Ja al zijn daar vaak diverse redenen voor. En die zullen niet allen even sympathiek zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het zegt genoeg dat juist Oekraïne helemaal geen sympathie heeft voor Israël.
Glen Faria is de schrijver van Duurt te lang. Deed toen ook mee aan Beste zangers.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Glen Faria zegt me wel iets. Dus waarschijnlijk ben ik ooit op een festival geweest waar hij optrad
Ik kom dan weer voordeliger aan Groninger worst dan Spaanse ham (denk ik), dus dat klinkt werkbaarquote:Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké, Spaanse ham kan ik makkelijk weer kopen, Groningse worst wordt lastiger.
Trustequote:Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ga naar bed jongens. Veel dank voor de gezelligheid. Morgen verder, er is nog ruim voldoende om over te praten
Zou Zwitserland trouwens 12 punten ook hebben gekregen omdat hen zoveel samen deed met de dames van Oekraine? Ze zijn volgens mij een keer gaan nagellakken en een keer een high tea.quote:
Ik moest ff 2x lezen wat er stond. Sorryquote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Zwitserland trouwens 12 punten ook hebben gekregen omdat hen zoveel samen deed met de dames van Oekraine? Ze zijn volgens mij een keer gaan nagellakken en een keer een high tea.
Ik betwijfel of een nagellakkende man echt en masse de Oekraïense handen op elkaar krijgt maar wie weet.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Zwitserland trouwens 12 punten ook hebben gekregen omdat hen zoveel samen deed met de dames van Oekraine? Ze zijn volgens mij een keer gaan nagellakken en een keer een high tea.
Ja, dat kan. Ik heb ook geen idee wat de gemiddelde smaak in Oekraïne is.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar wel in haar jeugd gewoond. Maar van wat ik lees is ze zelf helemaal daar niet zo blij mee. Waarbij men in Israël haar niet Israëlisch genoeg zou vinden vanwege haar jeugdjaren in Rusland.quote:
Geef moar!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Groninger worst. Ruilen?
Volgens mij vooral veel vrouwelijke fans van deze 2 dames.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een nagellakkende man echt en masse de Oekraïense handen op elkaar krijgt maar wie weet.
geef! ik heb zin in worstquote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Groninger worst. Ruilen?
Een balancerende artiest op een draaischijf deed ze denken aan een danser in een hamsterwiel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb ook geen idee wat de gemiddelde smaak in Oekraïne is.
San Remoquote:Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef drakin het volgende:
Na al dit gedoe ben ik wel blij dat er nog een ander Songfestival bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |