Afgezien van de onaantrekkelijke foto’s weet je met een normaal postuur ook niet meer welke maat je online moet kiezen als het model XXXL is.quote:
Shop je veel online?quote:Op maandag 13 mei 2024 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van de onaantrekkelijke foto’s weet je met een normaal postuur ook niet meer welke maat je online moet kiezen als het model XXXL is.
Dus dan bestel je niks.
Aparte marketing.
Ja, meer dan in fysieke winkels.quote:
Het gaat niet altijd om marketing he, iedereen mag er zijn, ook die mensen met dat extra stukje vetquote:Op maandag 13 mei 2024 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van de onaantrekkelijke foto’s weet je met een normaal postuur ook niet meer welke maat je online moet kiezen als het model XXXL is.
Dus dan bestel je niks.
Aparte marketing.
Wel milieubewuste kleding mag ik hopen, of ben je dan niet zo strikt in de leerquote:Op maandag 13 mei 2024 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik shop alleen nog maar online. Zalandogenot.
Ik ben echt een enorme proleet. Dus de carbonfoodprint die ik achter laat, daar lig ik dus geen seconde wakker van.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wel milieubewuste kleding mag ik hopen, of ben je dan niet zo strikt in de leer
Gelukkig is je vliegfootprint zeer beschaafd.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme proleet. Dus de carbonfoodprint die ik achter laat, daar lig ik dus geen seconde wakker van.
Ja ik had al een beetje dat idee met die usericon van jequote:Op maandag 13 mei 2024 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme proleet. Dus de carbonfoodprint die ik achter laat, daar lig ik dus geen seconde wakker van.
Dat verandert weer wanneer Onlo jr. uit huis is, of nou ja niet meer aan schoolvakanties is gebondenquote:Op maandag 13 mei 2024 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is je vliegfootprint zeer beschaafd.
Fantastisch werk verricht, bedankt voor de terugkoppeling.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gehandeld na een TR met een terechte opmerking dat een bepaalde opmerking onder dit interessante artikel tot negatieve reacties zou leiden.
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die recyclebare stoffen zijn trouwens geen GENOT. Minder zacht. Stug. Maar alles voor een betere wereld.
Jouw probleem.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:19 schreef onlogisch het volgende:
NWS moderator @:Jippie post door het slotje heen.
@:Coco
@:GGMM
Stap je dan ook eindelijk over op goed gebruik van de groene, grijze, blauwe, oranje containers?quote:Op maandag 13 mei 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verandert weer wanneer Onlo jr. uit huis is, of nou ja niet meer aan schoolvakanties is gebonden
Aan die grille heb ik mijzelf reeds overgegevenquote:Op maandag 13 mei 2024 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stap je dan ook eindelijk over op goed gebruik van de groene, grijze, blauwe, oranje containers?
Het hoeft niet te deugen, maar je had het niet zo 'agressief' te hoeven brengen. Heb gehandeld na een TR en dacht dat je mans genoeg was om de aanpassing te verdragen. Schijnbaar is je 'haat' naar dikke mensen uitdragen belangrijker voor je dan de inhoud van dit zeer interessante en goede artikel. Zeg maar wat je wil, ik wil je niet in een keurslijf stoppen namelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:51 schreef onlogisch het volgende:
Mijn OP is aangepast door een mod daar
Walgelijk. Ik dacht dat NWS stond voor het hebben van een mening op een nieuwsbericht. Klaarblijkelijk moet het allemaal deugen. Bah.
aan die grillequote:Op maandag 13 mei 2024 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan die grille heb ik mijzelf reeds overgegeven
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het hoeft niet te deugen, maar je had het niet zo 'agressief' te hoeven brengen. Heb gehandeld na een TR en dacht dat je mans genoeg was om de aanpassing te verdragen. Schijnbaar is je 'haat' naar dikke mensen uitdragen belangrijker voor je dan de inhoud van dit zeer interessante en goede artikel. Zeg maar wat je wil, ik wil je niet in een keurslijf stoppen namelijk.
@onlogisch.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Jippie maakt gehakt moderator @:onlogisch.
Die zal wel weer de rest van een dag in een hoekje kruipen en zich niet meer vertonen hier.
Slappe zak dat het is.
@onlogisch.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Jippie maakt gehakt moderator @:onlogisch.
Die zal wel weer de rest van een dag in een hoekje kruipen en zich niet meer vertonen hier.
Slappe zak dat het is.
Ik heb altijd een lichte agressiviteit tegen alles wat de maatschappij kan en zal ontwrichten. Ik zal geen moment ongemoeid laten dat kenbaar te maken.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het hoeft niet te deugen, maar je had het niet zo 'agressief' te hoeven brengen. Heb gehandeld na een TR en dacht dat je mans genoeg was om de aanpassing te verdragen. Schijnbaar is je 'haat' naar dikke mensen uitdragen belangrijker voor je dan de inhoud van dit zeer interessante en goede artikel. Zeg maar wat je wil, ik wil je niet in een keurslijf stoppen namelijk.
Nee hoor, ik laat @onlogisch helemaal niet alle hoeken van de kamer zien, waarom zou ik? Heb juist een zwak voor enfant terriblesquote:Op maandag 13 mei 2024 09:34 schreef vrijgevochten het volgende:
Mod @:onlogisch krijgt alle hoeken van de kamer te zien door de grootste vredestichter @:jippie
Matige counter.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof je een mention waard bent.
Moet je opmerking weer terug worden geplaatst?quote:Op maandag 13 mei 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lichte agressiviteit tegen alles wat de maatschappij kan en zal ontwrichten. Ik zal geen moment ongemoeid laten dat kenbaar te maken.
Daarvoor mag je me best in een keurslijf stoppen.
Ik ga niet vertellen wat je in jouw subforum wel en niet moet doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet je opmerking weer terug worden geplaatst?
Hem een verschrikkelijk kind noemen vind ik nogal denigrerend. Hij is inderdaad nogal een aandoenlijk doetje.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat @:onlogisch helemaal niet alle hoeken van de kamer zien, waarom zou ik? Heb juist een zwak voor enfant terribles
Maar je klaagt er hier wel over. Ik zie je als user in NWS en aan users stel ik deze vraag ook om tot een oplossing te komen. Want ik voel mij niet 'onfeilbaar als mod'.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen wat je in jouw subforum wel en niet moet doen.
Ik vind hem een schatje en heb hem nergens een verschrikkelijk kind genoemd.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hem een verschrikkelijk kind noemen vind ik nogal denigrerend. Hij is inderdaad nogal een aandoenlijk doetje.
Komt ie:quote:Op maandag 13 mei 2024 09:43 schreef Salina het volgende:
@:onlogisch graag een uitgebreide sociaalwetenschappelijke analyse over het ontstaan van de kleine compacte mensch.
@:Coco @:Pisces29 en ik zijn zéér geïnteresseerd.
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind hem een schatje en heb hem nergens een verschrikkelijk kind genoemd.
Niet gelezenquote:Op maandag 13 mei 2024 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt ie:
Het fenomeen van obesitas en overgewicht is een complex probleem dat meerdere oorzaken heeft, variërend van individuele gedragsfactoren tot bredere sociaaleconomische en culturele invloeden. Een uitgebreide sociaalwetenschappelijke analyse van het ontstaan van obesitas kan worden onderverdeeld in verschillende dimensies:
Socio-economische factoren:
Toegang tot voedsel: Socio-economisch achtergestelde gemeenschappen hebben vaak beperkte toegang tot gezonde voedselopties, zoals verse groenten en fruit, vanwege factoren zoals voedselwoestijnen en beperkte financiële middelen.
Voedselonzekerheid: Mensen met beperkte financiële middelen kunnen zich gedwongen voelen om goedkoop, calorierijk voedsel te kopen dat vaak arm is aan voedingsstoffen, wat bijdraagt aan obesitas.
Educatieniveau: Lagere niveaus van opleiding zijn geassocieerd met een hogere prevalentie van obesitas, mogelijk omdat mensen met een hogere opleiding meer kennis hebben over voeding en gezondheidsgedrag.
Voedingsomgeving:
Voedselmarketing: Agressieve marketing van calorierijk voedsel, vooral gericht op kinderen, kan bijdragen aan overmatige consumptie van ongezonde producten.
Portiegroottes: De toename van portiegroottes in restaurants en verpakte voedingsmiddelen kan leiden tot overeten en gewichtstoename.
Culturele en sociale normen:
Idealen van schoonheid: In veel samenlevingen worden dunne lichamen geprezen als esthetisch ideaal, wat druk kan uitoefenen op individuen om onrealistische gewichtsdoelen na te streven, soms met schadelijke diëten.
Sociale normen rond voedselconsumptie: Sociale bijeenkomsten en feesten zijn vaak gekoppeld aan overvloedig eten, wat kan leiden tot overeten en gewichtstoename.
Technologische veranderingen:
Veranderingen in arbeidspatronen: De verschuiving naar zittende beroepen en verminderde fysieke activiteit op het werk draagt bij aan een sedentaire levensstijl, wat een risicofactor is voor obesitas.
Technologische vooruitgang: De opkomst van televisie, computers en smartphones heeft geleid tot een toename van sedentaire activiteiten en schermtijd, wat de fysieke activiteit verder heeft verminderd.
Psychologische en gedragsmatige factoren:
Emotioneel eten: Stress, depressie en andere emotionele factoren kunnen leiden tot overeten als een vorm van zelfmedicatie of als reactie op negatieve emoties.
Voedingsgewoonten: Gewoonten zoals eten voor de tv of het gebruik van voedsel als beloning kunnen leiden tot ongezonde eetpatronen en gewichtstoename.
Het is belangrijk op te merken dat obesitas niet het gevolg is van één enkele factor, maar eerder van een complex samenspel van biologische, omgevings-, gedrags- en sociale factoren. Effectieve interventies om obesitas aan te pakken moeten daarom multidimensionaal zijn en rekening houden met de verschillende niveaus van invloed, van individuele gezondheidsgedragingen tot bredere sociaaleconomische en culturele determinanten.
Wow, dit is nog véél beter dan ik ooit had kunnen dromen en verwachten. En helemaal niet geknipt en geplakt; nee, echt een pure, eerlijke, persoonlijke analyse recht uit het hart en het hoofd.quote:
Luie mensen. Oef.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow, dit is nog véél beter dan ik ooit had kunnen dromen en verwachten. En helemaal niet geknipt en geplakt; nee, echt een pure, eerlijke, persoonlijke analyse recht uit het hart en het hoofd.
Kudos.
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow, dit is nog véél beter dan ik ooit had kunnen dromen en verwachten.
Graag duiding over de correlatie tussen luiheid en de kleine compacte mensch.quote:
Slacker.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wiel nogmaals uitvinden.
Dubbel oef.
Walgelijk dat je hier een like voor hebt ontvangen.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw ontdekt in nok van supermarkt VS, woonde er al een jaar
Toch vreemd dat er niemand even heeft gezegd “en nou nokken!”
quote:Op maandag 13 mei 2024 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
KBR genuttigd. Erg lekker.Je lijkt wel een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 x 1 km intervalloop... warm.
Denk je soms dat je in het hardlooptopic zit?quote:
Excuus. Terug naar het ESF. Wat doen we met Joost?quote:Op maandag 13 mei 2024 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je soms dat je in het hardlooptopic zit?
Volgend jaar weer sturen.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Excuus. Terug naar het ESF. Wat doen we met Joost?
Mediapark bezetten! Tentenkamp.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Excuus. Terug naar het ESF. Wat doen we met Joost?
Als Fok! volgend jaar gratis kaartjes uitdeelt, kunnen we jou dan enthousiasmeren?quote:
Is onlogisch nog nooit naar een concert geweest?quote:Op maandag 13 mei 2024 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Fok! volgend jaar gratis kaartjes uitdeelt, kunnen we jou dan enthousiasmeren?Ik vind het een leuke voor je concert ontmaagding.
Dat wel. Maar hij heeft nog nooit geneukt op een concert. User @Pisces29 wil dit voor hem wegnemen middels een open uitnodiging.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is onlogisch nog nooit naar een concert geweest?
Nou nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de reis moet nog even aan gesleuteld worden, maar Zuid-Korea wordt sowieso het slotakkoord van de vakantie voor we terug naar huis gaan. Bin mal gespannt. @ElanYea, she's on crack.
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]we zien de kiekjes wel verschijnen tegen die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de reis moet nog even aan gesleuteld worden, maar Zuid-Korea wordt sowieso het slotakkoord van de vakantie voor we terug naar huis gaan. Bin mal gespannt. @:Elan
agvquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
agvquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had ook agv.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]lekker maatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de reis moet nog even aan gesleuteld worden, maar Zuid-Korea wordt sowieso het slotakkoord van de vakantie voor we terug naar huis gaan. Bin mal gespannt. @:Elangraag op anoniem
KBR maat. (Dit had ik vanmiddag ook al en staat morgenmiddag ook op het programma. Ik wil nog niet teveel verklappen voor morgenavond, maar een goede kans dat er dan ook KBR op het programma staatquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je slaat door.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR maat. (Dit had ik vanmiddag ook al en staat morgenmiddag ook op het programma. Ik wil nog niet teveel verklappen voor morgenavond, maar een goede kans dat er dan ook KBR op het programma staat)
Eén pizza, twee pizze.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Verder vandaag wel gewoon een pizze in de oven gemikt @:Kukelecucktsju10
pizzequote:Op maandag 13 mei 2024 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Verder vandaag wel gewoon een pizze in de oven gemikt @:Kukelecucktsju10
Koop een snackbarquote:Op maandag 13 mei 2024 20:34 schreef Zoon_John het volgende:
Ik denk dat GGMM een beetje verliefd op mij is, weet niet goed hoe ik hiermee moet omgaan.
Als teken van liefde?quote:
Op naar WKN!quote:Op maandag 13 mei 2024 20:42 schreef Oriente het volgende:
Het wordt hier ineens HEEL donker @:Coco @:Lenny_Leonard
Het was een lange dagquote:Op maandag 13 mei 2024 20:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Eén pizza, twee pizze.
Nondeju.
Dat wordt ook steeds later hé.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1060 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 856 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨⬛🟩🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
@:rambodirk @:scrummie
Ik heb een weekje vrijquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt ook steeds later hé.
Kan je dit niet gewoon rond 09:15/09:45 posten? Denk een beetje aan mijn autisme.
Dank
Vertel ons meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
Albert heijn heeft nieuwe croissant smaken
Wtf ! 😱
Hallo makker.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Geniet van je weekje vrij @:GGMM
hallo chevy vriend, geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik begin maar eens aan het ontbijt.
Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrij
Volgende week weer!
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik begin maar eens aan het ontbijt.
Dit is een meer dan geslaagde post vriend. Zowel tekstueel als het plaatje echt een dikke 10 waard! Chapeau!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:09 schreef RamboDirk het volgende:
havenarbeider @:onlogisch haalt uit naar autootjesrijden debiel @:chevycaprice
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk maatquote:Op maandag 22 april 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.
Tonijnsaladequote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Ranzige vetklep.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
@RamboDirk heeft ook deze dance skillsquote:
gelukkig een stuk flexibeler dan die doperwtjes in zijn hersenpanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk heeft ook deze dance skills
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk heeft ook deze dance skills
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
gelukkig een stuk flexibeler dan die doperwtjes in zijn hersenpan
neequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Erg sexy
@:ggmm @:coco @:kingroland @:fetx
lekker gedaan weer maatje, het is nu wel duidelijk dat wij team A zijn en die andere twee team Bquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:33 schreef alpeko het volgende:
Speciaal voor @:vrijgevochten
Woordle 1061 3/6
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 857 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟨⬜⬜🟩🟩
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
En die post heet ‘Minister van Binnenlandse Zaken’.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:45 schreef KingRoland het volgende:
De leukste en beste ministerspost is en blijft buitenlandse zaken
Ik voel er niks van.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben blij als @:GGMM volgende week weer gewoon werkt.
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
Bijdrage geleverd aan het Obese topic van meneer obese ripped onlogisch.
Dan maar à la Arie Boomsma de salontafel heffen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
Ik was ook voornemens om voor het eerst in maanden naar de gym te gaan.
Sportkleding afgestoft, gipsschoen aangedaan, handdoek en water in een rugtasje omdat ik nog steeds met krukken moet lopen. Helemaal ready. Heeft ze de huissleutels bij![]()
Woedend ben ik.
Morgen dan maar @:onlogisch
Nog niet ripped maatje. Beetje chubby nog rond de buik. @Orientequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
Bijdrage geleverd aan het Obese topic van meneer obese ripped onlogisch.
Wie heeft er sowieso nog huissleutelsquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
de huissleutels bij![]()
En welke mongool heeft er nou maar één huissleutel.
Die andere ligt bij m'n ouders en die zijn op verkansie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
de huissleutels bij![]()
En welke mongool heeft er nou maar één huissleutel.
Tijd om je vriendin er één te geven makker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die andere ligt bij m'n ouders en die zijn op verkansie.
We hebben nog geen jaar verkering en zodra ze niet meer voor me hoeft te zorgen schop ik haar meteen het huis uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijd om je vriendin er één te geven makker.
Daar ben ik niet zo van, heb ook een hekel aan die deurbellen met camera. Ben je ergens komt zo'n burgerlul melden dat er iemand voor zijn deur staat. Kan mij dat rotten, ik ben niet thuis.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie heeft er sowieso nog huissleutels
Gewoon met je smartphone openen die handel, ja toch.
Ze leest nu al mee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nog geen jaar verkering en zodra ze niet meer voor me hoeft te zorgen schop ik haar meteen het huis uit![]()
Nee, geintje.
Ja eensquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van, heb ook een hekel aan die deurbellen met camera. Ben je ergens komt zo'n burgerlul melden dat er iemand voor zijn deur staat. Kan mij dat rotten, ik ben niet thuis.
Sowieso oprotten met die camera's overalquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens
In één zo'n reclame voor die dingen praat zo'n vent ook door z'n deurbel en reageert de persoon die aanbelt heel verbaasd en daarna beginnen ze samen heel hard te lachen.
Dat soort mensen zijn om te kotsen
Die stofzuigt bij je afwezigheid je huis ook meteen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou Coco mijn huissleutel wel toevertrouwen
Ik hoor graag wat je van mijn klacht over een banner vindt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet ripped maatje. Beetje chubby nog rond de buik. @:oriente
Maar we hebben nog 10 weken te gaan
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat je van mijn klacht over een banner vindt.
Sorry, maar als waar forumbeest kan ik hier niet zoveel meequote:
Suggereer je nu dat @Coco homo is?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stofzuigt bij je afwezigheid je huis ook meteen.
En ik was nog wel zo lief om niet op te merken dat je enkel fit bent voor vakanties. Ouwe slacker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar als waar forumbeest kan ik hier niet zoveel mee
Hier kom ik op terug.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:10 schreef Caland het volgende:
Als @:coco mijn huissleutel zou gebruiken dan denk ik ook wel dat hij even flink gaat stofzuigen
Hahahahaha
Mijn vakantieadres had 2 criteria.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo lief om niet op te merken dat je enkel fit bent voor vakanties. Ouwe slacker.
Daar heb ik op vakantie dus echt totaal geen zin in. Beetje hardlopen door de omgeving is dan meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vakantieadres had 2 criteria.
De belangrijkste; genoeg glijbanen voor onlo jr.
Nummer 2; een degelijke gym
Leuk, lekker naar Alanya met sgatje dus.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vakantieadres had 2 criteria.
De belangrijkste; genoeg glijbanen voor onlo jr.
Nummer 2; een degelijke gym
Zeker maat. Zo'n massive all-in resort waar we half Spijkenisse tegen gaan komenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, lekker naar Alanya met sgatje dus.
Klasse. Ik wil dat toch ooit ook eens een keer proberen, dan heb ik de proleetbingo wel volledig afgestreept denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker maat. Zo'n massive all-in resort waar we half Spijkenisse tegen gaan komen
Ben met mijn ouders in de herfst een keer naar Turkije geweest, wel gelachen hoor. Prima café met schotel gevonden die elke wedstrijd wel uit wilde zenden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse. Ik wil dat toch ooit ook eens een keer proberen, dan heb ik de proleetbingo wel volledig afgestreept denk ik.
Het is alleen een beetje opletten met je databundel geloof ik hé. Geen lid van de EU dus je betaalt de hoofdprijs als je niet oppast?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben met mijn ouders in de herfst een keer naar Turkije geweest, wel gelachen hoor. Prima café met schotel gevonden die elke wedstrijd wel uit wilde zenden.
Alleen als je een pauperprovider hebtquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje opletten met je databundel geloof ik hé. Geen lid van de EU dus je betaalt de hoofdprijs als je niet oppast?
Ik had geloof ik toen nog niet eens een mobieltje, sowieso ben ik weinig online als ik op vakantie ben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje opletten met je databundel geloof ik hé. Geen lid van de EU dus je betaalt de hoofdprijs als je niet oppast?
Mijn Vodafone bundel wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had geloof ik toen nog niet eens een mobieltje, sowieso ben ik weinig online als ik op vakantie ben.
Nee hoor. Je verbindt gewoon niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit nu op een ‘gratis cocktail en bier’-Brittenboot bij Cyprus, ik kan zo weer een vakje afvinken van de proletenbingoquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse. Ik wil dat toch ooit ook eens een keer proberen, dan heb ik de proleetbingo wel volledig afgestreept denk ik.
Ik verwacht niet dat die simkaartjes daar nou heel veel gaan kosten, in omringende landen betaal je vaak een eurootje of 10 voor 40/45gb data.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op Arne Slot.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
Wie hopen jullie dat er minister president wordt en waarom precies Dion Graus?
Henk de Jong. Dan zijn wij allemaal ZIJN JONGENS.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
Wie hopen jullie dat er minister president wordt en waarom precies Dion Graus?
Dat is alweer een uur geleden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:54 schreef onlogisch het volgende:
LIVE formatie | Onderhandelaars zijn er nog niet uit, VVD en NSC geven elkaar de schuld
OEI
SPOILER: VBL SC 01/01/24-15/05/24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VBL SC 01/01/23-15/05/23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zin niet lekker.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: VBL SC 01/01/24-15/05/24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keurig in de top 10SPOILER: VBL SC 01/01/23-15/05/23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
SPOILER: VBL SC 01/01/24-15/05/24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL is doodSPOILER: VBL SC 01/01/23-15/05/23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kleur van het broodje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is biologisch staat er
dan is het goed
bruinquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kleur van het broodje?
[ afbeelding ]
SPOILER: VBL SC 01/01/24-15/05/24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20ste plek met mijn boy drizzy met 0220 posts, wat een geweldige dagSPOILER: VBL SC 01/01/23-15/05/23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:16 schreef KingRoland het volgende:
oke nieuwe verkiezingen NSC verliest een hoop, die zetels gaan naar PVV
PVV gaat dan echt richting de 50+ dan
POL/NWS is een links bolwerk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Zijn wel veel linkse users bij POL
Niet normaal
Als ze er mexicano's zouden verkopen was dit niet gebeurd.quote:
Mwah, op een paar linkse trollen na en een paar nuanceusers is het overgrote deel gewoon kneiterrechts.quote:
Maar 50+ haalt nauwelijks zetels.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:16 schreef KingRoland het volgende:
oke nieuwe verkiezingen NSC verliest een hoop, die zetels gaan naar PVV
PVV gaat dan echt richting de 50+ dan
@GGMM en ik moesten keihard lachenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 50+ haalt nauwelijks zetels.
Nee Roland, dat moesten we niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik moesten keihard lachen
agv (sta nu te koken @Slobeend)quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Oke sorryquote:
FOK! wil never die. Zelfs ik leef nog. Nog niet 100 %. Zeg maar 80. Daarom nu legge, en tot merrege brother.quote:
We gaan je missenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, genoeg posts weer voor dit jaar in de VBL SC, ik zie jullie wel in de andere topics hier.
Slaap lekker, Hermien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! wil never die. Zelfs ik leef nog. Nog niet 100 %. Zeg maar 80. Daarom nu legge, en tot merrege brother.
Ik heb Chinees gegeten bij mijn moeder.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Beter dan je moeder bij de Chineesquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Chinees gegeten bij mijn moeder.
Allemaal ziedende mensjes genot.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:42 schreef Caland het volgende:
Nu al zin in de memes over groupie Carolientje en de zijnen
Is dat die jongen van die Ajax podcastquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
NWS / Doorbraak! Rechts kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB in zicht
@:tjacka herken je de man in de OP?
(die naast Geert Wilders, niet Victor Reinier)
Cavinsky ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dat die jongen van die Ajax podcast
lijkt me een beveiliger.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom is hij daar op de foto
ik zie hem wel eens als ik eu uit ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |