Ja al zijn daar vaak diverse redenen voor. En die zullen niet allen even sympathiek zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het zegt genoeg dat juist Oekraïne helemaal geen sympathie heeft voor Israël.
Glen Faria is de schrijver van Duurt te lang. Deed toen ook mee aan Beste zangers.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Glen Faria zegt me wel iets. Dus waarschijnlijk ben ik ooit op een festival geweest waar hij optrad
Ik kom dan weer voordeliger aan Groninger worst dan Spaanse ham (denk ik), dus dat klinkt werkbaarquote:Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké, Spaanse ham kan ik makkelijk weer kopen, Groningse worst wordt lastiger.
Trustequote:Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ga naar bed jongens. Veel dank voor de gezelligheid. Morgen verder, er is nog ruim voldoende om over te praten
Zou Zwitserland trouwens 12 punten ook hebben gekregen omdat hen zoveel samen deed met de dames van Oekraine? Ze zijn volgens mij een keer gaan nagellakken en een keer een high tea.quote:
Ik moest ff 2x lezen wat er stond. Sorryquote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Zwitserland trouwens 12 punten ook hebben gekregen omdat hen zoveel samen deed met de dames van Oekraine? Ze zijn volgens mij een keer gaan nagellakken en een keer een high tea.
Ik betwijfel of een nagellakkende man echt en masse de Oekraïense handen op elkaar krijgt maar wie weet.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Zwitserland trouwens 12 punten ook hebben gekregen omdat hen zoveel samen deed met de dames van Oekraine? Ze zijn volgens mij een keer gaan nagellakken en een keer een high tea.
Ja, dat kan. Ik heb ook geen idee wat de gemiddelde smaak in Oekraïne is.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar wel in haar jeugd gewoond. Maar van wat ik lees is ze zelf helemaal daar niet zo blij mee. Waarbij men in Israël haar niet Israëlisch genoeg zou vinden vanwege haar jeugdjaren in Rusland.quote:
Geef moar!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Groninger worst. Ruilen?
Volgens mij vooral veel vrouwelijke fans van deze 2 dames.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een nagellakkende man echt en masse de Oekraïense handen op elkaar krijgt maar wie weet.
geef! ik heb zin in worstquote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Groninger worst. Ruilen?
Een balancerende artiest op een draaischijf deed ze denken aan een danser in een hamsterwiel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb ook geen idee wat de gemiddelde smaak in Oekraïne is.
San Remoquote:Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef drakin het volgende:
Na al dit gedoe ben ik wel blij dat er nog een ander Songfestival bestaat
Nee, een Europees Songfestivalquote:
San Remo ligt in Europaquote:
Het was toch ook vals?quote:
En Israël gaf ook 24 punten aan Luxemburgquote:Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef Fred_B het volgende:
Luxemburg gaf dus 24 punten aan Israël. Wel een aanwinst voor het ESF zo.
Nee gaat om taalquote:Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat songfestival met rare 'landen'?
Denk het nietquote:Op zondag 12 mei 2024 01:38 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of nog duidelijk wordt hoe NL scoorde bij de jury's gisteren
Prrrr!quote:
De Luxemburgse zangeres komt uit Israël, meer hoef je daar niet achter te zoekenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef Moira het volgende:
[..]
En Israël gaf ook 24 punten aan Luxemburg
Ik denk dat heel duidelijk is gemaakt waarom de EBU Israël toch niet mee had moeten laten doen dit jaar, ondanks dat zij niet de huidige escalatie hebben veroorzaakt.
Ik heb ook nog twee Drentse kosterworsten op voorraad en plakjes sucuk. Ik was goed voorbereidquote:
Oh wacht. Die Sera ken ik wel. Daar is Qmusic helemaal fan van.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Fred_B het volgende:
Raymond van Vliet
Rob Ester
Glen Faria
Sera de Bruin
Shayveca Kreuger
Onze vakjury
Regio Songfestival?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef drakin het volgende:
Na al dit gedoe ben ik wel blij dat er nog een ander Songfestival bestaat
Verdorie, ik had al trek..quote:Op zondag 12 mei 2024 01:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee Drentse kosterworsten op voorraad en plakjes sucuk. Ik was goed voorbereid
Had ik niet verwacht!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef NailQueen het volgende:
Ook mooi dat Duitsland eindelijk een goede score heeft neergezet!
Nee, echt voor heel Europaquote:
Ik was in de plaatselijke gay bar. Het was super gezellig, ik heb niet heel veel op en heb FOK! gemedenquote:
Bij Israël de uitzending uitgezetquote:
alles lekt uit.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:38 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of nog duidelijk wordt hoe NL scoorde bij de jury's gisteren
Ja, maar niet de hele show. Er moest ook Indycars gekeken worden..quote:
Je hebt FOK! helemaal niet gemeden, je kwam hier speciaal om te zeggen dat ik een slet benquote:Op zondag 12 mei 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was in de plaatselijke gay bar. Het was super gezellig, ik heb niet heel veel op en heb FOK! gemedenGeen idee hoe druk het hier was. Hoe was het bij jou?
Volgensmij is het de laatste jaren meer regel dan uitzondering om 1 van de big 5 geen televotes te geven.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 12 mei 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was in de plaatselijke gay bar. Het was super gezellig, ik heb niet heel veel op en heb FOK! gemedenGeen idee hoe druk het hier was. Hoe was het bij jou?
Die zingt wel zo slecht. Kan ook totaal geen Engels. Heeft volgens mij iets van slis of spraakgebrekquote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Glen Faria is de schrijver van Duurt te lang. Deed toen ook mee aan Beste zangers.
Daar wacht ik ook nog op ja... Duurt te lang.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Redefine het volgende:
De uitslagen van de halve finales zijn helaas nog niet bekend. Toch wel benieuwd hoe Joost daar gescoord heeft.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Friesland, Catalunya en dat soort net niet landen?
Ja ik bedacht me ook dat ik eigenlijk mis 'Ja, maar niet aandachtig (want fuck de EBU)', want die is van toepassing op mijquote:
En wat heeft dat te maken met dat die jurylid isquote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zingt wel zo slecht. Kan ook totaal geen Engels. Heeft volgens mij iets van slis of spraakgebrek
Ik was zwakquote:
Glen zou daar een liedje voor maken ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook nog op ja... Duurt te lang.
Nou ja, gekeken... de hele show stond aan, maar ik heb genoeg gemistquote:
haha, sure.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt FOK! helemaal niet gemeden, je kwam hier speciaal om te zeggen dat ik een slet ben
Ja dit dus, misschien moet ik hem ff aanpassen, wachtquote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, gekeken... de hele show stond aan, maar ik heb genoeg gemist
Je praat tegen een Friezinquote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Friesland, Catalunya en dat soort net niet landen?
Loreen joelde wat op een onpraktische stoelquote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef NailQueen het volgende:
Hoe waren de interval acts? Die hebben wij niet gezien.
Volgend jaar kom je ook maar naar de Harderwijkse gay barquote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hier moest het ESF het podium delen met de Indycars
Nee nee, ik ben trots op mijn terughoudende attitude jegens fysieke uitspattingenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
haha, sure.
Maar euhm, dat zou ik niet per se als iets negatiefs zien. Ik bedoel, geniet van wat je ook wil yo.
Gaaf dat je dat kanquote:Op zondag 12 mei 2024 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgend jaar kom je ook maar naar de Harderwijkse gay bar
Ik had Nemo's liedje meegezongen en haalde de hoge noten, waarna ik gewoon van een paar mensen verbaasde blikken kreeg
Heuj!quote:
Ik hoop dat je wel een goede avond gehad hebt!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me ook dat ik eigenlijk mis 'Ja, maar niet aandachtig (want fuck de EBU)', want die is van toepassing op mij
Wow, wat goed!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgend jaar kom je ook maar naar de Harderwijkse gay bar
Ik had Nemo's liedje meegezongen en haalde de hoge noten, waarna ik gewoon van een paar mensen verbaasde blikken kreeg
Ok even quoten, zal je wel alleen de leuke voorrondes aan doen dan. Sanremo is een ervaring.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Nattekat het volgende:
@:Momo als Joost volgend jaar weer mag, ga ik zo veel mogelijk voorrondes met je kijken
Het gaat om de taalquote:Op zondag 12 mei 2024 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, Friezen zijn veel te nuchter om Friesland als een echt land te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |