Ja. Onbegrijpelijk dat ze om het gebaar hem hebben uitgesloten. Dat was absoluut niet goed van hem, maar iets wat toch altijd wel op te lossen moet zijn met een gesprek en een laatste waarschuwing. Als die nou echt iemand geslagen had...quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef blackswangreen het volgende:
En laten we eerlijk zijn: Joost had vermoedelijk de top-3 niet gehaald. Maar dat hem dit moment is ontnomen om te shinen voor het oog van de wereld en zijn ouders te eren kan niet zonder gevolgen blijven. Het is een schande.
Ik denk vooral dat ze er nog niks over willen zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Valt me op dat Cornald schimmig doet over volgend jaar.
Wellicht dat ze toch overwegen om een jaar over te slaan?
Dan met Euromama als eerbetoon aan zijn moeder.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar sturen. Zal niet hetzelfde zijn, maar die redemption heeft iedereen nodig.
Heerlijk!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef Guanabana het volgende:
Bookmakers voor het eerst in jaren geen gelijk trouwens.
Niet alleen dat. Maar er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden als hij net vh podium keam, hij heeft ook eerst 2x gezegd dat hij er niet van gediend was en hij is niet fysiek geworden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Onbegrijpelijk dat ze om het gebaar hem hebben uitgesloten. Dat was absoluut niet goed van hem, maar iets wat toch altijd wel op te lossen moet zijn met een gesprek en een laatste waarschuwing. Als die nou echt iemand geslagen had...
Tot volgend jaarquote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Dit was waarschijnlijk mijn laatste ESF.
Tot volgend jaar!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Nemo en heel fijn dat er alsnog een goede winnaar uitrolt.
Voor de rest natuurlijk FUCK DE EBU. Ik ga naar bed. Dit was waarschijnlijk mijn laatste ESF.
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Er zal in Nederland een leger advocaten staan te springen om hier een stevige zaak van te maken. Reputatieschade, gemiste inkomsten, voor niets gemaakte kosten... the EBU won't know what's coming for them.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Onbegrijpelijk dat ze om het gebaar hem hebben uitgesloten. Dat was absoluut niet goed van hem, maar iets wat toch altijd wel op te lossen moet zijn met een gesprek en een laatste waarschuwing. Als die nou echt iemand geslagen had...
Klopt, waren al goed bezig met GJONgod en zo. Mooi.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Leuk voor Zwitserland. Net als wij jarenlang onderaan gebungeld in de semi’s. Paar jaar goed bezig en dan nu een keer raak schieten. Zeer verdiend.
Mwah ik snap dat het vervelend voor hem is, maar dat is wel iets wat er bij hoort. Een opmerking of een beweging maken is dan zeker wel te begrijpen, maar dat hoort gewoon niet. Wel terecht dat daar wat tegen gedaan werd. De oplossing van de EBU was dan wel weer te achterlijk voor worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Maar er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden als hij net vh podium keam, hij heeft ook eerst 2x gezegd dat hij er niet van gediend was en hij is niet fysiek geworden.
Daarnaast nog eens dat er niet werd ingegrepen richting Israël, ook na klachten van meerdere landen niet
Kapot ja?quote:
Ik hoorde een krakquote:
Ik heb alleen de puntentelling gezien, omdat ik bang was dat Israël zou winnen, en toen keek ik nog even naar de odds: 52% winstkans voor Kroatië. Haha, eat that, suckers!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:55 schreef Em31 het volgende:
Ja de bookmakers die fout zitten is gewoon topdat werd gewoon irritant
Niet als er afspraken over gemaakt zijn..quote:Op zondag 12 mei 2024 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah ik snap dat het vervelend voor hem is, maar dat is wel iets wat er bij hoort. Een opmerking of een beweging maken is dan zeker wel te begrijpen, maar dat hoort gewoon niet. Wel terecht dat daar wat tegen gedaan werd. De oplossing van de EBU was dan wel weer te achterlijk voor worden.
Nee, dat zat er sowieso alleen maar in met een absolute topact.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, Joost had niet gewonnen vanavond. Al blijft het wel een shitshow.
Eens. Dit gaat de Nederlandse organisatie zeker niet laten zitten. Het weigeren van het geven van de punten is al veelzeggend, zulk soort statements maken 'we' eigenlijk nooit.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Er zal in Nederland een leger advocaten staan te springen om hier een stevige zaak van te maken. Reputatieschade, gemiste inkomsten, voor niets gemaakte kosten... the EBU won't know what's coming for them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |