Toch nog ballenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Nederland heeft geweigerd om de punten live te geven, dus dan moesten ze het zo doen.
Zeker. Had het niet verwacht.quote:
Dit is gespeeldquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Redefine het volgende:
Als zelfs de Italianen hun grootste concurrent punten gaat geven
Dat doen ze altijd. Ook al is het een matig liedje.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Moira het volgende:
Wel lekker dat Italië het ook goed doet bij de jury
Leukste liedje van het jaarquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Ook al is het een matig liedje.
Komt wel weer terug met de volgende stemmenquote:
Zwitserland of Kroatië. Het is mij om het even wie er wint. Beiden favoriet bij mij.quote:
Ik heb het niet over dit jaar hequote:
Er is nog een juryquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef MichaelPallada het volgende:
Ligt het aan mij of is Zwitserland echt niet meer te stoppen?
Mij ook, maar Kroatië kan ook geen wonderen doen bij de televotingquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwitserland of Kroatië. Het is mij om het even wie er wint. Beiden favoriet bij mij.
Nee de SC.quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Zwitserland moet wel heel erg falen bij het publiek om het nu nog kwijt te raken.
Tijdens de liveshows is dat meestal wel zo.quote:
Haha de live topics begin ik idd ook niet eens aanquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens de liveshows is dat meestal wel zo.
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwitserland is al praktisch buiten bereik voor Israël.
Zwitserland is helaas buiten bereik voor zowat iedereenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwitserland is al praktisch buiten bereik voor Israël.
Met nadruk op praktisch.quote:
Ernstige rellen daar.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:29 schreef Redefine het volgende:
Cyprus zelfs maar 7 punten voor Griekenland.
Even voor de goede orde: heeft NIKS met de oorlog te maken. Maar wat de delegatie meerdere landen geflikt heeft deze week. En het gejuich toen Joost gediskwalificeerd werd.quote:
ja wtfquote:Op zondag 12 mei 2024 00:29 schreef Redefine het volgende:
Aparte bij Italië is wel dat het alles of niets is. Of 10/12 punten of letterlijk niets.
Ja, het is geen Noord-Macedonië waarvan je weet dat die gaan terugvallen bij de televote, die zullen daar ook een behoorlijk aantal punten scoren.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwitserland is helaas buiten bereik voor zowat iedereen
Je hebt er altijd zo'n land bij die dat heeft, blijft apart.quote:
Vanuit jury standpunt is dat natuurlijk volkomen logisch.quote:
Mwah 155 punten verschil sluit ik ook weer niet uit.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Zwitserland dit nog weggeeft.
No rules houdt EBU ook niet vanquote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanuit jury standpunt is dat natuurlijk volkomen logisch.
Ik denk eigenlijk dat 75-100 punten wel het maximale gat is. Maar goed, er is een kans dat Zwitserland niet geland is bij de kijkers. Maar ik geloof het niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah 155 punten verschil sluit ik ook weer niet uit.
Zou overigens wel mooi zijn als er weer eens twee landen echt dicht bij elkaar eindigen.
37quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef loveli het volgende:
[..]
25 landen, max 300 punten van televoting.
Zwitserland gaat wel 150 halen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Nattekat het volgende:
Ok, belangrijke grens: als een land over de 496 punten gaat, kan Israël er onmogelijk nog overheen
Hij bleef wel goed staan op die schijf, dus mogelijk niet geland nee.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat 75-100 punten wel het maximale gat is. Maar goed, er is een kans dat Zwitserland niet geland is bij de kijkers. Maar ik geloof het niet.
Niet 38 met de rest van de wereld erbij?quote:
Je hebt gelijk !quote:Op zondag 12 mei 2024 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet 38 met de rest van de wereld erbij?
Nee ik ben er ook bang voor. Al gun ik het Zwitserland best, ik vind anderen gewoon beterquote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat 75-100 punten wel het maximale gat is. Maar goed, er is een kans dat Zwitserland niet geland is bij de kijkers. Maar ik geloof het niet.
Die zag ik niet aankomen nee.quote:
Zelfs niet eens bij de laatste drie.quote:
Maar een paar landen denk ik..quote:Op zondag 12 mei 2024 00:37 schreef Redefine het volgende:
Hm dit betekend zoals vorig jaar? dat de linkerhelft heel veel punten heeft gepakt.
Ja zoals vorig jaar.quote:
Ja na een overwaardering bij de jury.quote:
Denk dat ze het niet gaan reddenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:43 schreef Moira het volgende:
Is Kroatië de televote winner so far?niet veel meer over voor Zwitserland toch?
Ja dat ook sowiesoquote:Op zondag 12 mei 2024 00:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen sympathy, gewoon een beter lied.
Mwah lag best wel bij elkaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen sympathy, gewoon een beter lied.
Dat vind ik prima jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:45 schreef Moira het volgende:
Is toch heerlijk dat Kroatie dan voor de eerste keer wint?
Liever Zwitserlandquote:Op zondag 12 mei 2024 00:45 schreef Moira het volgende:
Is toch heerlijk dat Kroatie dan voor de eerste keer wint?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:45 schreef Moira het volgende:
VOLGEND JAAR LET3 WEER OP HET SONGFESTIVAL BITCHES
Volgende keer terugrekenen. Je weet hoeveel punten er gegeven kunnen worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:44 schreef Nattekat het volgende:
Zwitserland gaat volgens mij heel tegenvallen. Er kunnen toch geen hoge ogen meer over blijven?
Dat is niet leukquote:Op zondag 12 mei 2024 00:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer terugrekenen. Je weet hoeveel punten er gegeven kunnen worden.
Geen Basel?quote:
Zwitserland goedkoop???quote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Fred_B het volgende:
In elk geval een goedkope bestemming na dat dure Zweden volgend jaar.
Zwitserland is ook niet erg goedkoopquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar IJsland en daarna Noorwegen dan hebben we goedkoop Europa weer gehadquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Fred_B het volgende:
En een iets stabielere kandidaatquote:Op zondag 12 mei 2024 00:48 schreef Nattekat het volgende:
Joost had hem nooit gewonnen, dat is wel een troost
Volgend jaar weer een kans, met een nog beter nummer
Ja, ik gunde het ze beiden enorm. Maar Zwitserland wordt wel beloond voor hun harde werk, terwijl Kroatië meer een fluke was.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:48 schreef grazz het volgende:
Wel beetje sneu voor de Kroatische fans, maar laat ze dit vasthouden
Klopt. Maar had mogelijk voor een andere winnaar kunnen zorgen door het wegsnoepen van punten.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:48 schreef Nattekat het volgende:
Joost had hem nooit gewonnen, dat is wel een troost
Volgend jaar weer een kans, met een nog beter nummer
Joost is dé winnaar dit jaarquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Moira het volgende:
Ook prima weetje, en een prima #2MAAR JOOST HAD IN DIE TOP 3 MOETEN STAAN
Nee, hij had het bij Kroatië weggehaald.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar had mogelijk voor een andere winnaar kunnen zorgen door het wegsnoepen van punten.
Ach en wee ben ik de klosquote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Israël
Ach Kroatië
Ach Nederland
Ach EBU
Die hebben in het verleden maar twee keer ofzo hun best gedaan ja, dus die mogen nog wel even meer hun best gaan doen zoals diet jaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik gunde het ze beiden enorm. Maar Zwitserland wordt wel beloond voor hun harde werk, terwijl Kroatië meer een fluke was.
Mja maar had misschien ook wat punten van Kroatië weggepakt. Zwitserland had max 37 punten verloren daardoor zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar had mogelijk voor een andere winnaar kunnen zorgen door het wegsnoepen van punten.
EBU min minquote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Israël
Ach Kroatië
Ach Nederland
Ach EBU
Fuck that little mousequote:
Wie weet juist ook wel wat jury bij Zwitserland. Had uiteindelijk misschien zelfs nog ervoor kunnen zorgen dat Oekraïne had gewonnen...quote:Op zondag 12 mei 2024 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij had het bij Kroatië weggehaald.
Nemo was wel het sociale cement dit jaar tussen alle kandidatenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef Fred_B het volgende:
Ja, The Code wordt natuurlijk geen hit, maar het is wel een mooi figuur verder.
Hij was (vrij duidelijk) sarcastischquote:
Ditquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef blackswangreen het volgende:
En laten we eerlijk zijn: Joost had vermoedelijk de top-3 niet gehaald. Maar dat hem dit moment is ontnomen om te shinen voor het oog van de wereld en zijn ouders te eren kan niet zonder gevolgen blijven. Het is een schande.
Volgend jaar sturen. Zal niet hetzelfde zijn, maar die redemption heeft iedereen nodig.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef blackswangreen het volgende:
En laten we eerlijk zijn: Joost had vermoedelijk de top-3 niet gehaald. Maar dat hem dit moment is ontnomen om te shinen voor het oog van de wereld en zijn ouders te eren kan niet zonder gevolgen blijven. Het is een schande.
Ze is welkom om aan de Zwitserse voorronde mee te doen,quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef NailQueen het volgende:
Alvast de vraag: gaat Celine Dion volgend jaar haar opwachting maken?
DIT!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef sportfreak het volgende:
En de torenhoge favoriet van de bookmakers die als verrassing niet wint is voor de verandering ook wel eens leuk.
Ja. Onbegrijpelijk dat ze om het gebaar hem hebben uitgesloten. Dat was absoluut niet goed van hem, maar iets wat toch altijd wel op te lossen moet zijn met een gesprek en een laatste waarschuwing. Als die nou echt iemand geslagen had...quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk vooral dat ze er nog niks over willen zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Valt me op dat Cornald schimmig doet over volgend jaar.
Wellicht dat ze toch overwegen om een jaar over te slaan?
Dan met Euromama als eerbetoon aan zijn moeder.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar sturen. Zal niet hetzelfde zijn, maar die redemption heeft iedereen nodig.
Heerlijk!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef Guanabana het volgende:
Bookmakers voor het eerst in jaren geen gelijk trouwens.
Niet alleen dat. Maar er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden als hij net vh podium keam, hij heeft ook eerst 2x gezegd dat hij er niet van gediend was en hij is niet fysiek geworden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Onbegrijpelijk dat ze om het gebaar hem hebben uitgesloten. Dat was absoluut niet goed van hem, maar iets wat toch altijd wel op te lossen moet zijn met een gesprek en een laatste waarschuwing. Als die nou echt iemand geslagen had...
Tot volgend jaarquote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Dit was waarschijnlijk mijn laatste ESF.
Tot volgend jaar!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Nemo en heel fijn dat er alsnog een goede winnaar uitrolt.
Voor de rest natuurlijk FUCK DE EBU. Ik ga naar bed. Dit was waarschijnlijk mijn laatste ESF.
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Er zal in Nederland een leger advocaten staan te springen om hier een stevige zaak van te maken. Reputatieschade, gemiste inkomsten, voor niets gemaakte kosten... the EBU won't know what's coming for them.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Onbegrijpelijk dat ze om het gebaar hem hebben uitgesloten. Dat was absoluut niet goed van hem, maar iets wat toch altijd wel op te lossen moet zijn met een gesprek en een laatste waarschuwing. Als die nou echt iemand geslagen had...
Klopt, waren al goed bezig met GJONgod en zo. Mooi.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Leuk voor Zwitserland. Net als wij jarenlang onderaan gebungeld in de semi’s. Paar jaar goed bezig en dan nu een keer raak schieten. Zeer verdiend.
Mwah ik snap dat het vervelend voor hem is, maar dat is wel iets wat er bij hoort. Een opmerking of een beweging maken is dan zeker wel te begrijpen, maar dat hoort gewoon niet. Wel terecht dat daar wat tegen gedaan werd. De oplossing van de EBU was dan wel weer te achterlijk voor worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Maar er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden als hij net vh podium keam, hij heeft ook eerst 2x gezegd dat hij er niet van gediend was en hij is niet fysiek geworden.
Daarnaast nog eens dat er niet werd ingegrepen richting Israël, ook na klachten van meerdere landen niet
Kapot ja?quote:
Ik hoorde een krakquote:
Ik heb alleen de puntentelling gezien, omdat ik bang was dat Israël zou winnen, en toen keek ik nog even naar de odds: 52% winstkans voor Kroatië. Haha, eat that, suckers!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Em31 het volgende:
Ja de bookmakers die fout zitten is gewoon topdat werd gewoon irritant
Niet als er afspraken over gemaakt zijn..quote:Op zondag 12 mei 2024 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah ik snap dat het vervelend voor hem is, maar dat is wel iets wat er bij hoort. Een opmerking of een beweging maken is dan zeker wel te begrijpen, maar dat hoort gewoon niet. Wel terecht dat daar wat tegen gedaan werd. De oplossing van de EBU was dan wel weer te achterlijk voor worden.
Nee, dat zat er sowieso alleen maar in met een absolute topact.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, Joost had niet gewonnen vanavond. Al blijft het wel een shitshow.
Eens. Dit gaat de Nederlandse organisatie zeker niet laten zitten. Het weigeren van het geven van de punten is al veelzeggend, zulk soort statements maken 'we' eigenlijk nooit.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Er zal in Nederland een leger advocaten staan te springen om hier een stevige zaak van te maken. Reputatieschade, gemiste inkomsten, voor niets gemaakte kosten... the EBU won't know what's coming for them.
Zou wel hoog komen, maar de kans is sowieso hem volledig ontnomen om er te staan.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, Joost had niet gewonnen vanavond. Al blijft het wel een shitshow.
Bookmakers die bij het ESF ongelijk krijgen is inderdaad wel een genot.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb alleen de puntentelling gezien, omdat ik bang was dat Israël zou winnen, en toen keek ik nog even naar de odds: 52% winstkans voor Kroatië. Haha, eat that, suckers!
(en dan bedoel ik de bookmakers natuurlijk, niet de Kroaten)
Mja aan de andere kant had ie kunnen verwachten dat ie deze periode beter had kunnen 'ondergaan' ipv overal met een gestrekt been tegenin gaan. Ook al wist Nederland dat dat risico er met Joost inzatquote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Maar er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden als hij net vh podium keam, hij heeft ook eerst 2x gezegd dat hij er niet van gediend was en hij is niet fysiek geworden.
Daarnaast nog eens dat er niet werd ingegrepen richting Israël, ook na klachten van meerdere landen niet
Dan is een bedreigende beweging maken alsnog iets wat niet kan. Je hoort je te gedragen, hoe lastig dat ook is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als er afspraken over gemaakt zijn..
Toch is het lastig om dit soort organisaties, met ongetwijfeld dichtgetimmerde statuten, aan te klagen en gelijk te krijgen dat ze onrechtmatig hebben gehandeld.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Dit gaat de Nederlandse organisatie zeker niet laten zitten. Het weigeren van het geven van de punten is al veelzeggend, zulk soort statements maken 'we' eigenlijk nooit.
Ja had het beide echt gegund.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef usagi414 het volgende:
Erg leuk dat Zwitserland heeft gewonnen al had ik het Kroatië ook erg gegund.
Dit is erg mooi inderdaad. Het werd niet automatisch de werkelijkheid.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bookmakers die bij het ESF ongelijk krijgen is inderdaad wel een genot.
Nee en ik heb Cornald nog nooit zo woest gehoord. Dit gaan ze echt niet pikken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Dit gaat de Nederlandse organisatie zeker niet laten zitten. Het weigeren van het geven van de punten is al veelzeggend, zulk soort statements maken 'we' eigenlijk nooit.
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 12 mei 2024 01:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer heht moment van die troffee te vinden, waar gebeurde het?
Het zal vooral de vraag zijn over wat er in de statuten staat. Maar denk dat de NL organisatie wel een poot heeft om op te staan omdat ze allerlei oplossingen hebben proberen aan te dragen die volledig door de EBU zijn genegeerd.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is het lastig om dit soort organisaties, met ongetwijfeld dichtgetimmerde statuten, aan te klagen en gelijk te krijgen dat ze onrechtmatig hebben gehandeld.
Dat wil niet zeggen dat je het niet moet doen. Begin met reputatieschade, en we moeten ons absoluut terugtrekken voor volgend jaar om een financiële klap te geven.
Hij heeft ook nog 2x gezegd er niet van gediend te zijn? Wat kon hij nog meer doen om zijn grenzen netjes aan te geven?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is een bedreigende beweging maken alsnog iets wat niet kan. Je hoort je te gedragen, hoe lastig dat ook is.
Dit is het hele jaar een mismatch in m’n hoofd geweest. Ik zag Zwitserland donderdag en zei hier, dit is toch de winnaar? Maar ja blijkbaar niet want Kroatië zal het worden. Maar toch nietquote:Op zondag 12 mei 2024 01:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is erg mooi inderdaad. Het werd niet automatisch de werkelijkheid.
In Zwitserland stroomt het geld in ieder geval uit de brievenbus dus daar hebben ze vast geluk mee.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is het lastig om dit soort organisaties, met ongetwijfeld dichtgetimmerde statuten, aan te klagen en gelijk te krijgen dat ze onrechtmatig hebben gehandeld.
Dat wil niet zeggen dat je het niet moet doen. Begin met reputatieschade, en we moeten ons absoluut terugtrekken voor volgend jaar om een financiële klap te geven.
Uiteindelijk was het nog bijna Oekraïne geweest dat had gewonnen. Dat was helemaal een plottwist geweest. Zeker nadat ze als tweede moesten.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:02 schreef Aadrianus het volgende:
Ik heb de winnaar nog even zien zingen. Verder niet gekeken. Gelukkig geen Israël. Al had ik de EBU graag de schitzooi gegund als dat wel zo was en Israël er op stond om het zelf te organiseren. Kroatië was ik niet zo blij meegewest.
Volgend jaar naar Zwitserland dus. Ik hoop dat AvroTros nog een flink appeltje schilt met de EBU of Nederland daar aan mee zal doen.
Ja, de tot nu toe getoonde ballen van de Avrotros door zo pontificaal achter Joost te gaan staan verbazen me wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, gezondheid zit flink tegenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef NailQueen het volgende:
Alvast de vraag: gaat Celine Dion volgend jaar haar opwachting maken?
Ik vind ook dat we zeker ff een jaartje moeten overslaan uit protest, maar aan de andere kant gun ik de superfans in dit forum ook hun feestje. Maar misschien kan dat ook zonder NL.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook wel mooi, de hele pro-Israël lobby in heel Europa en alsnog krijgt Oekraine bijna meer punten van de televote.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het nog bijna Oekraïne geweest dat had gewonnen. Dat was helemaal een plottwist geweest. Zeker nadat ze als tweede moesten.
Her heart won't go onquote:
Wat dacht je van geen bedreigend gebaar maken zoals het meestal gebruikelijk is. Maar blijkbaar vindt jij dat volkomen normaal als het iets niet gaat als je wil ofzo...quote:Op zondag 12 mei 2024 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog 2x gezegd er niet van gediend te zijn? Wat kon hij nog meer doen om zijn grenzen netjes aan te geven?
Want er is geen pro Oekraïne lobby? En volgensmij is het een heel ander conflictquote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel mooi, de hele pro-Israël lobby in heel Europa en alsnog krijgt Oekraine bijna meer punten van de televote.
Het gevoel is nu al niet wezenlijk anders dan tijdens de pulpjaren, waarin we meededen met een matige of slechte act die vooraf kansloos was.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we zeker ff een jaartje moeten overslaan uit protest, maar aan de andere kant gun ik de superfans in dit forum ook hun feestje. Maar misschien kan dat ook zonder NL.
Inplaats van een gebaar had hij even de tijd moeten nemen en een klacht indienen. When in Sweden do as the Swedish doquote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen bedreigend gebaar maken zoals het meestal gebruikelijk is. Maar blijkbaar vindt jij dat volkomen normaal als het iets niet gaat als je wil ofzo...
Nogmaals ik vind de reactie van de EBU erop volkomen achterlijk, maar laten we wel stoppen met het goedpraten van een misstap van Joost. En nee die misstap vind ik zelf niet heel groot, had heel makkelijk en snel opgelost kunnen worden, maar die fout heeft hij wel gemaakt.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we zeker ff een jaartje moeten overslaan uit protest, maar aan de andere kant gun ik de superfans in dit forum ook hun feestje. Maar misschien kan dat ook zonder NL.
Maar dat is toch amper een protest, wat zal de ebu een landje meer of minder uitmaken, voegen ze gewoon een niet Europees land toe... Niet meedoen is niet echt een pressiemiddel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |