POL/NWS is een links bolwerk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Zijn wel veel linkse users bij POL
Niet normaal
Als ze er mexicano's zouden verkopen was dit niet gebeurd.quote:
Mwah, op een paar linkse trollen na en een paar nuanceusers is het overgrote deel gewoon kneiterrechts.quote:
Maar 50+ haalt nauwelijks zetels.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:16 schreef KingRoland het volgende:
oke nieuwe verkiezingen NSC verliest een hoop, die zetels gaan naar PVV
PVV gaat dan echt richting de 50+ dan
@GGMM en ik moesten keihard lachenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 50+ haalt nauwelijks zetels.
Nee Roland, dat moesten we niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik moesten keihard lachen
agv (sta nu te koken @Slobeend)quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Oke sorryquote:
FOK! wil never die. Zelfs ik leef nog. Nog niet 100 %. Zeg maar 80. Daarom nu legge, en tot merrege brother.quote:
We gaan je missenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, genoeg posts weer voor dit jaar in de VBL SC, ik zie jullie wel in de andere topics hier.
Slaap lekker, Hermien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! wil never die. Zelfs ik leef nog. Nog niet 100 %. Zeg maar 80. Daarom nu legge, en tot merrege brother.
Ik heb Chinees gegeten bij mijn moeder.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Beter dan je moeder bij de Chineesquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Chinees gegeten bij mijn moeder.
Allemaal ziedende mensjes genot.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:42 schreef Caland het volgende:
Nu al zin in de memes over groupie Carolientje en de zijnen
Is dat die jongen van die Ajax podcastquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
NWS / Doorbraak! Rechts kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB in zicht
@:tjacka herken je de man in de OP?
(die naast Geert Wilders, niet Victor Reinier)
Cavinsky ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dat die jongen van die Ajax podcast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |