haha, sure.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt FOK! helemaal niet gemeden, je kwam hier speciaal om te zeggen dat ik een slet ben
Ja dit dus, misschien moet ik hem ff aanpassen, wachtquote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, gekeken... de hele show stond aan, maar ik heb genoeg gemist
Je praat tegen een Friezinquote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Friesland, Catalunya en dat soort net niet landen?
Loreen joelde wat op een onpraktische stoelquote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef NailQueen het volgende:
Hoe waren de interval acts? Die hebben wij niet gezien.
Volgend jaar kom je ook maar naar de Harderwijkse gay barquote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hier moest het ESF het podium delen met de Indycars
Nee nee, ik ben trots op mijn terughoudende attitude jegens fysieke uitspattingenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
haha, sure.
Maar euhm, dat zou ik niet per se als iets negatiefs zien. Ik bedoel, geniet van wat je ook wil yo.
Gaaf dat je dat kanquote:Op zondag 12 mei 2024 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgend jaar kom je ook maar naar de Harderwijkse gay bar
Ik had Nemo's liedje meegezongen en haalde de hoge noten, waarna ik gewoon van een paar mensen verbaasde blikken kreeg
Heuj!quote:
Ik hoop dat je wel een goede avond gehad hebt!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me ook dat ik eigenlijk mis 'Ja, maar niet aandachtig (want fuck de EBU)', want die is van toepassing op mij
Wow, wat goed!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgend jaar kom je ook maar naar de Harderwijkse gay bar
Ik had Nemo's liedje meegezongen en haalde de hoge noten, waarna ik gewoon van een paar mensen verbaasde blikken kreeg
Ok even quoten, zal je wel alleen de leuke voorrondes aan doen dan. Sanremo is een ervaring.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Nattekat het volgende:
@:Momo als Joost volgend jaar weer mag, ga ik zo veel mogelijk voorrondes met je kijken
Het gaat om de taalquote:Op zondag 12 mei 2024 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, Friezen zijn veel te nuchter om Friesland als een echt land te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |