Ergens is serieus iets misgegaan in de opvoeding van deze mensen. Echt een groot maatschappelijk probleem en ik denk ook wel een waarschuwing voor het niveau van jongeren van tegenwoordig. De overheid zal nu harde maatregelen moeten nemen en een voorbeeld moeten stellen. Heropvoedingskampen lijken mij gerechtvaardigd.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Niet te zien op de NOS vanavond, maar kijk hier maar naar voordat ze weer roepen "vreedzaam". Computers vernield.
Zit nu gelijk met dit nr in mijn hoofd.....praaaaat Nederlands met mequote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Waarom zingen ze nu in het Frans? Gaan ze naar parijs
Je had me, tot die laatste zinquote:Op maandag 13 mei 2024 15:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ergens is serieus iets misgegaan in de opvoeding van deze mensen. Echt een groot maatschappelijk probleem en ik denk ook wel een waarschuwing voor het niveau van jongeren van tegenwoordig. De overheid zal nu harde maatregelen moeten nemen en een voorbeeld moeten stellen. Heropvoedingskampen lijken mij gerechtvaardigd.
Er staat ook iemand achter met een zusterskapjequote:Op maandag 13 mei 2024 15:55 schreef RipCity het volgende:
hahaha zelfgemaakt kruisje op arm maakt je geen ambulancebroeder
Ze voelen zich moreel verheven, beter dan de andere mensen want hun doen wat.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ergens is serieus iets misgegaan in de opvoeding van deze mensen. Echt een groot maatschappelijk probleem en ik denk ook wel een waarschuwing voor het niveau van jongeren van tegenwoordig. De overheid zal nu harde maatregelen moeten nemen en een voorbeeld moeten stellen. Heropvoedingskampen lijken mij gerechtvaardigd.
Ik denk dat het gebrek aan respect eerder zit in het slappe handhaven.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is dat zo? Een keer meegemaakt bij mijn oom, maar daar kwam echt alleen een ambulance.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
Bij een reanimatie komen ze echt altijd. (evenals de brandweer)
Dat zijn de healers, die healen de warriors..quote:Op maandag 13 mei 2024 15:55 schreef RipCity het volgende:
hahaha zelfgemaakt kruisje op arm maakt je geen ambulancebroeder
Meerdere keren met de ambulance mee, politie was er als eerstequote:Op maandag 13 mei 2024 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vaak zat een ambulance gebeld/gezien, nog nooit politie erbij gezien.
Edit: Nouja bij een verkeersongeluk wel. Zelden dan.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meerdere keren met de ambulance mee, politie was er als eerste
Elke met zo'n doek op hun hoofd moet je gewoon oppakken en wegvoeren, dat zijn de aanjagers. Is het snel over.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef RipCity het volgende:
Zit echt 1 zo'n opjutter tussen. Wat een heks.
Oh nee niet de hooligans van Fc Limburg. Gaan ze gooien met vlaaien en in het Vlaams schelden?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:53 schreef Tekaschi het volgende:
die mvv supporters zullen vanavond de boel wel gaan leegvegen.
Ja, is overigens nog maar een jaar of 10 het geval hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is dat zo? Een keer meegemaakt bij mijn oom, maar daar kwam echt alleen een ambulance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |