Ik heb FOK! wellicht te lang genegeerdquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.
Jaquote:Op zondag 30 juni 2024 17:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb FOK! wellicht te lang genegeerddit programma is inmiddels al begonnen ofnie?
Moet ff kijken wanneer ik ga kijken, nu finale Bestemming X aan het kijken. Morgen voetbal. Misschien later vanavond of morgenquote:
ja, dat is nog nauwelijks mogelijkquote:Op zondag 7 juli 2024 22:05 schreef superniger het volgende:
Ik mis het samen live kijken met mede fokkers.
ik zeker ook niet, toffe kandidaten ditquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik merk vooral ook dat ik de bekende deelnemers helemaal niet mis.
Ik zit nog op 2 mollen: Nyree en Jelmer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
Heel mooie uitzendingen! Leuke opdrachten en intrigerende kandidaten. In middels zit ik na aflevering 6 al op mijn derde mol..
Ik denk Nyree, die speelde 2500 weg. Ook geen volledige "lieg-video" van haar te zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog op 2 mollen: Nyree en Jelmer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de twee recente afleveringen begon ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook weer te heroverwegen, maar volgens de verdenkingen van de afvallers zou die het echt niet meer moeten kunnen zijn.
Edit: Niet gezien dat dit het algemene topic was, vandaar de namen even in spoiler
Ik denk Simonequote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog op 2 mollen: Nyree en Jelmer.
Traditionele WIDM lijkt ook meer op een schoolreis dan op een avontuurlijke spel. De nieuwe WIDM heeft toch wel wat meer weg van een avontuurlijk spel waarbij de medekandidaten toch wel meer elkaar als concurrenten zien in plaats van reisgenoten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik merk vooral ook dat ik de bekende deelnemers helemaal niet mis.
niks mis met Hila.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Traditionele WIDM lijkt ook meer op een schoolreis dan op een avontuurlijke spel. De nieuwe WIDM heeft toch wel wat meer weg van een avontuurlijk spel waarbij de medekandidaten toch wel meer elkaar als concurrenten zien in plaats van reisgenoten.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat bij de tradionale WIDM ook onbekende Nederlanders gaan deelnemen met Gilles de Coster als presentator in plaats van Hila Nordzai of Rik van de Westenlaken.
Er is nog een topic over:quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:37 schreef MielMonteur het volgende:
De hele serie wordt wel heel weinig besproken eigenlijk
Geen idee wie dat zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:39 schreef ThijsTH het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij Nyree telkens moet denken aan Danielle, de vriendin van Ferry Bouman?
Inmiddels een maand geledenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Twee dagen geleden dus het valt nog mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |