Wel als het vanuit een bepaald hoekje komt. Dan is het oke.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:14 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Demonstreren wel, vernielen is naar mijn weten geen grondrecht.
Dat zeg ik. De raddraaiers halen ze er straks wel uit. Moet je vooral kijken naar debielen met volledige gezichtsbedekkingquote:Op maandag 13 mei 2024 16:14 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Demonstreren wel, vernielen is naar mijn weten geen grondrecht.
Over 1-2 dagen gaan die weer vrolijk verder.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En die gaan straks (ergens anders) weer verder met bezetten, vernielen en intimideren. Lekker effectief.
Hou toch op met zulke slappe frames.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel als het vanuit een bepaald hoekje komt. Dan is het oke.
Dat kun je moeilijk beoordelen, want journalisten worden geïntimideerd en weggejaagd en er wordt (letterlijk) een verknipt beeld door demonstranten gedeeld. Daarom is het zo waardevol dat Folia bijvoorbeeld beelden deelt van zo'n vernielde etage.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dan heeft die persoon het wel heel bont gemaakt denk ik.
Een bevel van de politie opvolgen is dan ook je plicht, heeft men ook schijt aan.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Demonstreren is gewoon een grondrecht.
De raddraaiers halen ze er straks wel uit.
Heeft niks te maken met een slap frame.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op met zulke slappe frames.
Dat word dan wat lastiger indentificeren he? Iedereen gaat weer vrij uit straks.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De raddraaiers halen ze er straks wel uit. Moet je vooral kijken naar debielen met volledige gezichtsbedekking
Ja mooi inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zullen FOK!ers wel mooi vinden deze. Al vind ik het niet nodig om mensen nog te slaan als ze al liggen.
https://www.at5.nl/artike(...)aangifte#t1715608986
Online niet. https://www.at5.nl/mediaquote:
Powned dan graag. Kan de editor weer aan de slag.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja.... offeh..... ze staan media te woord ofzo....
Dus iets bezetten is vreedzaam?quote:ME is UvA-gebouw binnengegaan
De Mobiele Eenheid is het pand van de UvA binnengegaan om de vreedzame demonstranten naar buiten te begeleiden, zegt een woordvoerder van de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |