Ergens is serieus iets misgegaan in de opvoeding van deze mensen. Echt een groot maatschappelijk probleem en ik denk ook wel een waarschuwing voor het niveau van jongeren van tegenwoordig. De overheid zal nu harde maatregelen moeten nemen en een voorbeeld moeten stellen. Heropvoedingskampen lijken mij gerechtvaardigd.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Niet te zien op de NOS vanavond, maar kijk hier maar naar voordat ze weer roepen "vreedzaam". Computers vernield.
Zit nu gelijk met dit nr in mijn hoofd.....praaaaat Nederlands met mequote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Waarom zingen ze nu in het Frans? Gaan ze naar parijs
Je had me, tot die laatste zinquote:Op maandag 13 mei 2024 15:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ergens is serieus iets misgegaan in de opvoeding van deze mensen. Echt een groot maatschappelijk probleem en ik denk ook wel een waarschuwing voor het niveau van jongeren van tegenwoordig. De overheid zal nu harde maatregelen moeten nemen en een voorbeeld moeten stellen. Heropvoedingskampen lijken mij gerechtvaardigd.
Er staat ook iemand achter met een zusterskapjequote:Op maandag 13 mei 2024 15:55 schreef RipCity het volgende:
hahaha zelfgemaakt kruisje op arm maakt je geen ambulancebroeder
Ze voelen zich moreel verheven, beter dan de andere mensen want hun doen wat.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ergens is serieus iets misgegaan in de opvoeding van deze mensen. Echt een groot maatschappelijk probleem en ik denk ook wel een waarschuwing voor het niveau van jongeren van tegenwoordig. De overheid zal nu harde maatregelen moeten nemen en een voorbeeld moeten stellen. Heropvoedingskampen lijken mij gerechtvaardigd.
Ik denk dat het gebrek aan respect eerder zit in het slappe handhaven.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is dat zo? Een keer meegemaakt bij mijn oom, maar daar kwam echt alleen een ambulance.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
Bij een reanimatie komen ze echt altijd. (evenals de brandweer)
Dat zijn de healers, die healen de warriors..quote:Op maandag 13 mei 2024 15:55 schreef RipCity het volgende:
hahaha zelfgemaakt kruisje op arm maakt je geen ambulancebroeder
Meerdere keren met de ambulance mee, politie was er als eerstequote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vaak zat een ambulance gebeld/gezien, nog nooit politie erbij gezien.
Edit: Nouja bij een verkeersongeluk wel. Zelden dan.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meerdere keren met de ambulance mee, politie was er als eerste
Elke met zo'n doek op hun hoofd moet je gewoon oppakken en wegvoeren, dat zijn de aanjagers. Is het snel over.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef RipCity het volgende:
Zit echt 1 zo'n opjutter tussen. Wat een heks.
Oh nee niet de hooligans van Fc Limburg. Gaan ze gooien met vlaaien en in het Vlaams schelden?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:53 schreef Tekaschi het volgende:
die mvv supporters zullen vanavond de boel wel gaan leegvegen.
Ja, is overigens nog maar een jaar of 10 het geval hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is dat zo? Een keer meegemaakt bij mijn oom, maar daar kwam echt alleen een ambulance.
Is altijd zo, paar opjutters, 95% meelopers.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef RipCity het volgende:
Zit echt 1 zo'n opjutter tussen. Wat een heks.
Die wil ook even een liedje zingen.quote:
Ligt bij de driehoek....quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het altijd zo onverstandig dat de ME daar dan een paar uur blijft staan alvorens in te grijpen
gewoon meteen ingrijpen wat mij betreft
eerst een kleine waarschuwing geven ("over 5 minuten gaan we ingrijpen") en dan meteen ingrijpen 5 minuten later
Ik zat ook net te denken: de Hema zal wel goede zaken doen deze dagen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Zit je dan met een ruitjestheedoek van de Action op je malle hoofd
Bizar dat 'we' dat allemaal maar normaal vinden, en is dit geen cultural appropriation?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Zit je dan met een ruitjestheedoek van de Action op je malle hoofd
Dat denk ik ook altijd, waar wachten ze nou op.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het altijd zo onverstandig dat de ME daar dan een paar uur blijft staan alvorens in te grijpen
eerst een kleine waarschuwing geven ("over 5 minuten gaan we ingrijpen") en dan meteen ingrijpen 5 minuten later
Dat is dan al wel gedaanquote:Op maandag 13 mei 2024 16:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En moet aangifte gedaan worden door in dit geval de uva toch?
Dat is al gebeurt vandaar dat het pand leeg is gehaald, nu moet er nog beslist worden of de straat wordt schoongeveegdquote:Op maandag 13 mei 2024 16:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Deze is van de Action, die van de Hema heeft een andere kleur roodquote:Op maandag 13 mei 2024 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: de Hema zal wel goede zaken doen deze dagen.
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze is van de Action, die van de Hema heeft een andere kleur rood
Is al gedaan. Vandaar 3hoek bijeen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:59 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Hehe hoho the occopation has te go maar wel zelf een universiteit bezetten
Voor 7,99 voor een theedoek doet de Hema altijd goede zakenquote:Op maandag 13 mei 2024 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: de Hema zal wel goede zaken doen deze dagen.
Je kunt niet demonstreren zonder gebouwen te bezetten? (en vernielingen aan te richten)quote:
https://www.at5.nl/artike(...)-bijeen-voor-overlegquote:Op maandag 13 mei 2024 16:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Er gebeurt geen flikker, ik ga wat anders doen. Haak wel weer in als ze gaan ontruimen.
Ja die zou ik ook niet aannemen neequote:Op maandag 13 mei 2024 16:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Bang voor de verloop van hun "carrière"
Misschien moeten ze een keer gaan demonstreren met pannen en belletjes net zoals de wappies tijdens corona. Wordt er een keer naar ze geluisterd.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt niet demonstreren zonder gebouwen te bezetten? (en vernielingen aan te richten)
Ja.... offeh..... ze staan media te woord ofzo....quote:Op maandag 13 mei 2024 16:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een keer gaan demonstreren met pannen en belletjes net zoals de wappies tijdens corona. Wordt er een keer naar ze geluisterd.
Ik weet niet wat de reden is, maar ze zullen ook tijd nodig hebben om ter plaatse de situatie in te schatten.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
Ben je mal.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja.... offeh..... ze staan media te woord ofzo....
Lange lat mag er inderdaad weer overheenquote:Op maandag 13 mei 2024 16:11 schreef spoilert het volgende:
Zelfs de journalisten zien er verveeld uit, tijd voor wat actie
Heb je de beelden hier ergens boven van de vernielde monitoren & kantoor ruimtes nog niet gezien?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat ze het weer hebben opgepakt. Hoop alleen wel op minder schade. Uiteindelijk schaadt dit ook je zaak.²
Demonstreren is gewoon een grondrecht.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:11 schreef Stupidisco het volgende:
En natuurlijk, ze zijn weer gewoon vrij om te gaan.
[ x ]
En die gaan straks (ergens anders) weer verder met bezetten, vernielen en intimideren. Lekker effectief.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:11 schreef Stupidisco het volgende:
En natuurlijk, ze zijn weer gewoon vrij om te gaan.
[ x ]
Demonstreren wel, vernielen is naar mijn weten geen grondrecht.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Demonstreren is gewoon een grondrecht.
De raddraaiers halen ze er straks wel uit.
Meh niet geschikt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zullen FOK!ers wel mooi vinden deze. Al vind ik het niet nodig om mensen nog te slaan als ze al liggen.
https://www.at5.nl/artike(...)aangifte#t1715608986
Dan heeft die persoon het wel heel bont gemaakt denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zullen FOK!ers wel mooi vinden deze. Al vind ik het niet nodig om mensen nog te slaan als ze al liggen.
De boel vernielen en in een zwijnenstal veranderen heeft niks te maken met demonstreren.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel als het vanuit een bepaald hoekje komt. Dan is het oke.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:14 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Demonstreren wel, vernielen is naar mijn weten geen grondrecht.
Dat zeg ik. De raddraaiers halen ze er straks wel uit. Moet je vooral kijken naar debielen met volledige gezichtsbedekkingquote:Op maandag 13 mei 2024 16:14 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Demonstreren wel, vernielen is naar mijn weten geen grondrecht.
Over 1-2 dagen gaan die weer vrolijk verder.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En die gaan straks (ergens anders) weer verder met bezetten, vernielen en intimideren. Lekker effectief.
Hou toch op met zulke slappe frames.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel als het vanuit een bepaald hoekje komt. Dan is het oke.
Dat kun je moeilijk beoordelen, want journalisten worden geïntimideerd en weggejaagd en er wordt (letterlijk) een verknipt beeld door demonstranten gedeeld. Daarom is het zo waardevol dat Folia bijvoorbeeld beelden deelt van zo'n vernielde etage.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dan heeft die persoon het wel heel bont gemaakt denk ik.
Een bevel van de politie opvolgen is dan ook je plicht, heeft men ook schijt aan.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een slap frame.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op met zulke slappe frames.
Dat word dan wat lastiger indentificeren he? Iedereen gaat weer vrij uit straks.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De raddraaiers halen ze er straks wel uit. Moet je vooral kijken naar debielen met volledige gezichtsbedekking
Ja mooi inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Online niet. https://www.at5.nl/mediaquote:
Powned dan graag. Kan de editor weer aan de slag.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja.... offeh..... ze staan media te woord ofzo....
Dus iets bezetten is vreedzaam?quote:ME is UvA-gebouw binnengegaan
De Mobiele Eenheid is het pand van de UvA binnengegaan om de vreedzame demonstranten naar buiten te begeleiden, zegt een woordvoerder van de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |