Véél minder dan een pro-Israël lobby, op dít moment hè. Natuurlijk wel een flinke diaspora.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Want er is geen pro Oekraïne lobby? En volgensmij is het een heel ander conflict
Het gevoel is nu al niet wezenlijk anders dan tijdens de pulpjaren, waarin we meededen met een matige of slechte act die vooraf kansloos was.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we zeker ff een jaartje moeten overslaan uit protest, maar aan de andere kant gun ik de superfans in dit forum ook hun feestje. Maar misschien kan dat ook zonder NL.
Vanaf de slechtste startpositie die er bestaatquote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel mooi, de hele pro-Israël lobby in heel Europa en alsnog krijgt Oekraine bijna meer punten van de televote.
Nou ja, ik ben eerst nog wel benieuwd hoe dreigend dat gebaar precies was. Dus ik oordeel nog even niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen bedreigend gebaar maken zoals het meestal gebruikelijk is. Maar blijkbaar vindt jij dat volkomen normaal als het iets niet gaat als je wil ofzo...
Nogmaals ik vind de reactie van de EBU erop volkomen achterlijk, maar laten we wel stoppen met het goedpraten van een misstap van Joost. En nee die misstap vind ik zelf niet heel groot, had heel makkelijk en snel opgelost kunnen worden, maar die fout heeft hij wel gemaakt.
Dat bijvoorbeeld jaquote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inplaats van een gebaar had hij even de tijd moeten nemen en een klacht indienen. When in Sweden do as the Swedish do
Kingdom of the planet of the apes kijken volgende keer.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef H_T het volgende:
Nou, voor mij was het een stomme finale zo. Had er erg weinig zin in door de overdreven diskwalificatie van Joost el al het gedoe er omheen. De uitzending en tussendoor modden heeft dat niet weg kunnen halen. Wellicht vind ik het bij het terugkijken wel een keer leuk, maar ja. Ik had me deze avond heel anders voorgesteld.
Daarom stel ik de volgende regel voor. Als je een gewapend conflict op je grondgebied hebt, doe je niet mee. Klaar. Is daar ook geen discussie meer over.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanaf de slechtste startpositie die er bestaat![]()
Nou ja eigenlijk valt daar niet om te lachen. Want dat betekend dat als de situatie volgend jaar nog hetzelfde is en Oekraïne een net iets aansprekender (bij de jury's dan vooral) liedje instuurt ze gewoon weer gaan winnen![]()
Al was dat vorig jaar al erg duidelijk nadat dat niemendalletje nog zo hoog scoorde.
Ik kon Momo en Cyan gisteren en vandaag overdag niet helpen, dus mijn plichtsbesef kickte in!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kingdom of the planet of the apes kijken volgende keer.
Goede film
Ja dat is dus wat lastig. Als je zelf aangevallen wordt door een ander land moet je ook nog extra gestraft worden? Lijkt me niet haalbaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daarom stel ik de volgende regel voor. Als je een gewapend conflict op je grondgebied hebt, doe je niet mee. Klaar. Is daar ook geen discussie meer over.
En sowieso of het echt zo zwaar was dat een waarschuwing niet een gepastere straf was.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben eerst nog wel benieuwd hoe dreigend dat gebaar precies was. Dus ik oordeel nog even niet.
Het was vrij nietszeggend maar inderdaad niet het slechtste liedje van de avond.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef blackswangreen het volgende:
Wat trouwens wel een dieptepunt was van het deel wat ik heb gezien (namelijk de puntentelling) was wéér zero points in de televote voor de UK. Sturen ze een bona fide popster, gebeurt het alsnog. Komt allemaal door de Brexit.
Oh dat uiteraard. Maar ik zie in de reactie waarop ik reageerde dat het diegene niet uit zou maken wat die gedaan heeft, het niet zijn schuld wasquote:Op zondag 12 mei 2024 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben eerst nog wel benieuwd hoe dreigend dat gebaar precies was. Dus ik oordeel nog even niet.
Waarom denk je dat wij hier zitten?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Koen66 het volgende:
Was het live topic de hele avond zo gezellig als nu?
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar ik kan al raden wat er gaande is.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Koen66 het volgende:
Was het live topic de hele avond zo gezellig als nu?
Met deze act en dit liedje was het moeilijk voor te stellen dat het in veel Top 10s zou komen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef blackswangreen het volgende:
Wat trouwens wel een dieptepunt was van het deel wat ik heb gezien (namelijk de puntentelling) was wéér zero points in de televote voor de UK. Sturen ze een bona fide popster, gebeurt het alsnog. Komt allemaal door de Brexit.
Hoezo is het een straf. Nu verziekt het de kansen van de rest door een lading sympathyvotes. Dat is ook niet echt eerlijk voor de competitie.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dus wat lastig. Als je zelf aangevallen wordt door een ander land moet je ook nog extra gestraft worden? Lijkt me niet haalbaar.
Ja, een bonafide popster die beroerd zongquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef blackswangreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |