Met een ASCII middelvinger er bij zou ik wel geweldig vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef Kinga het volgende:
Hoe gaat NL in godsnaam punten geven... gewoon een geprint A4tje voor de camera?
Net zo sloom as fok.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Karina het volgende:
Wat zijn ze allemaal sloom met punten geven.
Dat is ook de grootste groep die er naar kijktquote:Op zondag 12 mei 2024 00:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh ja helemaal vergeten, het gaat om de lhgbtgx scene
Wat vast geen lek wasquote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nu mag iedereen wel de RAI bedanken voor dat lek
Ook dood straksquote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef ashardalan het volgende:
En jezus wat is FOK! teringtraag... Zit dit op dezelfde lijn als het ESF?
Moeten zij wetenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:03 schreef marcodej het volgende:
Israrl wordt vakkundig van de winst afgehouden door de juries. Schandalig.
Zo verloor Keiino - spirit in the skyquote:Op zondag 12 mei 2024 00:03 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Kroatië zo'n 150-175 punten meer gaat halen bij de televote ten opzichte van Zwitserland.
Verschil gaat bij de jury's andersom dat verschil zijn denk ik. Of wellicht al groter
Vertraging express zodat EBU kan ingrijpen als iemand off script gaatquote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Karina het volgende:
Wat zijn ze allemaal sloom met punten geven.
als hij er nu pas achter komt dat het stemmen van de jury's niet alleen op basis van de muziek is dan heeft hij wel onder een steen gelegenquote:
Oh ja natuurlijk. Jammer welquote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Vertraging express zodat EBU kan ingrijpen als iemand off script gaat
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad wel opvallend dat Israel pas 3 punten heeft ja.
Nou ja, eerlijk... Hij klaagt dat Israël niet objectief is terwijl Israël met een objectief prima song op 3 punten staat. Dat is eerder vals dan eerlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Bij de jury wel misschien.
Overall Kroatië of als alles ontzettend tegenzit Israël.
Dat is toch elk jaar?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tekaschi het volgende:
Gaat zo lachen worden als het publiek compleet wat anders stemt.
gehehe is t wel jah, naja ach tis altijd wel grappig, heb het nooit zo serieus genomen dat daar echt goeie nrs uit komen die winnen nl. hahahaquote:
Hehe. Maar vind je Ierland ook logisch?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:05 schreef Salina het volgende:
Goh Zwitserland favoriet bij de jury, wie had dat nu verwacht.
Oh wacht.
[..]
Die worden gewoon laatste bij de jury vote. Lachen als ze eerste worden bij de public vote.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad wel opvallend dat Israel pas 3 punten heeft ja.
Alsof een televote wel objectief is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Magere_Gein het volgende:
Die juryshit verneukt wel de 'objectiviteit' een beetje...laat gewoon de televotes 3 x zwaarder wegen of zo.
Ja. Alle televotepunten voor Estland, dan Israël, dan Litouwen en zo van onder naar bovenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef nelsonwarm het volgende:
Dit zijn de jury uitslagen? Hierna komen per land de stemuitslagen?
Die moet je dan met de televote vergelijken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
klopt geen reet van, ik vertrouw die poll die ik hier maakte meer als hun hele punten telling. hahaha
Dat is altijd killing als je een paar favorieten hebt. Inclusief je eigen land.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tekaschi het volgende:
Gaat zo lachen worden als het publiek compleet wat anders stemt.
Alsof die wel objectief zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Magere_Gein het volgende:
Die juryshit verneukt wel de 'objectiviteit' een beetje...laat gewoon de televotes 3 x zwaarder wegen of zo.
Why don't you take a seat over therequote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er zelf wel goed uit.
Ja ik ook. Jammerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Karina het volgende:
Oh idd Estland nog 0 die vond ik juist leuk.
Paar spreken NL.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Laf dat geen enkel land ook maar iets van support naar joost uitspreekt
Nee, voor de jury is dat boven mijn verwachting eerlijk gezegd. Al was de act en staging natuurlijk uitmuntend.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hehe. Maar vind je Ierland ook logisch?
Ik vind ze zelf ook niet het allerbeste en ik vind evenmin dat ze om politieke redenen gaan winnen, maar zo slecht waren ze niet. Verdienen wel top 5 naar mijn mening.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die worden gewoon laatste bij de jury vote. Lachen als ze eerste worden bij de public vote.
Van "professionele" jury's?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 7 punten voor Finland is ook schandalig
Wel leuk, maar dat was pure bagger.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Karina het volgende:
Oh idd Estland nog 0 die vond ik juist leuk.
Dat krijg je dan toch niet te zienquote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Het grappige is dat dat echt zo is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:08 schreef heywoodu het volgende:
8 punten voor Israël van Duitsland, die hebben nog wat goed te maken.
Top 10 zeker, mooi nummer. Maar hier zit een politieke lading achter. Eens zien wat het publiek stemt. Nu ook boe roepen voor 8 punten van Zweden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ze zelf ook niet het allerbeste en ik vind evenmin dat ze om politieke redenen gaan winnen, maar zo slecht waren ze niet. Verdienen wel top 5 naar mijn mening.
Dat doen ze wel en als dit afgelopen is begint het pasquote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Nu al meer punten dan vorig jaarquote:
die is even rokenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:09 schreef marcodej het volgende:
Die Jacqueline Govaert komt niet meer terug toch?
Is wel meer een juryliedje denk ik, dus die zullen wel wegzakken.quote:
Dat krijgen ze niet in de uitzending. ze weten dat er vertraging in zit dus dat dat onderschept zal wordenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Ja, er zijn vandaag al genoeg mensen uitgemaakt voor antisemiet, als Duitsland 0 punten geeft heb je zo weer een rel.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:08 schreef heywoodu het volgende:
latviaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:10 schreef vencodark het volgende:
Welk land was nu die Voldemort in z’n blauwe pak?
Lewis Hamilton start na de jurypunten vanaf #2 maar zal als vanouds aan het einde van de rit zijn teruggezakt naar plek #8 ofzo.quote:
Letlandquote:Op zondag 12 mei 2024 00:10 schreef vencodark het volgende:
Letlandquote:Op zondag 12 mei 2024 00:10 schreef vencodark het volgende:
quote:
quote:
Helaas kunnen ze geen negen punten geven....quote:Op zondag 12 mei 2024 00:08 schreef heywoodu het volgende:
had ik net ook toen ik naar een profiel van iemand zouquote:Op zondag 12 mei 2024 00:12 schreef Oriente het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /topic/2709915/9/25/finale-songfestival-2024-11-fuck-the-ebu-live.html on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe
Blijven donerenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:12 schreef Oriente het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /topic/2709915/9/25/finale-songfestival-2024-11-fuck-the-ebu-live.html on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe
Hele avond alquote:Op zondag 12 mei 2024 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik net ook toen ik naar een profiel van iemand zou
Nu vraag ik me af wat de Israeliers dan op Noorwegen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:08 schreef heywoodu het volgende:
die worden dan door Martin gegeven en die van die gozer zullen ook wel door hem worden gedaanquote:
De derde wereldoorlog!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:13 schreef Maver24 het volgende:
Als israel dit nog wint breekt letterlijk de pleuris uit
Top 3quote:
O jawel hoor.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:13 schreef RipCity het volgende:
Maar of Kroatie zwitserland echt kan inhalen? die krijgen zelf ook veel televote pts
Ik kan alleen nog maar dromen, ben ik bang...quote:Op zondag 12 mei 2024 00:13 schreef Maver24 het volgende:
"Rest of the world"quote:Op zondag 12 mei 2024 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als één van de laatsten waarschijnlijk, en heel snel opgenoemd.
Prima act, goed gezongen (en geschreeuwd)quote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:13 schreef Maver24 het volgende:
Was niet slechtquote:
Kan me het nummer niet meer herinneren eigenlijk, dus denk het?quote:
Dat had ik je al kunnen vertellen voor de uitzendingquote:
Niet livequote:Op zondag 12 mei 2024 00:13 schreef Rnie het volgende:
Maar gaat Nederland nou punten uitdelen of niet?
'Non-binair'quote:Op zondag 12 mei 2024 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een vlag voor mensen die niet weten wat ze zijn
Lockdown Lockdown.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan me het nummer niet meer herinneren eigenlijk, dus denk het?
Zweeds.quote:
Oh God. Ik noemde gisteren de originele regenboogvlag 'de vlag voor mensen die weten wat ze zijn'quote:Op zondag 12 mei 2024 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een vlag voor mensen die niet weten wat ze zijn
Akkoord.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:16 schreef Karina het volgende:
Zij staat er heel mooi bij met haar split en decollete.
Waarom zou Frankrijk goed scoren met televotesquote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Salina het volgende:
[..]
O jawel hoor.
Eindstand (U leest het hier):
1 Kroatié
2 Zwitserland
3 Frankrijk
4 Ierland
5 Italië of nouja, Israél
Dank U, u kunt gaan slapen.
Ai always singue for pissquote:Op zondag 12 mei 2024 00:16 schreef vencodark het volgende:
Een Fransman die Engels praat klinkt altijd als de slechterik in een Bondfilm ofzo.
dat verbaast je?quote:
Hoezo?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:17 schreef Magere_Gein het volgende:
Niks voor Israel vanuit Griekenland, apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |