Is gratis? Dus boeiend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:13 schreef GereDathan het volgende:
En weer achter een app, wat een treurigheid anno 2024.
Dat was nooit het probleem? Strijd was er altijd wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:22 schreef Document1 het volgende:
Ik kijk, eindelijk mensen die de pot willen winnen.
Het gaat om het principe. Gooi het gewoon op het normale kanaal en skip die C garnituur "bekende Nederlanders".quote:
Liever die C garnituur dan onbekende NL-ersquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Gooi het gewoon op het normale kanaal en skip die C garnituur "bekende Nederlanders".
Gefeliciteerd, je bent de enige onbekende Nederlander met deze mening.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Liever die C garnituur dan onbekende NL-ers
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige onbekende Nederlander met deze mening.
De Verraders was een verademing met onbekende Nederlanders. Spel werd veel harder en beter gespeeld. Dus wat is je punt?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Kijk de Verraders maar even terug, dan ga je snappen hoe slecht onbekende Nederlanders gaat uitpakken tov bekende Nederlanders.
Harder en beter? Absoluut nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De Verraders was een verademing met onbekende Nederlanders. Spel werd veel harder en beter gespeeld. Dus wat is je punt?
Als je echt vind dat de "bekende NL's" het spel speelden, dan heb je het spel niet begrepen. In alle programma's met "bekende NL's" zijn ze alleen maar bezig over hoe ze overkomen op het publiek. De geldprijs boeit ze geen reet verder.quote:
Owh, want nu waren ze niet bezig met hoe ze op TV bekend konden worden?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als je echt vind dat de "bekende NL's" het spel speelden, dan heb je het spel niet begrepen. In alle programma's met "bekende NL's" zijn ze alleen maar bezig over hoe ze overkomen op het publiek. De geldprijs boeit ze geen reet verder.
Dat zag je nu ook bij de Verraders. Waar in eerdere seizoenen het de watjes van bekend NL alles weggaven zag je nu Tristan iedereen een loer draaien. Heerlijk.
maar wel 480p oid?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is gratis? Dus boeiend.
[..]
Dat was nooit het probleem? Strijd was er altijd wel.
Elk jaar weer verrassend en elk jaar weer zoeken waar je wie ook alweer van kent.quote:
Leuk, allemaal onbekende Nederlanders.quote:
Nah, toch alweer een podcastmaker uit de kaartenbak. De eerste 5 doen authentiek aan, de laatste 5 zijn al vrij fake vind ik. Maar ik geef het een kans.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk, allemaal onbekende Nederlanders.
Uit je eigen OP:quote:
quote:Tien onbekende Nederlanders reizen af naar Oman
@Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:13 schreef Rnie het volgende:
Kan de TT aangepast worden naar: WIDM Onbekende Nederlanders #1 of iets dergelijks?
Het blijft me überhaupt verbazen dat users van die achterlijke TT's neerplempen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.
TRquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het blijft me überhaupt verbazen dat users van die achterlijke TT's neerplempen.
Ja wel leuk op zich.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
De bekendmaking is wel erg De Mol achtig
Je kan toch gewoon die app op je tv zetten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:57 schreef TLC het volgende:
Gloednieuwe smart tv maar kan het niet op die tv kijken want geen NPO start meer![]()
Fucking npo
NPO kwam tijdje terug met nieuwe versie NPO start app en die kwam inderdaad (nog) niet voor alle tv's uit. Deze loopt inderdaad iets minder vaak vastquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die app op je tv zetten?
Auw, dit is echt niet prettig om naar te luisteren 😅quote:Op zondag 23 juni 2024 12:54 schreef NailQueen het volgende:
Leuk interview met Hila
🔥Nieuwe Regisseur Bekend & Brandende Vragen Beantwoord | Q&A Hila | Wie is de Mol? Streaming 2024
(Pas op, geluid is niet geweldig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |