Apartquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef FvanS het volgende:
https://www.instagram.com/stories/joostklein/
Een joosteloze finale inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef S_E het volgende:
Ik vind het maar saai, zo zonder Joost/Nederland
En dat terwijl Finnen nou juist bekend staan als zwaarmoedig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Portugal kan ook wel een keer een Windows95man gebruiken, pfff wat een zwaarmoedig gebrei weer.
Ik hou niet van honden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Moira het volgende:
[..]
hij deelt een filmpje met schattige honden
En Italië niet?quote:
quote:
Om de gespannen sfeer en de treitereien te filmen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Hebben ze dit jaar trouwens geen Green Room-presentator?
Finding Nemo?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:44 schreef Troel het volgende:
Mijn schoonouders waren op bezoek en moesten anderhalf uur terug rijden. 13 keer Europapa
Jacqueline had de associatie ook al klaar. Twee zielen, één gedachte. Ja ja.quote:
Mag gewoon hoor, alleen niet filmenquote:
quote:
Gezellig, mag ik de schaal met kaasblokjes?quote:
Kan ik eindelijk ga pissenquote:
Leuk filmpje. Lag dubbel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Moira het volgende:
[..]
hij deelt een filmpje met schattige honden
Zo'n ding staat hier ook in de speeltuinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is nou bijzonder of tof aan die draaiende schijf?
Net een musical, woohoohooo.
Bij de jury wel misschien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:46 schreef Magere_Gein het volgende:
Denk toch dat dit gaat winnen, het heeft wel iets.
Ik snap er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Na Zwitserland is er even pauzequote:
Inspiratie opgedaan tijdens het wachten op de magnetronmaaltijd denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Iets met smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vind dit echt heel goed. Grappig hoe dat verschilt.
Act is goed, maar ook niet mijn smaak hoor.quote:
@Oriente gebruikt meerdere schijven bij zijn trainingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef RipCity het volgende:
Grappig hoeveel je kan doen met simpele schijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |