Maar Zwitserland was de favoriet.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef dolfg het volgende:
Goeie winnaar.
Niks gedoodverfde favoriet, de groeten met je bookmakerscores, niet Israël, niet Croatia, en waar was die Hollander?
Zwitserland heeft het goed gedaan. En een neutraal land als winnaar kunnen we in deze gestoorde wereld wel gebruiken.
Met een toekomst die er zo zwart en polariserend uitziet als de onze is neutraliteit wel een verademing.
Een neutraal land dat van alles en nog wat financiert (nu en in het verleden)...quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef dolfg het volgende:
Goeie winnaar.
Niks gedoodverfde favoriet, de groeten met je bookmakerscores, niet Israël, niet Croatia, en waar was die Hollander?
Zwitserland heeft het goed gedaan. En een neutraal land als winnaar kunnen we in deze gestoorde wereld wel gebruiken.
Met een toekomst die er zo zwart en polariserend uitziet als de onze is neutraliteit wel een verademing.
psies 100 proc neutraal bestaat nietquote:Op zondag 12 mei 2024 01:03 schreef gbm het volgende:
[..]
Een neutraal land dat van alles en nog wat financiert (nu en in het verleden)...
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]240p genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm ja dan zou ik eerst uit moeten zoeken hoe we in NL de volgorde hebben... maar idd ARDquote:
Nee, Satanisen en wokies, Ierland en Zwitserland houden een feestjequote:Op zondag 12 mei 2024 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Salafisten en wokies weer hand in hand?
Het hele concept van een jury is per definitie arbitrair, en welke motieven zij hebben weet je ook nooit. Ik vind het wel verhelderend als je gewoon openbaar je mening verkondigt ipv via een jury huichelt.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef FvanS het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat Rutte alles gaat doen om de onderste steen boven te halen nav de diskwalificatie van Joost.
Hoezo? Zij moet een beker geven ze is niet een jury lidquote:Op zondag 12 mei 2024 01:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het hele concept van een jury is per definitie arbitrair, en welke motieven zij hebben weet je ook nooit. Ik vind het wel verhelderend als je gewoon openbaar je mening verkondigt ipv via een jury huichelt.
Bij de bookies? Vanuit social media leek Kroatië net iets meer favoriet. (Is ook zo gebleken, geloof ik?(quote:
Hoezo arbitrair? Dat je geen beker wil geven aan iemand uit een land waar mensenrechten worden overschreden lijkt me een legitieme reden. En dan is het idd aan de EBU om een andere persoon/puppet te vinden die iets minder ruggengraat heeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.
Eindelijk? Voorgaande jaren was ik het ook eens met winnaars. Dit jaar heeft een rouwrandje voor Nederland, Joost hoefde heus niet te winnen, maar op zijn minst meedoen!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:07 schreef Montagui het volgende:
Fijn, eindelijk weer een winnaar waar ik het mee eens kan zijn.
Ik vind dat je geen recht hebt om een beker te geven als je hem niet aan iedereen wil geven. Minimale vorm van fatsoen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zij moet niks. Het zal wel gevraagd zijn, en als zij geen zin heeft om die aan Israel te geven vragen ze maar iemand anders. Gelukkig heeft er een nietszeggende pierrotpop gewonnen, dus we zijn de dans ontsprongen.
Nederlandquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Salina het volgende:
Nederlandse televotes 12 punten voor Israël.
![]()
![]()
Belgiëquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Marcoss het volgende:
Israel ook 12 punten bij de Belgen trouwens
Potayto, potahtoquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
[modbreak]oke genoeg politiek enzo.
weer over het ESF graag vanaf nu[/modbreak]
Oké. Ik geef toe dat ik hoog in mijn emotie sta. Excuses.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
[modbreak]oke genoeg politiek enzo.
weer over het ESF graag vanaf nu[/modbreak]
En de volgende keer geeft iemand de beker niet als het een [insert kenmerk van persoon]. Gaat nog leuk worden komende jaren.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zij moet niks. Het zal wel gevraagd zijn, en als zij geen zin heeft om die aan Israel te geven vragen ze maar iemand anders. Gelukkig heeft er een nietszeggende pierrotpop gewonnen, dus we zijn de dans ontsprongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |