Met een ASCII middelvinger er bij zou ik wel geweldig vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef Kinga het volgende:
Hoe gaat NL in godsnaam punten geven... gewoon een geprint A4tje voor de camera?
Net zo sloom as fok.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Karina het volgende:
Wat zijn ze allemaal sloom met punten geven.
Dat is ook de grootste groep die er naar kijktquote:Op zondag 12 mei 2024 00:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh ja helemaal vergeten, het gaat om de lhgbtgx scene
Wat vast geen lek wasquote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nu mag iedereen wel de RAI bedanken voor dat lek
Ook dood straksquote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef ashardalan het volgende:
En jezus wat is FOK! teringtraag... Zit dit op dezelfde lijn als het ESF?
Moeten zij wetenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:03 schreef marcodej het volgende:
Israrl wordt vakkundig van de winst afgehouden door de juries. Schandalig.
Zo verloor Keiino - spirit in the skyquote:Op zondag 12 mei 2024 00:03 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Kroatië zo'n 150-175 punten meer gaat halen bij de televote ten opzichte van Zwitserland.
Verschil gaat bij de jury's andersom dat verschil zijn denk ik. Of wellicht al groter
Vertraging express zodat EBU kan ingrijpen als iemand off script gaatquote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Karina het volgende:
Wat zijn ze allemaal sloom met punten geven.
als hij er nu pas achter komt dat het stemmen van de jury's niet alleen op basis van de muziek is dan heeft hij wel onder een steen gelegenquote:
Oh ja natuurlijk. Jammer welquote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Vertraging express zodat EBU kan ingrijpen als iemand off script gaat
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad wel opvallend dat Israel pas 3 punten heeft ja.
Nou ja, eerlijk... Hij klaagt dat Israël niet objectief is terwijl Israël met een objectief prima song op 3 punten staat. Dat is eerder vals dan eerlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Bij de jury wel misschien.
Overall Kroatië of als alles ontzettend tegenzit Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |