quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de reis moet nog even aan gesleuteld worden, maar Zuid-Korea wordt sowieso het slotakkoord van de vakantie voor we terug naar huis gaan. Bin mal gespannt. @ElanYea, she's on crack.
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]we zien de kiekjes wel verschijnen tegen die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de reis moet nog even aan gesleuteld worden, maar Zuid-Korea wordt sowieso het slotakkoord van de vakantie voor we terug naar huis gaan. Bin mal gespannt. @:Elan
agvquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
agvquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had ook agv.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]lekker maatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de reis moet nog even aan gesleuteld worden, maar Zuid-Korea wordt sowieso het slotakkoord van de vakantie voor we terug naar huis gaan. Bin mal gespannt. @:Elangraag op anoniem
KBR maat. (Dit had ik vanmiddag ook al en staat morgenmiddag ook op het programma. Ik wil nog niet teveel verklappen voor morgenavond, maar een goede kans dat er dan ook KBR op het programma staatquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je slaat door.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR maat. (Dit had ik vanmiddag ook al en staat morgenmiddag ook op het programma. Ik wil nog niet teveel verklappen voor morgenavond, maar een goede kans dat er dan ook KBR op het programma staat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |