Nou ja, memorabel was dat wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
Weer het slechtste stukje van het liedje in de recap van Ierland.
Ik snap het wel. Heeft alleen niks met muziek te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ze kiezen het zelf volgens mij dus da's dan wel interessantquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
Weer het slechtste stukje van het liedje in de recap van Ierland.
Lol gewoon niet afmaken ook echtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
De stekker is uit de uitzending getrokken in Leeuwarden
Dat stukje is heel bewust gekozen ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze kiezen het zelf volgens mij dus da's dan wel interessant
Zij denken dat Kroatië zoveel beter gaat scoren bij de zuurie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Fred_B het volgende:
Betfair update
1. Kroatië 1,62
2. Israël 6,30
3. Zwitserland 7,3
4. Frankrijk 21
Extra duimen voor Kroatië dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Fred_B het volgende:
Betfair update
1. Kroatië 1,62
2. Israël 6,30
3. Zwitserland 7,3
4. Frankrijk 21
Tsja, ik zou ook verwachten dat Kroatië meer voor beide partijen is, maar Israël is nu eenmaal lastig in te schatten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij denken dat Kroatië zoveel beter gaat scoren bij de zuurie?
Ben benieuwd wat de lek in Italië iets met de jury gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij denken dat Kroatië zoveel beter gaat scoren bij de zuurie?
En in de beveiligingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
Hier hebben de Zweden al hun geld in gestopt.
Israel is soms ook wel iets wat ineens bij de jury scoort. Zoals noord-Macedonië in… 2021?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook verwachten dat Kroatië meer voor beide partijen is, maar Israël is nu eenmaal lastig in te schatten.
Dat ook.quote:
2019 was datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is soms ook wel iets wat ineens bij de jury scoort. Zoals noord-Macedonië in… 2021?
Israël is wel een typisch juryliedje ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is soms ook wel iets wat ineens bij de jury scoort. Zoals noord-Macedonië in… 2021?
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
@:strani, ik stem op jou. Jij bent de zorra!!
Ja, al ligt het een beetje aan het verschil in punten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Momo het volgende:
We krijgen eerst jury uitslagen als Israël daar in de top 10 komt dan gaan ze denk ik winnen.
Het punt is natuurlijk wel dat juryleden op persoonlijke titel stemmen. Ik denk niet dat de gemiddelde muziekproducer of radio-DJ zin heeft in een miljoenmiljard gekkies achter hem aan. Dat kan wel meehelpen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al heb ik Mans en Verka nog niet gezien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd weer diezelfde aandachtsgeile koppen
Ik denk dat Zwitserland de jury gaat winnen, maar die gaat geen super televote hebben denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al ligt het een beetje aan het verschil in punten.
Ja oké maar Redefine en Fred_B horen er wel gewoon echt bij, vind ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd weer diezelfde aandachtsgeile koppen
Nee, denk dat het van Kroatië moet komen om Israël van de winst te houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwitserland de jury gaat winnen, maar die gaat geen super televote hebben denk ik.
Dan is het wel game over.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Israel kan zo 400 punten op de televote pakken.
je speelt een juich bandje af en klaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, al heb ik geen idee van wat Letland of Moldavië ofzo gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat die juist makkelijker te kapen zijn omdat er zo weinig mensen stemmen daarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heb ik geen idee van wat Letland of Moldavië ofzo gaat doen.
Laat de EBU maar keihard op z'n bek gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gesproken niet echt Israël fans (ook geen anti trouwens).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heb ik geen idee van wat Letland of Moldavië ofzo gaat doen.
Dat sowieso, maar in hoeverre het onderwerp ze interesseert en oproept te stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist makkelijker te kapen zijn omdat er zo weinig mensen stemmen daar
Noorwegen gaat echt niet onderaan eindigen. Georgië en Letland daarentegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Onderin wordt het dringen denk ik met Duitsland, UK, Luxemburg en wmb ook Noorwegen
Hier ook momenteelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Hier in Leeuwarden is de stekker eruit getrokken en horen we esf hits
Sneuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Hier in Leeuwarden is de stekker eruit getrokken en horen we esf hits
Luxemburg, Spanje, Slovenië, Oostenrijk, Estland als bottom 5 kan primaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen gaat echt niet onderaan eindigen. Georgië en Letland darentegen.
Je vond Duitsland en de UK goed?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luxemburg, Spanje, Slovenië, Oostenrijk, Estland als bottom 5 kan prima
Zou zomaar kunnen ja. Al mis ik Duitsland in je rijtje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat niet over wat hij vindt, maar wat die verwacht he.quote:
Ik denk dat Spanje het beter gaat doen dan we denken. Ik heb 'm ook (net) in m'n top 10 gezet. (Van wat ik verwacht, niet van wat ik hoop)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gok 14e ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje het beter gaat doen dan we denken. Ik heb 'm ook (net) in m'n top 10 gezet.
UK, Portugal, Servië, allemaal kandidaten voor de bottom 5.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen gaat echt niet onderaan eindigen. Georgië en Letland daarentegen.
Portugal of Servië dan. Echt niet allebei.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
UK, Portugal, Servië, allemaal kandidaten voor de bottom 5.
Echt zo’n fanfavoriet die uiteindelijk geen deuk in een pakje boter slaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat Spanje niet extreem slecht gaat scoren,
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga weer op huis aan, nog drama gemist?
Dat lijkt mij eerder een foutje te zijn.quote:
Ze had nagellak op in de kleuren van Palestina.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerder een foutje te zijn.
Ah. Dan zullen ze het bewust wel hebben weggelatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze had nagellak op in de kleuren van Palestina.
Dat geldt eigenlijk voor al haar nummers buiten het ESF om.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh Loreen nu. Dat is echt verschrikkelijk.
Dat is buiten de show om he.quote:
Portugal gaat wel goed genoeg scoren voor P17quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Portugal of Servië dan. Echt niet allebei.
Wat een vunzigheid toch allemaal weerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Hier in de gaybar vonden we allemaal dezelfde het geilst
Was jij de gelukkige?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Hier in de gaybar vonden we allemaal dezelfde het geilst
Dat denk ik ook wel. En Servië heeft nog wat buren voor wat punten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal gaat wel goed genoeg scoren voor P17
Zweden zijn toch altijd bescheiden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
Ligt het aan mij over zijn de intervals wel erg veel zelfbevlekking van de Zweden en Petra Made in het bijzonder?
Eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh Loreen nu. Dat is echt verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |