Elk jaar weer verrassend en elk jaar weer zoeken waar je wie ook alweer van kent.quote:
Leuk, allemaal onbekende Nederlanders.quote:
Nah, toch alweer een podcastmaker uit de kaartenbak. De eerste 5 doen authentiek aan, de laatste 5 zijn al vrij fake vind ik. Maar ik geef het een kans.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk, allemaal onbekende Nederlanders.
Uit je eigen OP:quote:
quote:Tien onbekende Nederlanders reizen af naar Oman
@Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:13 schreef Rnie het volgende:
Kan de TT aangepast worden naar: WIDM Onbekende Nederlanders #1 of iets dergelijks?
Het blijft me überhaupt verbazen dat users van die achterlijke TT's neerplempen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira , misschien toch een goed idee om de TT aan te passen.
TRquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het blijft me überhaupt verbazen dat users van die achterlijke TT's neerplempen.
Ja wel leuk op zich.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
De bekendmaking is wel erg De Mol achtig
Je kan toch gewoon die app op je tv zetten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:57 schreef TLC het volgende:
Gloednieuwe smart tv maar kan het niet op die tv kijken want geen NPO start meer![]()
Fucking npo
NPO kwam tijdje terug met nieuwe versie NPO start app en die kwam inderdaad (nog) niet voor alle tv's uit. Deze loopt inderdaad iets minder vaak vastquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die app op je tv zetten?
Auw, dit is echt niet prettig om naar te luisteren 😅quote:Op zondag 23 juni 2024 12:54 schreef NailQueen het volgende:
Leuk interview met Hila
🔥Nieuwe Regisseur Bekend & Brandende Vragen Beantwoord | Q&A Hila | Wie is de Mol? Streaming 2024
(Pas op, geluid is niet geweldig)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |