Ben benieuwd wat de lek in Italië iets met de jury gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij denken dat Kroatië zoveel beter gaat scoren bij de zuurie?
En in de beveiligingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
Hier hebben de Zweden al hun geld in gestopt.
Israel is soms ook wel iets wat ineens bij de jury scoort. Zoals noord-Macedonië in… 2021?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook verwachten dat Kroatië meer voor beide partijen is, maar Israël is nu eenmaal lastig in te schatten.
Dat ook.quote:
2019 was datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is soms ook wel iets wat ineens bij de jury scoort. Zoals noord-Macedonië in… 2021?
Israël is wel een typisch juryliedje ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is soms ook wel iets wat ineens bij de jury scoort. Zoals noord-Macedonië in… 2021?
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
@:strani, ik stem op jou. Jij bent de zorra!!
Ja, al ligt het een beetje aan het verschil in punten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Momo het volgende:
We krijgen eerst jury uitslagen als Israël daar in de top 10 komt dan gaan ze denk ik winnen.
Het punt is natuurlijk wel dat juryleden op persoonlijke titel stemmen. Ik denk niet dat de gemiddelde muziekproducer of radio-DJ zin heeft in een miljoenmiljard gekkies achter hem aan. Dat kan wel meehelpen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al heb ik Mans en Verka nog niet gezien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd weer diezelfde aandachtsgeile koppen
Ik denk dat Zwitserland de jury gaat winnen, maar die gaat geen super televote hebben denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al ligt het een beetje aan het verschil in punten.
Ja oké maar Redefine en Fred_B horen er wel gewoon echt bij, vind ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd weer diezelfde aandachtsgeile koppen
Nee, denk dat het van Kroatië moet komen om Israël van de winst te houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwitserland de jury gaat winnen, maar die gaat geen super televote hebben denk ik.
Dan is het wel game over.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Israel kan zo 400 punten op de televote pakken.
je speelt een juich bandje af en klaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, al heb ik geen idee van wat Letland of Moldavië ofzo gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat die juist makkelijker te kapen zijn omdat er zo weinig mensen stemmen daarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heb ik geen idee van wat Letland of Moldavië ofzo gaat doen.
Laat de EBU maar keihard op z'n bek gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |