaar.
En de aandachtsgek Tiemen die groter wil worden. En allemaal alleen maar bezig zijn met hoe geweldig WIDM wel niet is en hoe graag ze geld willen.
Ik heb me eigenlijk geen moment aan haar gestoord, vond dat ze het prima deed. Weer eens wat anders, niks mis mee wat mij betreft.quote:-Hila
Wauw wat is zij ongelofelijk slecht in dit. Wie bij WIDM heeft ook gedacht dat Hila dit kon? Ze is gewoon de lieve tante die er even bij komt staan. Ach wat jammer nou, ach gossie toch.
Op momenten dat er spanning op moet komen te staan dan faalt ze echt volledig. Alles wat de andere presentatoren altijd zo goed konden.
Heb jij niet gewoon uberhaupt een beetje last moeite verandering?quote:-Edits
Zo ontzettend vaag soms. Leuk die muziek die bij het land past, maar verder. Heel random en heel veel vaag.
Bij de dubbele executie ineens 1 executie op het eind en dan ineens gaan ze verder met de executie in de volgende aflevering? Nee, gewoon nee.
Of de executie is na 20 minuten in de aflevering, en daarna ga je ineens weer 20 minuten verder de aflevering door. Huh?
Alsof uberhaupt iemand zo actief in dit seizoen dook.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Lekker makkelijk, daar kom je achteraf mee.
Liever altijd hetzelfde van topkwaliteit dan wisselende dingen van pruts kwaliteit.quote:Eerlijk gezegd vond ik het bij de gewone NL versie van WIDM niet veel beter. Daar kon je al een paar seizoenen voelen dat het telkens dezelfde regisseur met hetzelfde team was. Telkens een herhaling van zetten in een andere setting. Telkens maar lasergamen. De Belgische versie is veel inventiever wat dat betreft.
Iedereen wist dat dit WIDM was en toch was dit zogenaamd de beste groep.quote:Het voordeel met onbekende Nederlanders is, is dat de pool om mensen uit te casten veel groter is. Ze zouden in theorie dus veel interessantere mensen kunnen casten. Extremere mensen, of mensen die makkelijk meer voor of tegenstand oproepen bij de kijker. Dat hebben ze niet helemaal uitgebuit hier. Ik vind de Belgische kandidaten altijd heel tof bijv.
Het is WIDM, niet buurvrouw Hila komt op bezoek om te vragen hoe het gaat.quote:Ik heb me eigenlijk geen moment aan haar gestoord, vond dat ze het prima deed. Weer eens wat anders, niks mis mee wat mij betreft.
Vast.quote:Heb jij niet gewoon uberhaupt een beetje last moeite verandering?
De reguliere WIDM was leuk zeker met irritante kandidaten (Rosario, Babs en vooral Justin). Kandidaten die weer terugkwamen (waarom?, eruit is eruit) en vooral het schoolreisgevoel: er wordt niet gespeeld voor geld, maar vooral om er zo lang mogelijk in te blijven. En die BN'ers-versie van de Verraders zaten vol met irritante influencers. Echt, kap eens een keer met al die BN'ers op tv, alsmede die diversiteitsquota. Er moeten in ieder programma wel een allochtoon en/of LHBTI'er meedoen. Echt waarom? De Belgen laten toch ook gewoon zien dat je met uitsluitend blanke, heteroseksuele Vlamingen een succesvol tv-programma kan maken. Waarom krijgen wel altijd diversiteitsquota voorgeschoteld? Juist de acceptatie van allochtonen en LHBTI'ers neemt af doordat er altijd op tv doorgedrukt moet worden en mensen zijn daar volledig klaar mee. Misschien wordt het tijd om De Mol Rossija of De Mol Magyarzortag eens uit te zenden op tv.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof uberhaupt iemand zo actief in dit seizoen dook.
Maar wie anders?
Jelmer of Emma van de finalisten?
Van wie Jelmer bij alles voor geld koos en Emma overduidelijk niet kan acteren en veel te open was.
[..]
Liever altijd hetzelfde van topkwaliteit dan wisselende dingen van pruts kwaliteit.
Maar aangezien we toch een nieuwe regisseur hebben gaat dat 1e sws al niet op.
Maar bij gewone WIDM had je vaak 3 opdrachten waarvan zeker 2 heel actief en top waren en soms 1 opvulling. Hier was alles gewoon opvulling.
[..]
Iedereen wist dat dit WIDM was en toch was dit zogenaamd de beste groep.
Ja, heel veel keuze. Belooft echter weinig goeds.
En bij de verraders was het ook al troep.
[..]
Het is WIDM, niet buurvrouw Hila komt op bezoek om te vragen hoe het gaat.
Verwacht je dat 2e dan sure, maar dat was dit niet. Dit moest doorgaan voor WIDM.
Als je ook nog eens de hele spanning weghaalt...
[..]
Vast.
Maar daarom kunnen er ook gewoon goede veranderingen komen?
Presentatoren veranderen ook en blijft top (tot aan Hila dan).
Varieer gewoon binnen het geweldige format van WIDM. Ik hou van WIDM en daar wil ik voor kijken.
Er waren meer deelnemers dan die twee.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof uberhaupt iemand zo actief in dit seizoen dook.
Maar wie anders?
Jelmer of Emma van de finalisten?
Van wie Jelmer bij alles voor geld koos en Emma overduidelijk niet kan acteren en veel te open was.
Ik ben juist blij dat er eens een nieuwe regisseur, alle trucjes van de vorige kenden we inmiddels wel, en hij bleef ze maar herhalen. Ik denk ook wel dat het een goede zet om de nieuwe regisseur zo'n extra seizoen te geven, wat iets minder prominent is, waardoor hij wat meer in de schaduw ervaring op kan bouwen.quote:Liever altijd hetzelfde van topkwaliteit dan wisselende dingen van pruts kwaliteit.
Maar aangezien we toch een nieuwe regisseur hebben gaat dat 1e sws al niet op.
Kan met budget te maken hebben gehad, al denk ik dat ze wel aardig wat sponsoring hadden van Oman.quote:Maar bij gewone WIDM had je vaak 3 opdrachten waarvan zeker 2 heel actief en top waren en soms 1 opvulling. Hier was alles gewoon opvulling.
WIDM Belgie is altijd wel een leuke groep, Traitors in het VK ook. Mensen die echt geld willen winnen, en echt het spel willen spelen, ipv mensen die eigenlijk vooral hun carriere nieuw leven in willen blazen, en die weinig om het geld geven.quote:Iedereen wist dat dit WIDM was en toch was dit zogenaamd de beste groep.
Ja, heel veel keuze. Belooft echter weinig goeds.
En bij de verraders was het ook al troep.
Het lijkt erop dat voor jou WIDM in een heel strak corset zit, en zodra het iets anders is is het slecht. Krijg een beetje een autisme-vibe van je antwoorden. Onbekende mensen is niet goed, nieuwe regiseur is niet goed, iets andere opzet spellen is niet goed, nieuwe presentator is niet goed, en het beste is als het precies zoals is als het was.quote:Het is WIDM, niet buurvrouw Hila komt op bezoek om te vragen hoe het gaat.
Verwacht je dat 2e dan sure, maar dat was dit niet. Dit moest doorgaan voor WIDM.
Als je ook nog eens de hele spanning weghaalt...
Varieer binnen het format? Voor jou lijkt dat in te houden dat alles zoveel mogelijk hetzelfde blijft. Nieuwe presentator? Dan wel weer een man van ongeveer dezelfde leeftijd en postuur. Gewoon elke keer lasergamen, alleen het decor wat aanpassen. Elke keer een paar spellen met een dubbele twist, alleen de setting en onderwerp iets veranderen. Van mij mag men wel wat creatiever zijn eerlijk gezegd. En werken met onbekende Nederlanders forceert dat ook, want men kan niet vertrouwen op de kijkers die toch wel kijken, omdat ze graag bekende naar Nederlanders kijken.quote:Vast.
Maar daarom kunnen er ook gewoon goede veranderingen komen?
Presentatoren veranderen ook en blijft top (tot aan Hila dan).
Varieer gewoon binnen het geweldige format van WIDM. Ik hou van WIDM en daar wil ik voor kijken.
Kan. Maar we hebben in gewone WIDM ook een nieuwe presentator aantal jaar geleden en die is ook gewoon top. Ook al heeft Rik ook meer een vriendelijke uitstraling wanneer dat past.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het lijkt erop dat voor jou WIDM in een heel strak corset zit, en zodra het iets anders is is het slecht. Krijg een beetje een autisme-vibe van je antwoorden. Onbekende mensen is niet goed, nieuwe regiseur is niet goed, iets andere opzet spellen is niet goed, nieuwe presentator is niet goed, en het beste is als het precies zoals is als het was.
[..]
Varieer binnen het format? Voor jou lijkt dat in te houden dat alles zoveel mogelijk hetzelfde blijft. Nieuwe presentator? Dan wel weer een man van ongeveer dezelfde leeftijd en postuur. Gewoon elke keer lasergamen, alleen het decor wat aanpassen. Elke keer een paar spellen met een dubbele twist, alleen de setting en onderwerp iets veranderen. Van mij mag men wel wat creatiever zijn eerlijk gezegd. En werken met onbekende Nederlanders forceert dat ook, want men kan niet vertrouwen op de kijkers die toch wel kijken, omdat ze graag bekende naar Nederlanders kijken.
Dat is wel jammer. Ik heb er wel van genoten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:04 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)r-widm-met-onbekende
Maar 1 seizoen Hila en onbekende Nederlanders?
Inderdaad jammer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Ik heb er wel van genoten.
Ik vond het wel leuk! Perfect om te bingen in een druilerig weekend denk ikquote:Op zondag 17 november 2024 14:00 schreef Cirilico het volgende:
Was dit een leuk seizoen? Het terugkijken waard? Ik heb het niet gekeken uiteindelijk omdat ik er de tijd niet voor had.
Als ik een keertje tijd heb/niks beters te doen zal ik er eens naar kijken.quote:Op zondag 17 november 2024 18:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk! Perfect om te bingen in een druilerig weekend denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |