Het liedje?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 't nog niet eerder gezien maar ik ga het denk ik wel onthouden nu.
Daarentegen proberen we Ierland telkens maar te vergeten, maar dat lukt dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt alweer een taxi besteld ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook geen land waar ik dagelijks aan denk, dus zo erg is dat niet.quote:
Oeh. Kaas. Goed idee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer Snackupdate: ik heb kaas gepakt en een gin-tonic
Ik had niet met zekerheid kunnen zeggen wie de Ierse inzending was tot die recap me eraan herinnerdequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daarentegen proberen we Ierland telkens maar te vergeten, maar dat lukt dan weer niet.
En de Charlotte Perreli afwijzing?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Ajax wint, dat had ik niet verwacht.![]()
Lisa dus DTF in de eerste MF-voorronde.
Als dit de DTF en MF zijn waar ik aan denk bevat deze post een heel onverwachte wendingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Daar gaat Gåte wel verandering in brengen denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef usagi414 het volgende:
Frankrijk springt er wel lekker uit in de recap van de tot nu toe gekozen inzendingen.
Niet 1 en 2 in elk geval. Smash Into Pieces uiteraard 1.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de Charlotte Perreli afwijzing?
Jeetje, nou inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dit de DTF en MF zijn waar ik aan denk bevat deze post een heel onverwachte wending
Irrelevant.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Nein.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
@:Cee ben jij al eens gevraagd om internationale jury te zijn?
prima 12 puntenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Storbrittannia begrijpt er weinig van.
Nou zeg ik stel gewoon een vraagquote:
Zou je het doen als je gevraagd wordt?quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou je het doen als je gevraagd wordt?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
@:Cee ben jij al eens gevraagd om internationale jury te zijn?
Ja, zo gaan ze je nooit vragen natuurlijk.quote:
Ik zit ook in Azerbeidzjanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Oké ik loop ongeveer 1 land voor op jullie dus ik hou m'n mond even. (Heerlijk)
In 2019 wonnen ze de jury niet in MGPquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
Oei, KEiiNO die ineens wel punten van de jury krijgt.
Damn, sneu zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:34 schreef Cee het volgende:
Vidbir uitslag komt morgen, net bekendgemaakt.
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En toen gaven ze Azerbeidzjan het woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik op zich wel, maar niet met dit nummer. Spirit in the sky en Monument heb ik veel lieverquote:
Hey Mollie. Waar was je al die tijd?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef molloot200 het volgende:
Poep Nederland. Hopelijk heeft de televote meer smaak
Een of ander matig Nederlands programma kijken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey Mollie. Waar was je al die tijd?
Als de heilige Pieter niet wint in Spanje dan wil ik wel een tijdje van huis ruilen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Is de kans nu wat groter dat jullie in Spanje komen wonen?
Zal wel niks zijn geweest. Nederland heeft geen smaak hoorde ik ze net zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een of ander matig Nederlands programma kijken.
Ook onder Vidbir?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las Jan Bos en vroeg me al af waar er precies ijs lag in de zaal.quote:
Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel niks zijn geweest. Nederland heeft geen smaak hoorde ik ze net zeggen.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Met zijn alleen daarheen verhuizenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Business Class met Harry Mens?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
@NailQueenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die deed ook een deel van de productie, alle dingen op het podium krjigen enzo
Zolang ze niet in dit subforum post, is ze gewoon een ESF nobodyquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was die dame van Nederland? Ene Maxime?
Nou ja schamen hoeft nou ook weer niet. Op een paar fanatici na die naar ESF-voorrondes kijken weet niemand dit.quote:
Wat als het gewoon @Em31 was?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang ze niet in dit subforum post, is ze gewoon een ESF nobody
1. Keiino 2.Annprinces 3. My AIquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef H_T het volgende:
Wat was de voorspelling van Wiwi ook weer?
Het was in ieder geval niet zoals vorig jaar, toen Alessandra zowat alle 12 punten kreeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Gåte kan dit op zich wel goed maken in de televote als ik hoor hoe populair ze zijn toch
Ik schat Em's Engelse accent hoger in maar ik weet niet of dat terecht is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat het gewoon @:Em31 was?
Nee, dat is lijkt me niet terecht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik schat Em's Engelse accent hoger in maar ik weet niet of dat terecht is.
Maxime;quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was die dame van Nederland? Ene Maxime?
Maar spreek je Fries? Dat hadden die noren ook wel verstaan denk ik.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik al zei. Iedereen is Annprincess vergeten
Oke nou snap ik hetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Maxime;
https://www.nporadio2.nl/(...)tival-podium-gebeurt
"Sorry. Nederlân is in smaakleas lân."quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar spreek je Fries? Dat hadden die noren ook wel verstaan denk ik.
Je moet het publiek wel de tijd geven om op de punten van de internationale jury te kunnen reageren.quote:
En het uitmelken van het nummer Tattooquote:
Nou er zitten serieus wel veel woordjes tussen die hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar spreek je Fries? Dat hadden die noren ook wel verstaan denk ik.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
"Sorry. Nederlân is in smaakleas lân."
Tusen takk jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou er zitten serieus wel veel woordjes tussen die hetzelfde zijn![]()
Zo klinkt het net alsof ze steeds duizend dank zeggen
Hahaha, nou, ik weet al wie volgend jaar spokesperson is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou er zitten serieus wel veel woordjes tussen die hetzelfde zijn![]()
Zo klinkt het net alsof ze steeds duizend dank zeggen
IK WIST HETquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik verwacht nog Alexander Rybak. Die is tegenwoordig ook overal
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
Euphoria blijft superieur aan Tattoo.
Er bestaat niet zoiets als een guilty pleasure. Het is gewoon goed.quote:
Jij weet wel 10-60 seconden eerder dan de rest wie wintquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat jullie inmiddels ook wel wisten dat die het NSF gewonnen hadden.
Ja daarom hou ik dan ook m'n mond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij weet wel 10-60 seconden eerder dan de rest wie wint
Je kunt ook NEEEEEEEE posten zodat wij denken dat de robot heeft gewonnenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom hou ik dan ook m'n mond.
Dán wel, @:Em31
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt ook NEEEEEEEE posten zodat wij denken dat de robot heeft gewonnen
We gaan naar....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef Zigsky het volgende:
Hoezo alleen Zweedse liedjes in Noorwegen?
Oh ik loop achter.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Maar waarom geen Fangad av stormvind. Die is toch leuker.
Hmmm?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
quote:
Gaat wel lekker met iedereen vandaagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Ligt aan haar lief. Niet meer in deze medley, want die is nu klaarquote:
Precies, duurt lang.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef Momo het volgende:
En nu opschieten want we moeten op tijd in Spanje zijn
Die heb ik open gezet, nu Oekrainequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef Momo het volgende:
En nu opschieten want we moeten op tijd in Spanje zijn
Bedoel je niet het MECC?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef grazz het volgende:
Als Mia en Dion nou hadden gewonnen, hadden wij Carola nu in Ahoy zien stralen
Jeetje, Noorwegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, duurt lang.
@:Strani, geef maar door die uitslag.
Ik heb soms de indruk dat jij als een Paul McCartney op een gegeven moment stiekem vervangen bent met een hele nieuwe H_T.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt aan haar lief. Niet meer in deze medley, want die is nu klaar
H_T weet te pieken op het juiste momentquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb soms de indruk dat jij als een Paul McCartney op een gegeven moment stiekem vervangen bent met een hele nieuwe H_T.
Yes. Per regio.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er komt nog een televote achteraan?
Dus ze gaan dit straks nog een keer doen?quote:
Strani is niet de enige die voor loopt zie ik.quote:
Of zij alleenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef molloot200 het volgende:
En nu hopen dat Keiino stopt met meedoen hoor
Nee, maar met 50/50 hadden ze gewoon gewonnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
KEiiNO kan deze keer niet de jury de schuld gevenscheelt weer
Ik ben moe IJs_beer, maar we moeten doorzetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
Op naar het Spanje topic. Pak de tapas en cervezas maar.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar met 50/50 hadden ze gewoon gewonnen.
Die mensen zijn permanent dronken Cee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef Cee het volgende:
Sorry voor de desinformatie ik las het van een Noors sprekend iemand zelfs
Zo was het vroeger wel.quote:
Ga die dan even snel zeggen dat die de pøt øp kån.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef Cee het volgende:
Sorry voor de desinformatie ik las het van een Noors sprekend iemand zelfs
Dit wordt de winnaar van de tweede halve finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Cirilico het volgende:
Wordt geen top10 Noorwegen. Succes met je kattengejank, meid.
Het is ook een soort Keiino, de metalversie dan welteverstaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Aran Bade, die was overtuigd dat Keino zou gaan voor Noorwegen
Nee joh, dit moet Joost wel kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit wordt de winnaar van de tweede halve finale.
Oh shit dus we hadden allang kunnen weten dat ze niet zouden winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Aran Bade, die was overtuigd dat Keino zou gaan voor Noorwegen
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Cirilico het volgende:
Wordt geen top10 Noorwegen. Succes met je kattengejank, meid.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
Gåte kreeg van onze en de Deense jury niet eens punten.
Dat reken ik ook goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, dit moet Joost wel kunnen hebben.
Al besprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Keiino Jury: 98 Televote :146
Gåte Jury : 76 Televote :174
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
* Regelt vast politiebegeleiding voor Cirilico.
Maar dat komt omdat William dat aan hem heeft verteld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu trouwens ook aan Aran Bade denken die in Boulevard had gezegd dat Keiino dit voor Noorwegen zou gaan. Die NF winnen was enkel een formaliteit.
Tsja, niet. Kwalificeren voor de finale zal het wel maar daarna houdt het wel een beetje op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel de beste keuze voor Noorwegen, al vraag ik me af hoe goed het gaat scoren
Natuurlijk subjectief, maar ik vond hun nummer dit jaar gewoon echt heel matig. Hoe goed Alexandra het ook zingt. Persoonlijk zie ik Gåte wel in de top 10 terecht komen.quote:Op zondag 4 februari 2024 07:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, niet. Kwalificeren voor de finale zal het wel maar daarna houdt het wel een beetje op.
Ik begrijp dat niet iedereen fan is van Keiino, maar ik durf er wel vergif op in te nemen dat Keiino bij de Europese kijker beter in het gehoor zal liggen. Al is het maar voor een (toch wel) sublieme zangeres in Alexandra. Dat is van een andere zuiverheid ivm de zangeres van Gåte.
Alexandra zeker wel, maar ik betwijfel wat er van de twee mannen was overgebleven zonder autotune. Tom was in 2019 live ook niet al te best en Fred leek hier wel te playbacken. Denk dat we vooral bij die laatste ineens een heel raar verschil hadden gehoord in Malmö.quote:Op zondag 4 februari 2024 07:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, niet. Kwalificeren voor de finale zal het wel maar daarna houdt het wel een beetje op.
Ik begrijp dat niet iedereen fan is van Keiino, maar ik durf er wel vergif op in te nemen dat Keiino bij de Europese kijker beter in het gehoor zal liggen. Al is het maar voor een (toch wel) sublieme zangeres in Alexandra. Dat is van een andere zuiverheid ivm de zangeres van Gåte.
Dit is wel zo. Al mijn spitsvondigheden van gisteren waren eigenlijk door @Strani getypt.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alexandra zeker wel, maar ik betwijfel wat er van de twee mannen was overgebleven zonder autotune. Tom was in 2019 live ook niet al te best en Fred leek hier wel te playbacken. Denk dat we vooral bij die laatste ineens een heel raar verschil hadden gehoord in Malmö.
Verder vond ik het nummer zelf nogal matig, dat ze nu wel de jury hadden overtuigd vind ik best grappig en had wel willen zien of dat in Malmö ook was gebeurd. Had het de vorige twee keren eigenlijk logischer gevonden.
quote:Maxime Klein Nagelvoort
Competition producer for the Eurovision Song Contest in Rotterdam (2021, Turin (2022) and Liverpool (2023). Creative producer, works with radio and live events.
Koen van Herp
Editor-in-chief in 100% NL. A commercial Dutch radio station focusing on Dutch music and talent. Koen has a long history of working for various radio stations as a producer and manager.
Chris Hartgers
Deputy head of NPO 3FM. Works with new talent, festivals and young pop culture.
Frank van 't Hof
DJ at NPO Radio 2. Radio DJ at NPO Radio 2. NPO Radio 2 is the largest national radio station in the Netherlands and the official partner of the Eurovision Song Contest.
Suzanne Straatsburg
Vice President of NPO Radio 2, which is the largest radio station in the Netherlands and the official partner of the Eurovision Song Contest and the Dutch delegation
Ik post nog hier nog even de Zweden medleyquote:Op zondag 4 februari 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou van ESF medleys. En Carola is altijd welkom![]()
(Dit is van de dress rehearsal. De echte uitzending staat nog niet online)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |