En ik was nog wel zo lief om niet op te merken dat je enkel fit bent voor vakanties. Ouwe slacker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar als waar forumbeest kan ik hier niet zoveel mee
Hier kom ik op terug.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:10 schreef Caland het volgende:
Als @:coco mijn huissleutel zou gebruiken dan denk ik ook wel dat hij even flink gaat stofzuigen
Hahahahaha
Mijn vakantieadres had 2 criteria.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo lief om niet op te merken dat je enkel fit bent voor vakanties. Ouwe slacker.
Daar heb ik op vakantie dus echt totaal geen zin in. Beetje hardlopen door de omgeving is dan meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vakantieadres had 2 criteria.
De belangrijkste; genoeg glijbanen voor onlo jr.
Nummer 2; een degelijke gym
Leuk, lekker naar Alanya met sgatje dus.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vakantieadres had 2 criteria.
De belangrijkste; genoeg glijbanen voor onlo jr.
Nummer 2; een degelijke gym
Zeker maat. Zo'n massive all-in resort waar we half Spijkenisse tegen gaan komenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, lekker naar Alanya met sgatje dus.
Klasse. Ik wil dat toch ooit ook eens een keer proberen, dan heb ik de proleetbingo wel volledig afgestreept denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker maat. Zo'n massive all-in resort waar we half Spijkenisse tegen gaan komen
Ben met mijn ouders in de herfst een keer naar Turkije geweest, wel gelachen hoor. Prima café met schotel gevonden die elke wedstrijd wel uit wilde zenden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse. Ik wil dat toch ooit ook eens een keer proberen, dan heb ik de proleetbingo wel volledig afgestreept denk ik.
Het is alleen een beetje opletten met je databundel geloof ik hé. Geen lid van de EU dus je betaalt de hoofdprijs als je niet oppast?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben met mijn ouders in de herfst een keer naar Turkije geweest, wel gelachen hoor. Prima café met schotel gevonden die elke wedstrijd wel uit wilde zenden.
Alleen als je een pauperprovider hebtquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje opletten met je databundel geloof ik hé. Geen lid van de EU dus je betaalt de hoofdprijs als je niet oppast?
Ik had geloof ik toen nog niet eens een mobieltje, sowieso ben ik weinig online als ik op vakantie ben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje opletten met je databundel geloof ik hé. Geen lid van de EU dus je betaalt de hoofdprijs als je niet oppast?
Mijn Vodafone bundel wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had geloof ik toen nog niet eens een mobieltje, sowieso ben ik weinig online als ik op vakantie ben.
Nee hoor. Je verbindt gewoon niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit nu op een ‘gratis cocktail en bier’-Brittenboot bij Cyprus, ik kan zo weer een vakje afvinken van de proletenbingoquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse. Ik wil dat toch ooit ook eens een keer proberen, dan heb ik de proleetbingo wel volledig afgestreept denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |