Nee, echt voor heel Europaquote:
Ik was in de plaatselijke gay bar. Het was super gezellig, ik heb niet heel veel op en heb FOK! gemedenquote:
Bij Israël de uitzending uitgezetquote:
alles lekt uit.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:38 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of nog duidelijk wordt hoe NL scoorde bij de jury's gisteren
Ja, maar niet de hele show. Er moest ook Indycars gekeken worden..quote:
Je hebt FOK! helemaal niet gemeden, je kwam hier speciaal om te zeggen dat ik een slet benquote:Op zondag 12 mei 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was in de plaatselijke gay bar. Het was super gezellig, ik heb niet heel veel op en heb FOK! gemedenGeen idee hoe druk het hier was. Hoe was het bij jou?
Volgensmij is het de laatste jaren meer regel dan uitzondering om 1 van de big 5 geen televotes te geven.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 12 mei 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was in de plaatselijke gay bar. Het was super gezellig, ik heb niet heel veel op en heb FOK! gemedenGeen idee hoe druk het hier was. Hoe was het bij jou?
Die zingt wel zo slecht. Kan ook totaal geen Engels. Heeft volgens mij iets van slis of spraakgebrekquote:Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Glen Faria is de schrijver van Duurt te lang. Deed toen ook mee aan Beste zangers.
Daar wacht ik ook nog op ja... Duurt te lang.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Redefine het volgende:
De uitslagen van de halve finales zijn helaas nog niet bekend. Toch wel benieuwd hoe Joost daar gescoord heeft.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Friesland, Catalunya en dat soort net niet landen?
Ja ik bedacht me ook dat ik eigenlijk mis 'Ja, maar niet aandachtig (want fuck de EBU)', want die is van toepassing op mijquote:
En wat heeft dat te maken met dat die jurylid isquote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zingt wel zo slecht. Kan ook totaal geen Engels. Heeft volgens mij iets van slis of spraakgebrek
Ik was zwakquote:
Glen zou daar een liedje voor maken ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook nog op ja... Duurt te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |