Is altijd zo, paar opjutters, 95% meelopers.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef RipCity het volgende:
Zit echt 1 zo'n opjutter tussen. Wat een heks.
Die wil ook even een liedje zingen.quote:
Ligt bij de driehoek....quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het altijd zo onverstandig dat de ME daar dan een paar uur blijft staan alvorens in te grijpen
gewoon meteen ingrijpen wat mij betreft
eerst een kleine waarschuwing geven ("over 5 minuten gaan we ingrijpen") en dan meteen ingrijpen 5 minuten later
Ik zat ook net te denken: de Hema zal wel goede zaken doen deze dagen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Zit je dan met een ruitjestheedoek van de Action op je malle hoofd
Bizar dat 'we' dat allemaal maar normaal vinden, en is dit geen cultural appropriation?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Zit je dan met een ruitjestheedoek van de Action op je malle hoofd
Dat denk ik ook altijd, waar wachten ze nou op.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het altijd zo onverstandig dat de ME daar dan een paar uur blijft staan alvorens in te grijpen
gewoon meteen ingrijpen wat mij betreft
eerst een kleine waarschuwing geven ("over 5 minuten gaan we ingrijpen") en dan meteen ingrijpen 5 minuten later
Dat is dan al wel gedaanquote:Op maandag 13 mei 2024 16:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En moet aangifte gedaan worden door in dit geval de uva toch?
Dat is al gebeurt vandaar dat het pand leeg is gehaald, nu moet er nog beslist worden of de straat wordt schoongeveegdquote:Op maandag 13 mei 2024 16:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Deze is van de Action, die van de Hema heeft een andere kleur roodquote:Op maandag 13 mei 2024 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: de Hema zal wel goede zaken doen deze dagen.
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze is van de Action, die van de Hema heeft een andere kleur rood
Is al gedaan. Vandaar 3hoek bijeen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:59 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Hehe hoho the occopation has te go maar wel zelf een universiteit bezetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |