Joost..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef viceversa het volgende:
It's the Eurovision, what's not to love...
Zo eens. Er is een groot gebrek aan mooie baritons/bass zangers in de popmuziek. Mannen moeten gvd laag zingen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso vind ik nagels op een schoolbord nog prettiger om te horen dan mannen met hoge stemmetjes.
Ja op de eerste en nee op de tweede vraag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we hier al de hele avond zuur of maken we nog wel eens beetje plezier in dit topic?
Israël wint ja. Shitshow compleet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de televoting bekend wordt hehehe ik heb de popcorn al klaar staan .
Moet je die eens na een tijdrit met een camera achtervolgen.quote:
Ik ben allang blij dat al het Engels niet vertaald wordt deze finale zoals afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We maken er maar het beste van makker.
Prima tijdverdrijf.
quote:
Het is meer dat m'n gehoor het niet meer trekt, is iets van de laatste jaren. Geen smaakkwestie, zoals ik zei vind het best een vet nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik vid dat juist goed bij het numer passen, de zanger(es?) is non-binair het het nummer gaat deels over de strijd tussen de mannelijke en de vrouwelijke kant.
In het nummer zitten ook mannelijke raps en vrouwelijke uithalen.. is over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |