Allemaal? die lui die daar staan zullen niets tot zeer weinig daaraan bijdragen.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:45 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Deze onzin kost ons allemaal geld, besef dat
Een ambulance, ik zal dan niet adviseren om de politie te bellenquote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef XSbig het volgende:
‘Fuck the police’
Who you gonna call first wanneer je oma een hartaanval heeft.
Ja eerst dingen bezetten en slopen en daarna huilen over de politiequote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Die gasten steken allemaal hun handen omhoog.
De vermoorde onschuld.
Maar als er gevorderd wordt, moet je gewoon wegwezen of de consequenties van je koppigheid aanvaarden...
Lijkt me toch een ambulancequote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef XSbig het volgende:
‘Fuck the police’
Who you gonna call first wanneer je oma een hartaanval heeft.
Handjes omhoog is Buut'vrij dan mag je tegenstander niets meer doen, zo gaat dat.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Die gasten steken allemaal hun handen omhoog.
De vermoorde onschuld.
Maar als er gevorderd wordt, moet je gewoon wegwezen of de consequenties van je koppigheid aanvaarden...
Zijn volgens mij niet grotendeels studenten.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:45 schreef Dutchguy het volgende:
Hun eigen universiteit zo toetakelen en apparatuur kapot slaan. Grappig dat ze niet door hebben dat ze vooral in hun eigen nest schijten. Maar deze helden zullen weer groots in het iraanse nieuws geprezen worden.
Ach de UvA schijnt ons 600+ miljoen per jaar te kosten. Dan maakt voor een paar miljoen schade aanrichten ook niet veel verschil..quote:Op maandag 13 mei 2024 15:45 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Deze onzin kost ons allemaal geld, besef dat
Politie is in de regel als eerste ter plaatsequote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een ambulance, ik zal dan niet adviseren om de politie te bellen
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch grote kans dat de politie er eerder kan zijn, maar laat ze dan ook maar buiten staan.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Lijkt me toch een ambulance
Edit: te laat
Schiet eens op dan!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:48 schreef Haags het volgende:
Wacht eens met dat "politiegeweld" tot ik tijd heb om te kijken.
Dit tuig heeft ook op muren gespoten, stenen uit de straten getrokken enz enz, buiten de universiteit, dit kost 100.000en euro's wat we aan iets zinnigs hadden kunnen bestedenquote:Op maandag 13 mei 2024 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach de UvA schijnt ons 600+ miljoen per jaar te kosten. Dan maakt voor een paar miljoen schade aanrichten ook niet veel verschil..
Politie zijn vaak first responders toch?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vaak zat een ambulance gebeld/gezien, nog nooit politie erbij gezien.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:48 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
Toch grote kans dat de politie er eerder kan zijn, maar laat ze dan ook maar buiten staan.
Daar lopen ze huilend weg voor de politiequote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Waarom zingen ze nu in het Frans? Gaan ze naar parijs
En het gaat niet alleen om het geld, maar ook om de menskracht die nodig is om het allemaal schoon te maken en vervangen. Dat gaat dan weer ten koste van andere werkzaamheden die allemaal plaatsvinden ten behoeve van het onderwijs. Het is zo verschrikkelijk asociaal en ondankbaar. Tijdens corona zag je dat ook al, het volkomen gebrek aan respect van studenten voor het onderwijzend en ondersteunend personeel, mensen die nu niet meer in veiligheid hun werk kunnen doen én onder hoge druk worden gezet om extra taken op zich te nemen.quote:
Paar keer meegemaakt en dan was het enkel een ambulance gewoon. Politie zenden ze waarschijnlijk vooruit of mee bij grotere situaties, maar als ik een hartaanval heb heb ik niet zoveel aan een agent.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef XSbig het volgende:
[..]
Politie zijn vaak first responders toch?
Bij een reanimatie komen ze echt altijd. (evenals de brandweer)quote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vaak zat een ambulance gebeld/gezien, nog nooit politie erbij gezien.
Edit: Nouja bij een verkeersongeluk wel. Zelden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |