Penalties!quote:
Gewoon tellen inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon tellen, er zijn niet genoeg punten over voor Zwitserland
Dan was het vast je broer met die comment dat ie 50 x voor Israël had gestemd, Tommmmmmmquote:Op zondag 12 mei 2024 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, ik leg lekker op de bank en de belangrijkste beslissing die ik maak is op welke toets van de afstandsbediening ik klik
Dan geeft de televotescore de doorslagquote:
Niet meer meedoen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Nederland er niet bij is in Zwitserland
Ik voel me in de maling genomenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Salina het volgende:
[..]
O jawel hoor.
Eindstand (U leest het hier):
1 Kroatié
2 Zwitserland
3 Frankrijk
4 Ierland
5 Italië of nouja, Israél
Dank U, u kunt gaan slapen.
Hoog cuck gehalte maar zal me niet verbazen als er een hoop debielen flink wat geld en bots tegenaan hebben gegooidquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Salina het volgende:
Nederlandse televotes 12 punten voor Israël.
![]()
![]()
Geert en Kerrolein GODquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Salina het volgende:
![]()
![]()
Die had bij de jury's niet genoeg gescoord, denk ikquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Joost zou best een goede kans hebben gehad in deze finale.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Cirilico het volgende:
Wordt geen top10 Noorwegen. Succes met je kattengejank, meid.
Jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heeft kroatie nu gewonnen of zwitserland?
Neuh, zijn gewoon het gedram zat. De ongenuanceerdheid. De felheid.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoog cuck gehalte maar zal me niet verbazen als er een hoop debielen flink wat geld en bots tegenaan hebben gegooid
Zou wel benieuwd zijn naar wat die dan op een podium zouden neer kunnen zettenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk gaan deze twee geen kindjes maken.
Beidequote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heeft kroatie nu gewonnen of zwitserland?
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Israël
Ach Kroatië
Ach Nederland
Ach EBU
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu wil ik de zenuwinzinking van Graham horen bij die nul punten.
Je hoeft niet te kijken, toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, zijn gewoon het gedram zat. De ongenuanceerdheid. De felheid.
Blij dat dit debacle voorbij is.
Schnitzel wiedergutmachungschnitzelquote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Schattig, Cornald denkt dat we volgend jaar mee doen en dat we dan 'wel even in de finale geplaatst worden door de EBU als wieder gutmachung'...tuurlijk joh.
Het is maar net welk nieuws je opneemt denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef -XOR- het volgende:
Dat half Europa geilt op etnische zuivering is trouwens ook niet gezond.
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef -XOR- het volgende:
Dat half Europa geilt op etnische zuivering is trouwens ook niet gezond.
Ok hans dankjequote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Het Nederlandse volk steunt Israël 🇳🇱 🤝 🇮🇱
Hen*quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij lijkt wel van Zwitsalland. Zo’n babyface.
Non-binairquote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoe kan het dat mensen dat liedje van zwitserland zo goed vonden?
begint is?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Ik zet het laatste stukje nog even aanHoelaat begint is de puntentelling?
Omdat het een lekker nummer is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft er geen reet mee te maken.quote:
Jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Ik mag dat hele Krezip niet.quote:
Net klaar ouwe rupsquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Denk het niet. Is nergens een hitquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijgen we nu dit kutnummer 10x per dag op de radio?
Ik zat even te zoeken. Mensen zijn vooral boos dat hij Nemo "him" noemdequote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu wil ik de zenuwinzinking van Graham horen bij die nul punten.
volgende week, ze zijn er achter gekomen dat er een land te weinig mee deedquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Wie luistert er nou nog radioquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Eerder extra Europapaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Denk eerder Europapa.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Kink is er weer in midden Nederland. Dus zeker!quote:
Gewoon een extra muziekfeest op het pleintje met schorre Jantje Smit , Emma het blondje en Joling de wandelende aids-fabriek.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef nattermann het volgende:
Tot volgend jaar?
AVROTROS zou er permanent de stekker uit moeten trekken na deze farce. Nooit meer meedoen. Bekijk het maar met je flopshow.
Omdat het catchy is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dan is iedereen dat vast alweer vergetenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef RipCity het volgende:
Wie we ook sturen volgend jaar, sympathie stemmen geven ons sowieso finale plek dus stuur dan Dries Roelvink maar eens
Heb ik niets over te zeggen als ik maandag weer pallets sta te sorterenquote:
Helemaal mee eens. Als ze ons er zo uitflikkeren dan zoeken ze het maar uit met hun schijt showquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef nattermann het volgende:
Tot volgend jaar?
AVROTROS zou er permanent de stekker uit moeten trekken na deze farce. Nooit meer meedoen. Bekijk het maar met je flopshow.
Als je je zo laat kennen als organisatie, met 0 zelfreflectie en nadat jouw vertegenwoordiger iemand bedreigt en zelfs de politie erbij moet komen, is dat misschien maar het beste ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef nattermann het volgende:
Tot volgend jaar?
Ik, met name in de autoquote:
Nederland vergeet dit echt niet. Zeker niet het komende decennia.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is iedereen dat vast alweer vergeten
En echt heel goed gezongen en alles wel raakt eigenlijk. Zo debiel dat mensen dat afdoen alsof men het leuk vindt omdat deze persoon non-binair is.quote:
Kroatië heeft gewoon van Pain gejat, weinig originaliteit?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
Onterechte winnaar, kattengejank-nummer.
Kroatië was dan beter geweest.
Maar ja, waarschijnlijk niet extravagant genoeg.
Was er maar een extravagant nummer geweest over Europa(pa)....quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
Onterechte winnaar, kattengejank-nummer.
Kroatië was dan beter geweest.
Maar ja, waarschijnlijk niet extravagant genoeg.
Nee ze was vooral nietzeggend. Vond alles geweldig gezongen wat gewoon vals was, etc.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was blijkbaar heel kritisch bij halve finale 1 en kreeg daar enorm veel commentaar op
Oeh zullen ze vast van bibberen een klein landje minder (ze laten al niet eens alle Europese landen meedoen en moeten dan al met rare voorrondes werken)quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ze ons er zo uitflikkeren dan zoeken ze het maar uit met hun schijt show
Eens, want op een liedje stemmen zou niets met iets anders te maken moeten hebben dan het liedje zelf.quote:
ikquote:
DITquote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Coco het volgende:
Eén ding is zeker.
We zullen dit ESF nooit meer vergeten.
Volgend jaar weer Joost sturenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Coco het volgende:
Eén ding is zeker.
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kink is er weer in midden Nederland. Dus zeker!
quote:
quote:
quote:
quote:
nope ben ik te jong voorquote:
Gemistquote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef vencodark het volgende:
Oekraïne nummer 3.![]()
Ik had graag Kroatië zien winnen naast Zwitserland maar goed. Acceptabel.
Nederland niet nee, maar de andere landen moeten stemmen hequote:Op zondag 12 mei 2024 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederland vergeet dit echt niet. Zeker niet het komende decennia.
Het enige wat de EBU hier nog van gaat laten zien is de winst van Zwitserland.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Coco het volgende:
Eén ding is zeker.
Dan hadden we tegen zijn rijk dooraderde zwans aangekeken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder rokje had hij niet gewonnen.
Ja Frankrijk ook mooi maar deze was echt klasse.quote:
Krijgen we meteen te maken met een Nexit, dan wil niemand ons meerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef RipCity het volgende:
Wie we ook sturen volgend jaar, sympathie stemmen geven ons sowieso finale plek dus stuur dan Dries Roelvink maar eens
en van wie moet dat?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef quirina het volgende:
Nederland moet gewoon stoppen met deelname aan deze poppenkast.
0,078392quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef monkyyy het volgende:
% Kans dat we de beelden van Joost vs camera te zien krijgen?
VRT sloot af met een veroordeling van de genocide die Israel pleegt en veroordeelt het feit dat Israel mee mocht doen.quote:
Hadden ze om 21u moeten uitzenden!quote:
hierquote:
Wauw respect!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
VRT sloot af met een veroordeling van de genocide die Israel pleegt en veroordeelt het feit dat Israel mee mocht doen.
Tegen de hetze in deze SCquote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb je het dan alleen over mensen die tegen Israël waren vanwege de oorlog of die juist erop gestemd hebben vanwege de oorlog, of allebei?
In België ging het beeld ook op zwart toen Israël optrad.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
VRT sloot af met een veroordeling van de genocide die Israel pleegt en veroordeelt het feit dat Israel mee mocht doen.
Hadden ze ook voor en na de halve finalesquote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haha, wie maakt er dan zo'n breekbare beker?quote:
Mooi statementquote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef quirina het volgende:
[..]
In België ging het beeld ook op zwart toen Israël optrad.
Vanavond niet hoor, ik heb ze gewoon zien optreden op de Belg. Het zwarte beeld met tekst van de vakbond was voor en na de finale te zien, niet tijdensquote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef quirina het volgende:
[..]
In België ging het beeld ook op zwart toen Israël optrad.
De EBU natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, wie maakt er dan zo'n breekbare beker?
welke zender?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Kinga het volgende:
De Duitsers hebben een aftershow, even kijken of ze nog wat zeggen over Joost... ze hebben het nu over een protest buiten de arena.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, wie maakt er dan zo'n breekbare beker?
Maar Zwitserland was de favoriet.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef dolfg het volgende:
Goeie winnaar.
Niks gedoodverfde favoriet, de groeten met je bookmakerscores, niet Israël, niet Croatia, en waar was die Hollander?
Zwitserland heeft het goed gedaan. En een neutraal land als winnaar kunnen we in deze gestoorde wereld wel gebruiken.
Met een toekomst die er zo zwart en polariserend uitziet als de onze is neutraliteit wel een verademing.
Een neutraal land dat van alles en nog wat financiert (nu en in het verleden)...quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef dolfg het volgende:
Goeie winnaar.
Niks gedoodverfde favoriet, de groeten met je bookmakerscores, niet Israël, niet Croatia, en waar was die Hollander?
Zwitserland heeft het goed gedaan. En een neutraal land als winnaar kunnen we in deze gestoorde wereld wel gebruiken.
Met een toekomst die er zo zwart en polariserend uitziet als de onze is neutraliteit wel een verademing.
psies 100 proc neutraal bestaat nietquote:Op zondag 12 mei 2024 01:03 schreef gbm het volgende:
[..]
Een neutraal land dat van alles en nog wat financiert (nu en in het verleden)...
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]240p genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm ja dan zou ik eerst uit moeten zoeken hoe we in NL de volgorde hebben... maar idd ARDquote:
Nee, Satanisen en wokies, Ierland en Zwitserland houden een feestjequote:Op zondag 12 mei 2024 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Salafisten en wokies weer hand in hand?
Het hele concept van een jury is per definitie arbitrair, en welke motieven zij hebben weet je ook nooit. Ik vind het wel verhelderend als je gewoon openbaar je mening verkondigt ipv via een jury huichelt.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef FvanS het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat Rutte alles gaat doen om de onderste steen boven te halen nav de diskwalificatie van Joost.
Hoezo? Zij moet een beker geven ze is niet een jury lidquote:Op zondag 12 mei 2024 01:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het hele concept van een jury is per definitie arbitrair, en welke motieven zij hebben weet je ook nooit. Ik vind het wel verhelderend als je gewoon openbaar je mening verkondigt ipv via een jury huichelt.
Bij de bookies? Vanuit social media leek Kroatië net iets meer favoriet. (Is ook zo gebleken, geloof ik?(quote:
Hoezo arbitrair? Dat je geen beker wil geven aan iemand uit een land waar mensenrechten worden overschreden lijkt me een legitieme reden. En dan is het idd aan de EBU om een andere persoon/puppet te vinden die iets minder ruggengraat heeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.
Eindelijk? Voorgaande jaren was ik het ook eens met winnaars. Dit jaar heeft een rouwrandje voor Nederland, Joost hoefde heus niet te winnen, maar op zijn minst meedoen!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:07 schreef Montagui het volgende:
Fijn, eindelijk weer een winnaar waar ik het mee eens kan zijn.
Ik vind dat je geen recht hebt om een beker te geven als je hem niet aan iedereen wil geven. Minimale vorm van fatsoen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zij moet niks. Het zal wel gevraagd zijn, en als zij geen zin heeft om die aan Israel te geven vragen ze maar iemand anders. Gelukkig heeft er een nietszeggende pierrotpop gewonnen, dus we zijn de dans ontsprongen.
Nederlandquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Salina het volgende:
![]()
![]()
Belgiëquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Marcoss het volgende:
Israel ook 12 punten bij de Belgen trouwens
Potayto, potahtoquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
[modbreak]oke genoeg politiek enzo.
weer over het ESF graag vanaf nu[/modbreak]
Oké. Ik geef toe dat ik hoog in mijn emotie sta. Excuses.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
En de volgende keer geeft iemand de beker niet als het een [insert kenmerk van persoon]. Gaat nog leuk worden komende jaren.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zij moet niks. Het zal wel gevraagd zijn, en als zij geen zin heeft om die aan Israel te geven vragen ze maar iemand anders. Gelukkig heeft er een nietszeggende pierrotpop gewonnen, dus we zijn de dans ontsprongen.
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voorquote:
Zo duidelijk was het anders niet, want ze hadden het over genocide maar dat heeft dan weer niets met Israël te maken. Dus waar protesteren ze nou eigenlijk tegen? Jij lijkt het te snappen?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij had het over wat de Belgische omroep deed. Die hebben gewoon een heel duidelijke tekst neergezet over wat ze vinden.
Ik snap het sentiment.... maar ESF en politiek zijn onlosmakelijk verbonden ook al doet iedereen alsof dat niet het geval is... zelfs de topic-titel is vrij politiek...quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
Daar gaat het toch om, België gooit er een statement uit en daar gaat de discussie over. Ik word moe van beide partijen, overigens. Heb toch het idee dat 95% al lang ooit een kant heeft gekozen en daar achter gaat staan. Al eeuwen kunnen ze niet met elkaar leven.quote:
of dat hen geen zij isquote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voor
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik snap het sentiment.... maar ESF en politiek zijn onlosmakelijk verbonden ook al doet iedereen alsof dat niet het geval is
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voor
daarom was ik blij met de tip dat ARD het wel doetquote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef RipCity het volgende:
We hebben van elk godvergeten programma een aftertalk maar voor eurovisie niet. Rare flex
quote:
mijn spaans is slechter dan mn duitsquote:
De hemel?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:16 schreef Jippie het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik ga een verdieping omhoog
Ook bedankt voor jouw aanwezigheid, veel plezier!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:16 schreef Jippie het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik ga een verdieping omhoog
Schuldgevoel, ze hadden beter het goud teruggegevenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef hole1988 het volgende:
De Duitsers en de Zwitsers hebben ook 12 punten aan Israel gegeven.
^quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Bedankt mods, het zal voor jullie vast een druk weekend zijn geweest met al die zeurpieten en heethoofden. Jullie worden vaak niet gezien, maar ondertussen werken jullie achter de schermen hard in je vrije tijd.
Dit sowieso, ondankbare taak is het. Maar het is nu wel wat onduidelijk voor me, dus ik laat het er maar bij.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Bedankt mods, het zal voor jullie vast een druk weekend zijn geweest met al die zeurpieten en heethoofden. Jullie worden vaak niet gezien, maar ondertussen werken jullie achter de schermen hard in je vrije tijd.
Laat je niet kisten, ik bedoel iedereen, dus ook mijzelf. Morgen weer een nieuwe dag, Fokken is wat wij als mens doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit sowieso, maar het is nu wel wat onduidelijk voor me, dus ik laat het er maar bij.
Nou ja, ben ooit mod geweest van POL onder een andere nick en weet dus hoe klote het kan zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ik bedoel iedereen, dus ook mijzelf. Morgen weer een nieuwe dag, Fokken is wat wij als mens doen.
https://wiwibloggs.com/20(...)ith-the-code/281687/quote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand een link met overzicht van alle televoting resultaten per land?
Daarvoor vind ik Wikipedia het meest overzichtelijk. Staat er nu nog niet, maar morgen vast welquote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand een link met overzicht van alle televoting resultaten per land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |