Vind het vooral grappig dat er over Wilders altijd gezegd werd dat het een nazi is en dat zijn stemmers dat ook zijn, terwijl de echte jodenhaat nu toch echt uit een ander hoekje komt.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:12 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik ben zelf redelijk gematigd, stem soms iets linkser, soms iets rechtser. Maar ik heb het idee dat veel 'redelijke' mensen op dit moment geen idee hebben in wat voor walgelijke beweging ze worden meegenomen. Dat is inderdaad wel een gevaarlijke parallel met het verleden. En daarom is het ook zo jammer dat je vanuit de media (behoudens de rechterkant) eigenlijk niets verstandigs meer hoort.
Als dit soort bewegingen vanuit de rechterhoek waren gekomen, was het beeld vanuit de media inderdaad heel anders geweest... Toch een gevaarlijke ontwikkeling dat men het niet durft te benoemen (en er eigenlijk zelfs gewoon volledig in meegaat) nu het vanuit 'links' komt.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tsja, tegen de boeren en ER werd ook niet opgetreden. Dan krijg je dit
Ja dat vraag ik me dus ookal heel de tijd afquote:Op maandag 13 mei 2024 15:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Alleen dit al.... Als je demonstreert, dan wil je toch aandacht voor je zaak?
Wat is je doel dan nu?
Ah ja, niets staat zo erg voor vrijheid als het niet toestaan van mediaquote:Op maandag 13 mei 2024 15:18 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Als ze nu de camera aanraken, worden ze dan gediskwalificeerd door de EBU?
De staat van de media is dan ook een heel groot probleem in dit land.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Probleem is veel groter alleen; dat is alleen al te zien aan hoeveel aandacht dit soort lui krijgen in de media. Vaak zelfs positieve aandacht. Alsof dit soort gedrag nu opeens normaal is; zolang het maar uit het juiste hoekje komt.
Het gaat helemaal niet om Gaza.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ookal heel de tijd af
Het is niet de bedoeling dat je toekomstige werkgever kan zien dat je een ordinaire jodenhater bent.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ookal heel de tijd af
Bij de leeuwen?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:34 schreef Kidjuh het volgende:
Lekker dicht bij Artis, gooi ze daar maar in een kooi met hun tentjes.
En volgens sommigen in dit topic is dat kennelijk ook nog een prima te verdedigen standpunt ookquote:Op maandag 13 mei 2024 15:23 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je toekomstige werkgever kan zien dat je een ordinaire jodenhater bent.
Als de overheid niet ingrijpt escaleert het hoe dan ook wel verder. Of er worden door deze 'demonstranten' meer grenzen opgezocht, of er ontstaan tegendemonstraties (zie ook eerdere filmpje over hooligans).quote:Op maandag 13 mei 2024 15:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De media zijn ook echt volledig af nu, constante downplayen en het 'demonstranten' blijven noemen.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:18 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Als ze nu de camera aanraken, worden ze dan gediskwalificeerd door de EBU?
Het is nog steeds een signaal. Of een gebrek daaraan.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is vooral Amsterdams. Op die andere universiteiten is de rot nog niet groot genoeg.
Nee nee, er is echt geen bias hoor. Echt niet hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De staat van de media is dan ook een heel groot probleem in dit land.
Ja, al moet die ook wel enigszins uitkijken met zijn volgelingen. Als ik X zo bekijk zit daar soms ook wel zwaar antisemitisch volk tussen. Al is Wilders zelf daar gelukkig extreem duidelijk over.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat er over Wilders altijd gezegd werd dat het een nazi is en dat zijn stemmers dat ook zijn, terwijl de echte jodenhaat nu toch echt uit een ander hoekje komt.
En natuurlijk blijven zitten en straks weer janken over politiegeweldquote:Op maandag 13 mei 2024 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[ x ]
Hopelijk zorgen ze er nu ook voor dat er geen individu meer uit kan...
Eerst nog even mama roepen.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef FvanS het volgende:
[..]
En natuurlijk blijven zitten en straks weer janken over politiegeweld
Probleem is alleen dat de media hier gewoon doodleuk aan meedoet, zonder in te zien dat dit extreem gevaarlijk is en uit de hand aan het lopen is.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat er over Wilders altijd gezegd werd dat het een nazi is en dat zijn stemmers dat ook zijn, terwijl de echte jodenhaat nu toch echt uit een ander hoekje komt.
Links privilege in dit land is echt bizar. Waar ze allemaal wel niet mee wegkomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Niet te zien op de NOS vanavond, maar kijk hier maar naar voordat ze weer roepen "vreedzaam". Computers vernield.
Extreem links en Extreem rechts hand in hand haten op Joden, wat liefquote:Op maandag 13 mei 2024 15:28 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ja, al moet die ook wel enigszins uitkijken met zijn volgelingen. Als ik X zo bekijk zit daar soms ook wel zwaar antisemitisch volk tussen. Al is Wilders zelf daar gelukkig extreem duidelijk over.
Ze hoeven dat inderdaad niet uit te leggen. De universiteit moet uitleggen waarom ze niet direct aangifte doen als iemand met gezichtsbedekking het terrein betreedt.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat uitleggen? Aan wie precies? Aan Pietje op het internet?
Ze krijgen de kans om te vertrekken. Dus weer geen aanhoudingen.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[ x ]
Hopelijk zorgen ze er nu ook voor dat er geen individu meer uit kan...
Oh ja, die laten zich enorm kennen. Mensen die nu nog claimen dat de media geen bias heeft kan ik echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de media hier gewoon doodleuk aan meedoet, zonder in te zien dat dit extreem gevaarlijk is en uit de hand aan het lopen is.
En dan voornamelijk de publieke omroepen die constant alles aan het goedpraten zijn en die lui nog een podium geven ook. Zie het nog wel gebeuren dat ze daar wat 'demonstranten' aan tafel zetten.
En dit was voor dat de politie er was, kunnen ze niet zeggen dat de spuitbuis escaleerde door de aanwezigheid van de politie.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Niet te zien op de NOS vanavond, maar kijk hier maar naar voordat ze weer roepen "vreedzaam". Computers vernield.
Ik lees op NOS.nl dat een eigen journalist van ze is weggejaagd en dat het voor hem niet veilig voelde.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Wat een godvergeten eikels zijn het toch.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:10 schreef Zoddie het volgende:
Een verdieping is al helemaal besmeurd met verf, beeldschermen ook
https://www.at5.nl/artike(...)-bijeen-voor-overleg
[ x ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Media zijn opzij, ME vordert nu, dus zo alles de gracht in...
Zo zinloos.....quote:Op maandag 13 mei 2024 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een godvergeten eikels zijn het toch.
Dat is zielig, deze mensen zijn waterschuwquote:Op maandag 13 mei 2024 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Media zijn opzij, ME vordert nu, dus zo alles de gracht in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |