Voor 7,99 voor een theedoek doet de Hema altijd goede zakenquote:Op maandag 13 mei 2024 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: de Hema zal wel goede zaken doen deze dagen.
Je kunt niet demonstreren zonder gebouwen te bezetten? (en vernielingen aan te richten)quote:
https://www.at5.nl/artike(...)-bijeen-voor-overlegquote:Op maandag 13 mei 2024 16:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Er gebeurt geen flikker, ik ga wat anders doen. Haak wel weer in als ze gaan ontruimen.
Ja die zou ik ook niet aannemen neequote:Op maandag 13 mei 2024 16:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Bang voor de verloop van hun "carrière"
Misschien moeten ze een keer gaan demonstreren met pannen en belletjes net zoals de wappies tijdens corona. Wordt er een keer naar ze geluisterd.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt niet demonstreren zonder gebouwen te bezetten? (en vernielingen aan te richten)
Ja.... offeh..... ze staan media te woord ofzo....quote:Op maandag 13 mei 2024 16:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een keer gaan demonstreren met pannen en belletjes net zoals de wappies tijdens corona. Wordt er een keer naar ze geluisterd.
Ik weet niet wat de reden is, maar ze zullen ook tijd nodig hebben om ter plaatse de situatie in te schatten.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het altijd zo onverstandig dat de ME daar dan een paar uur blijft staan alvorens in te grijpen
gewoon meteen ingrijpen wat mij betreft
eerst een kleine waarschuwing geven ("over 5 minuten gaan we ingrijpen") en dan meteen ingrijpen 5 minuten later
Ben je mal.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja.... offeh..... ze staan media te woord ofzo....
Lange lat mag er inderdaad weer overheenquote:Op maandag 13 mei 2024 16:11 schreef spoilert het volgende:
Zelfs de journalisten zien er verveeld uit, tijd voor wat actie
Heb je de beelden hier ergens boven van de vernielde monitoren & kantoor ruimtes nog niet gezien?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat ze het weer hebben opgepakt. Hoop alleen wel op minder schade. Uiteindelijk schaadt dit ook je zaak.²
Demonstreren is gewoon een grondrecht.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:11 schreef Stupidisco het volgende:
En natuurlijk, ze zijn weer gewoon vrij om te gaan.
[ x ]
En die gaan straks (ergens anders) weer verder met bezetten, vernielen en intimideren. Lekker effectief.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:11 schreef Stupidisco het volgende:
En natuurlijk, ze zijn weer gewoon vrij om te gaan.
[ x ]
Demonstreren wel, vernielen is naar mijn weten geen grondrecht.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Demonstreren is gewoon een grondrecht.
De raddraaiers halen ze er straks wel uit.
Meh niet geschikt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zullen FOK!ers wel mooi vinden deze. Al vind ik het niet nodig om mensen nog te slaan als ze al liggen.
https://www.at5.nl/artike(...)aangifte#t1715608986
Dan heeft die persoon het wel heel bont gemaakt denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zullen FOK!ers wel mooi vinden deze. Al vind ik het niet nodig om mensen nog te slaan als ze al liggen.
https://www.at5.nl/artike(...)aangifte#t1715608986
De boel vernielen en in een zwijnenstal veranderen heeft niks te maken met demonstreren.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Demonstreren is gewoon een grondrecht.
De raddraaiers halen ze er straks wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |