Joost..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef viceversa het volgende:
It's the Eurovision, what's not to love...
Zo eens. Er is een groot gebrek aan mooie baritons/bass zangers in de popmuziek. Mannen moeten gvd laag zingen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso vind ik nagels op een schoolbord nog prettiger om te horen dan mannen met hoge stemmetjes.
Ja op de eerste en nee op de tweede vraag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we hier al de hele avond zuur of maken we nog wel eens beetje plezier in dit topic?
Israël wint ja. Shitshow compleet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de televoting bekend wordt hehehe ik heb de popcorn al klaar staan .
Moet je die eens na een tijdrit met een camera achtervolgen.quote:
Ik ben allang blij dat al het Engels niet vertaald wordt deze finale zoals afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We maken er maar het beste van makker.
Prima tijdverdrijf.
quote:
Het is meer dat m'n gehoor het niet meer trekt, is iets van de laatste jaren. Geen smaakkwestie, zoals ik zei vind het best een vet nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik vid dat juist goed bij het numer passen, de zanger(es?) is non-binair het het nummer gaat deels over de strijd tussen de mannelijke en de vrouwelijke kant.
In het nummer zitten ook mannelijke raps en vrouwelijke uithalen.. is over nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |