Dat is toch elk jaar?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tekaschi het volgende:
Gaat zo lachen worden als het publiek compleet wat anders stemt.
gehehe is t wel jah, naja ach tis altijd wel grappig, heb het nooit zo serieus genomen dat daar echt goeie nrs uit komen die winnen nl. hahahaquote:
Hehe. Maar vind je Ierland ook logisch?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:05 schreef Salina het volgende:
Goh Zwitserland favoriet bij de jury, wie had dat nu verwacht.
Oh wacht.
[..]
Die worden gewoon laatste bij de jury vote. Lachen als ze eerste worden bij de public vote.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad wel opvallend dat Israel pas 3 punten heeft ja.
Alsof een televote wel objectief is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Magere_Gein het volgende:
Die juryshit verneukt wel de 'objectiviteit' een beetje...laat gewoon de televotes 3 x zwaarder wegen of zo.
Ja. Alle televotepunten voor Estland, dan Israël, dan Litouwen en zo van onder naar bovenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef nelsonwarm het volgende:
Dit zijn de jury uitslagen? Hierna komen per land de stemuitslagen?
Die moet je dan met de televote vergelijken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
klopt geen reet van, ik vertrouw die poll die ik hier maakte meer als hun hele punten telling. hahaha
Dat is altijd killing als je een paar favorieten hebt. Inclusief je eigen land.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tekaschi het volgende:
Gaat zo lachen worden als het publiek compleet wat anders stemt.
Alsof die wel objectief zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Magere_Gein het volgende:
Die juryshit verneukt wel de 'objectiviteit' een beetje...laat gewoon de televotes 3 x zwaarder wegen of zo.
Why don't you take a seat over therequote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er zelf wel goed uit.
Ja ik ook. Jammerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Karina het volgende:
Oh idd Estland nog 0 die vond ik juist leuk.
Paar spreken NL.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Laf dat geen enkel land ook maar iets van support naar joost uitspreekt
Nee, voor de jury is dat boven mijn verwachting eerlijk gezegd. Al was de act en staging natuurlijk uitmuntend.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hehe. Maar vind je Ierland ook logisch?
Ik vind ze zelf ook niet het allerbeste en ik vind evenmin dat ze om politieke redenen gaan winnen, maar zo slecht waren ze niet. Verdienen wel top 5 naar mijn mening.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die worden gewoon laatste bij de jury vote. Lachen als ze eerste worden bij de public vote.
Van "professionele" jury's?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 7 punten voor Finland is ook schandalig
Wel leuk, maar dat was pure bagger.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef Karina het volgende:
Oh idd Estland nog 0 die vond ik juist leuk.
Dat krijg je dan toch niet te zienquote:Op zondag 12 mei 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Laf dat geen enkel land ook maar iets van support naar joost uitspreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |