Nu draait ie zich nog een keer om?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:32 schreef Rnie het volgende:
Als mijn opa nog had geleefd, dan had hij een baksteen door de tv gesmeten.
De mijne was per direct uit het verzet gestapt als ie een fractie van deze ellende had meegekregen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nu draait ie zich nog een keer om?
Witte pakkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom doet dit me denken aan de Bijlmerramp?
Geen idee. Kan je ons daar meer over vertellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Estland 2001 was dusdanig ruk dat ik nog heb opgezocht of die echt hebben gewonnen toen ik ze in een recap zagquote:
Ik kreeg flashbacks van coronaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
2 enorme sloopkogelsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ook een hoop gezeik door Israeliers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
oh ook prima als dat werkt, dan hopen dat ik niks heb verneukt netquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de topics samengevoegd.
Hopelijk gaat dit zo goed.
Dit. Burn it all down to the ground.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Paganitzu het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Israel wint zodat dit nog een grotere shit show word.
Of ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Moira het volgende:
[..]
oh ook prima als dat werkt, dan hopen dat ik niks heb verneukt net
Ik ben erg blij dat jij er bentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de topics samengevoegd.
Hopelijk gaat dit zo goed.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:37 schreef RipCity het volgende:
Snap was meest underrated van afgelopen 10 jaar
Welkom bij First Datesquote:
👀quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Die zangeres van Armenië bijt een stuk uit je lul. Psycho blik genot
Godzijdank nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Hebben ze dit jaar trouwens geen Green Room-presentator?
Voor de zekerheid maar diskwalificeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een doodenge blikken in de camera. Bedreigend haast.
Deze man weet.quote:
Niks ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit blijft wat mij betreft de TT van de avond
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef FvanS het volgende:
https://www.instagram.com/stories/joostklein/
De "onthulling" van de green room is pas na de optredens, als ze het script van de halve finale volgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Apartquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef FvanS het volgende:
https://www.instagram.com/stories/joostklein/
Een joosteloze finale inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef S_E het volgende:
Ik vind het maar saai, zo zonder Joost/Nederland
En dat terwijl Finnen nou juist bekend staan als zwaarmoedig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Portugal kan ook wel een keer een Windows95man gebruiken, pfff wat een zwaarmoedig gebrei weer.
Ik hou niet van honden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Moira het volgende:
[..]
hij deelt een filmpje met schattige honden
En Italië niet?quote:
quote:
Om de gespannen sfeer en de treitereien te filmen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Finding Nemo?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:44 schreef Troel het volgende:
Mijn schoonouders waren op bezoek en moesten anderhalf uur terug rijden. 13 keer Europapa
Jacqueline had de associatie ook al klaar. Twee zielen, één gedachte. Ja ja.quote:
Mag gewoon hoor, alleen niet filmenquote:
quote:
Gezellig, mag ik de schaal met kaasblokjes?quote:
Kan ik eindelijk ga pissenquote:
Leuk filmpje. Lag dubbel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Moira het volgende:
[..]
hij deelt een filmpje met schattige honden
Zo'n ding staat hier ook in de speeltuinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is nou bijzonder of tof aan die draaiende schijf?
Net een musical, woohoohooo.
Bij de jury wel misschien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:46 schreef Magere_Gein het volgende:
Denk toch dat dit gaat winnen, het heeft wel iets.
Ik snap er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Na Zwitserland is er even pauzequote:
Inspiratie opgedaan tijdens het wachten op de magnetronmaaltijd denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Iets met smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vind dit echt heel goed. Grappig hoe dat verschilt.
Act is goed, maar ook niet mijn smaak hoor.quote:
@Oriente gebruikt meerdere schijven bij zijn trainingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef RipCity het volgende:
Grappig hoeveel je kan doen met simpele schijf
Kan ik wel mee leven.quote:
ik vid dat juist goed bij het numer passen, de zanger(es?) is non-binair het het nummer gaat deels over de strijd tussen de mannelijke en de vrouwelijke kant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het best een lekker nummer, maar dat hoge trek ik dus niet (meer). Zal het de leeftijd zijn
Ja, ik heb het.quote:
Er schijnt plotseling tijd over te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We gaan toch niet een interview houden over een jurk uit 1985 hè?
Joost, blijkbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef viceversa het volgende:
It's the Eurovision, what's not to love...
Finding Nemo's Identity: The Sequel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik vid dat juist goed bij het numer passen, de zanger(es?) is non-binair het het nummer gaat deels over de strijd tussen de mannelijke en de vrouwelijke kant.
In het nummer zitten ook mannelijke raps en vrouwelijke uithalen.. is over nagedacht
Joost..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef viceversa het volgende:
It's the Eurovision, what's not to love...
Zo eens. Er is een groot gebrek aan mooie baritons/bass zangers in de popmuziek. Mannen moeten gvd laag zingen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso vind ik nagels op een schoolbord nog prettiger om te horen dan mannen met hoge stemmetjes.
Ja op de eerste en nee op de tweede vraag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we hier al de hele avond zuur of maken we nog wel eens beetje plezier in dit topic?
Israël wint ja. Shitshow compleet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de televoting bekend wordt hehehe ik heb de popcorn al klaar staan .
Moet je die eens na een tijdrit met een camera achtervolgen.quote:
Ik ben allang blij dat al het Engels niet vertaald wordt deze finale zoals afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We maken er maar het beste van makker.
Prima tijdverdrijf.
quote:
Het is meer dat m'n gehoor het niet meer trekt, is iets van de laatste jaren. Geen smaakkwestie, zoals ik zei vind het best een vet nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik vid dat juist goed bij het numer passen, de zanger(es?) is non-binair het het nummer gaat deels over de strijd tussen de mannelijke en de vrouwelijke kant.
In het nummer zitten ook mannelijke raps en vrouwelijke uithalen.. is over nagedacht
Gerard Joling god. Stem als een lijsterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Zo eens. Er is een groot gebrek aan mooie baritons/bass zangers in de popmuziek. Mannen moeten gvd laag zingen!
Dat ze überhaupt nog CD's verkopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Litpho het volgende:
Ze hebben in ieder geval Joost niet geschrapt van de CD.
Heel Eurovisie inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als onze Raven dit pakje aandoet, kotsen we denk ik alles onderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Waarom hebben we deze Raven niet op de NPO
Die van ons is een halve junk met gele tanden
Ik zie enkel een enge neus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Deze is meer iets voor Veronica, ben ik bang...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Geel is een mooiere kleur dan witquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie enkel een enge neus.
En niks mis met onze Raven.
Ik ook niet, dus ik ga nu genieten hoop ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben denk ik de enige hier die het nummer van Kroatië nog niet heeft gehoord.
20 stemmen gestuurd.quote:
de pinup club, de pinup clubquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Deze is meer iets voor Veronica, ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |