Ik heb wel eens een bloemkool er flink van langs gegeven.quote:
Ja, vast!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:20 schreef ETA het volgende:
[..]
samengevat: enige wat we zeker kunnen vast stellen is dat we niks nieuws hebben kunnen vaststellen.
Ah, daarom duurde het zo lang. Ze moesten iemand zien te vinden die nóg minder kon zeggen.quote:
Die heb ik wel eens met een mes bewerkt, zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bloemkool er flink van langs gegeven.
Zo komen we toch weer op #trusttheprocessquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke schadeclaim opleveren, komen ze alsnog in de rechtszaal terecht
Ja die zullen toch ook denken: wtf. Volgens mij zijn er veel echt fan van Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
De andere deelnemers zullen ook wel denken wtf gaat er gebeuren.
De blauwe vogelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef DeLuna het volgende:
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze songfestivalverslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Wat
nu.nlquote:5Minust x Puuluup: 'Joost heeft genoeg aan zijn hoofd'
Songfestival-verslaggever Lara Zevenberg sprak kort met 5Minust x Puuluup uit Estland. De leden van de groep kunnen het goed vinden met Joost Klein. Daarom laten ze hem nu even met rust.
"We hebben geen contact met hem gehad na alles wat er gezegd is, hij heeft genoeg aan zijn hoofd. Of we ons terugtrekken als hij niet mee mag doen is echt te vroeg om te zeggen. We weten niet wat er is gebeurd, dat moeten we echt even afwachten."
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
De andere deelnemers zullen ook wel denken wtf gaat er gebeuren.
Maar ook wat er in het algemeen gaat gebeuren. Stemmen wat uitgesteld is enz.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja die zullen toch ook denken: wtf. Volgens mij zijn er veel echt fan van Joost.
Of de bodyguard...quote:
Optimistisch. Waarschijnlijk tot de geplande start van zijn nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Document1 het volgende:
Blijven we nu gissen tot vanavond 21:00?
Wie is nigel van schaikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
Sorry als ie al voorbij is gekomen![]()
[ x ]
Dat is natuurlijk zo maar ook in een civiele zaak krijg je om de oren als de politie uiteindelijk geen vervolging in stelt omdat er onvoldoende bewijs is. Je zal dan toch aannemelijk moeten maken dat je voldoende grond had om iemand te diskwalificeren en dat je daarbij een verdedigbare afweging gemaakt hebt waarbij je ook de belangen van de artiest meegewogen hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat alleen relevant is voor een overheid en een juridisch strafrechttraject. Een privébedrijf als EBU kan diskwalificeren wat ze willen als ze bereid zijn de reputatieschade en civiele rechtszaken van gedupeerden voor lief te nemen.
Wie zegt datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
I want to get off Mr Klein's wild ride
Er zal in ieder geval een stuk minder worden gestemd vanuit rest of the world.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ook wat er in het algemeen gaat gebeuren. Stemmen wat uitgesteld is enz.
Dat zou wel de grootste cliffhanger in jaren zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Optimistisch. Waarschijnlijk tot de geplande start van zijn nummer.
Lijken me fijne kerels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Poepz0r het volgende:
Songfestival-verslaggever Lara Zevenberg sprak kort met 5Minust x Puuluup uit Estland. De leden van de groep kunnen het goed vinden met Joost Klein. Daarom laten ze hem nu even met rust.
"We hebben geen contact met hem gehad na alles wat er gezegd is, hij heeft genoeg aan zijn hoofd. Of we ons terugtrekken als hij niet mee mag doen is echt te vroeg om te zeggen. We weten niet wat er is gebeurd, dat moeten we echt even afwachten."
Estlandgoden
Een man met humorquote:
Morgen weten we meer!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Optimistisch. Waarschijnlijk tot de geplande start van zijn nummer.
Ja uiteindelijk zit toch iedereen vast aan contracten etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Lijken me fijne kerels.
Dat iemand daadwerkelijk solidair gaat zijn met Joost lijkt me overigens heel sterk.
Als je totaal geen kandidaat bent voor de overwinning waarom nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Lijken me fijne kerels.
Dat iemand daadwerkelijk solidair gaat zijn met Joost lijkt me overigens heel sterk.
Met handen en voeten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
Sorry als ie al voorbij is gekomen![]()
[ x ]
Dacht dat je er klaar mee was?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ook wat er in het algemeen gaat gebeuren. Stemmen wat uitgesteld is enz.
Als iemand zich zelf terugtrekt moet die een grote boete betalen normaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk zit toch iedereen vast aan contracten etc
Je kan ook niet solidair zijn als je niet weet wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Lijken me fijne kerels.
Het topic staat overigens vol met comments van nobuddies.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef KingRoland het volgende:
Gaan we dit topic helemaal volspammen met tweets van nobuddies?
Dat lijkt mij ook. Daar help je ook niemand mee en krijg je je eigen land ook op je dak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Lijken me fijne kerels.
Lijkt me ook niet. Aan de andere kant, als er een schaap over de dam is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Lijken me fijne kerels.
jij bent geen nobuddie en ik ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het topic staat overigens vol met comments van nobuddies.
Wat schattig!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn dochter van 2 zingt de hele dag Europapa
En niet meer posten hier?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:25 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zijn ze daar alleen maar aan het koffie leuten. Gewoon wachten tot 21:00.
Er zijn wel eens landen geweest die zich terugtrokken na de deadline geloof ik. Die kregen een boete en mochten een paar jaar niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand zich zelf terugtrekt moet die een grote boete betalen normaal
Schattig tochquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef Vicky het volgende:
12.00 uur extra journaal op 1
Bron NOS
[ afbeelding ]
Helaas niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand van Deloitte of PwC dit niet snel even onderzoeken?
Heeft Cornald zich weer eens misdragen joh?!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef Kinga het volgende:
zaterdag 11 mei om 11:23
5Minust x Puuluup: 'Joost heeft genoeg aan zijn hoofd'
"We hebben geen contact met hem gehad na alles wat er gezegd is, hij heeft genoeg aan zijn hoofd. Het is echt te vroeg om te zeggen of we ons terugtrekken als hij niet mee mag doen. We weten niet wat er is gebeurd, dat moeten we echt even afwachten."
zaterdag 11 mei om 11:17
'Kunnen nog geen scenario's uitsluiten'
De Zweedse politie onderzoekt de mogelijke bedreiging van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Dit is mogelijk het incident waardoor Joost vrijdag niet mocht optreden bij de repetities.
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze verslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Wat is dit voor clusterfuck? Dus MOGELIJK heeft Joost zelf er niets mee te maken.
Het is echtquote:NOS Journaal om 12.00 uur
Om 12.00 uur is er een extra NOS Journaal op NPO 1. We praten je daarin bij over de laatste ontwikkelingen in Malmö.
Denk dat je mijn bericht niet helemaal goed begrijpt maar geeft niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel maar dan ben je er dus niet klaar mee. Anders ging je wel iets anders doen toch
#GoFundJoostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand zich zelf terugtrekt moet die een grote boete betalen normaal
Mijn zoon had er ook veel zin in vandaag. Vraagt voortdurend of Joost nou mee mag doen of niet. Gisteren in de speeltuin zongen alle kindjes voortdurend Europapa.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
Gezopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heeft Cornald zich weer eens misdragen joh?!
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef Vicky het volgende:
12.00 uur extra journaal op 1
Bron NOS
[ afbeelding ]
dus om 12 uur gaan ze bespreken wat er de laatste paar uren officieel werd bevestigd of gemeld (dus niks)quote:
Ben er inmiddels wel beetje bang voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.
Er moet nog overlegd worden en dingen afgewacht worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
I want to get off Mr Klein's wild ride
Nog een extra op1 voor de DUIDINGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Precies wat ik verwacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon.quote:
Dátquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus om 12 uur gaan ze bespreken wat er de laatste paar uren officieel werd bevestigd of gemeld (dus niks)
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Em31 het volgende:
Hij zal toch een keer voor die finale moeten repeteren lijkt me?
Bij Deloitte en PWC gebeurt er sowieso nooit iets snel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand van Deloitte of PwC dit niet snel even onderzoeken?
Let op: roken is dodelijkquote:
Denk onduidelijk geschreven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat je mijn bericht niet helemaal goed begrijpt maar geeft niet.
Nouja repeteren is niet echt noodzakelijk lijkt mij. Kent het inmiddels wel mag ik hopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.
Gerrit en Dick?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een broodje zalm met advocaat eten
Kleine kansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.
Lekker man geniet ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
Een extra journaal voor dit
Hef jezelf gewoon op als staatsomroep dan
Lekker?! Zalm met advocaat?!quote:
vond het gisteren wel een hele aparte draai van onderwerpen hoor bij het journaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.
Nou… alsof hij het nu niet al kan dromen… toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Em31 het volgende:
Hij zal toch een keer voor die finale moeten repeteren lijkt me?
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust mequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
Advocaat op een broodje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Hij geeft zelfs mensen geld maar er is niemand die hem helptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hoor.quote:
Ocharme.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Dit had ik even nodig.quote:
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust me
Bij die roddelnichten verbaasd niets mij, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?
Wat is een boomer?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ocharme.
En je hebt ook al geen boomer ...
Misschien had je een ander soort band met je pa etc etc. niet iedereen is hetzelfde hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.
Akkoord. Hij maakt het nu zijn identiteit. Dat verergert mogelijk juist het trauma.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet als je je beide ouders verliest op zo'n cruciale leeftijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat enkel voor NLers invoeren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie al voor me hoe de Nederlandse kandidaten van de komende jaren eerst een uitgebreide psychologische test en dergelijke moeten ondergaan, voor ze definitief mee mogen doen.
(Tenzij ze een bekende uit Radio 2-muziek-kringen uitkiezen, die ze per definitie vertrouwen.)
Misschien is het ESF wel onderdeel van zijn therapie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een aandoening waarbij je het constant over lang vervlogen tijden hebt en hoe je het land hebt opgebouwd en tegenwoordig alles ruk is.quote:
Ik doelde op onze eigen voorrondes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat enkel voor NLers invoeren?
Ik zeg niet dat het niks doet, maar zoals ik zeg, ze doen net of het vorige week gebeurd is. Na lange tijd ga je er toch meer mee leven. Wat niet zegt dat je niks voelt maar niet op die manier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien had je een ander soort band met je pa etc etc. niet iedereen is hetzelfde he
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is eik t topicrecord voor de nlse deelnemer?
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet als je je beide ouders verliest op zo'n cruciale leeftijd.
Bah, wat zeg jij joh.
Nu is dat misschien wat overdreven, maar ik verbaas me wel elk jaar steeds meer over hoe zwaar het is voor die kandidaten, die twee weken. Genoeg mensen die dat niet zouden trekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie al voor me hoe de Nederlandse kandidaten van de komende jaren eerst een uitgebreide psychologische test en dergelijke moeten ondergaan, voor ze definitief mee mogen doen.
(Tenzij ze een bekende uit Radio 2-muziek-kringen uitkiezen, die ze per definitie vertrouwen.)
Misschien een opname van de semi's.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond niet zien
Okequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik doelde op onze eigen voorrondes.
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust me
Laten we iedereen in z'n waarde laten. Dat jij daar op n bepaalde manier mee dealt hoeft niet te zeggen dat dat voor Joost de juiste is. Dit is bij uitstek een onderwerp waar niemand behalve de persoon zelf wat over mag vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.
Samequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Poepz0r het volgende:
Gerard Joling bood gisteren al aan om in te vallen. Ik zing immers nog steeds als een lijster
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Akkoord. Hij maakt het nu zijn identiteit. Dat verergert mogelijk juist het trauma.
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond wel zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Ja, logisch moment voor het nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee want dan luncht heel Nederland.
Lekker de lampen in met wat mede kandidatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohh
Vreemde combinatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik mijn vader ook. In het ziekenhuis. Na lange ziekte. Dan speelt ook "het is zo beter" mee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsen
@Cyan9 mooi voor in de OPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Kinga het volgende:
https://www.tickcounter.c(...)wn-tot-de-finaleshow
Ggz is al tientallen jaren een puinhoopquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.
NOS.nlquote:Drukte bij hotel Joost Klein
Tientallen Nederlandse en internationale journalisten hebben zich vanochtend in Malmö verzameld bij het hotel waar Joost Klein, maar ook veel andere delegaties verblijven. In totaal zitten er zeventien delegaties van het songfestival in het Clarion Hotel Malmö Live.
Het hotel is zwaarbeveiligd: er staan meerdere agenten met zware wapens voor de deur. Enkel mensen met een officieel pasje van de songfestivalorganisatie mogen het gebouw betreden. Ook zweeft er regelmatig een helikopter boven het hotel.
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Als er om 12 uur een NOS uitzending is doet ie niet mee.
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. In het ziekenhuis. Na lange ziekte. Dan speelt ook "het is zo beter" mee wat mij betreft.
Alsof de NOS nu iets weet wat nog geen enkele andere journalist weet en daarmee tot 12 uur wacht?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Als er om 12 uur een uitzending is doet ie niet mee.
Al die blonde jochiesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohh
Daarnaast is het feit dat het iets met zijn ouders te maken zou hebben volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niks doet, maar zoals ik zeg, ze doen net of het vorige week gebeurd is. Na lange tijd ga je er toch meer mee leven. Wat niet zegt dat je niks voelt maar niet op die manier.
Heel erg voor je ouwe reus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.
Zou erg zwak zijn vd EBU maar zie ze het wel doen jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Jane het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze hem expres pas 5 minuten voor de finale willen diskwalificeren. Om de ophef in andere landen te beperken ofzo. Minder risico op solidariteitsverklaringen (al betwijfel ik ook of die er veel zullen zijn).
Ook spanje en ierland? Weet je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Fascination het volgende:
Delegaties vertrekken al voor de repetitie. Ik zie dit niet meer goed komen. Hij heeft ook al twee repetities verloren.
Moeten al die vlaggetjesjosti s zich ineens als echte journalisten gaan gedragen. Die zijn een jaar lang doodmoequote:
Oh sorry, voorgevoel. Denk dat er dan wel iets gemeld wordt namelijkquote:
Als er al bekend is dat DQ is dan wacht niemand vd pers tot 12:00 uur hoor..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Die andere landen hebben allang elk scenario uitgedacht in de zeeën van tijd die ze hebben. Het feit alleen al dat ze praten over terugtrekking en het niet uitsluiten zegt een hoop.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Jane het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze hem expres pas 5 minuten voor de finale willen diskwalificeren. Om de ophef in andere landen te beperken ofzo. Minder risico op solidariteitsverklaringen (al betwijfel ik ook of die er veel zullen zijn).
Dat lekt al eerder uit ja lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als er al bekend is dat DQ is dan wacht niemand vd pers tot 12:00 uur hoor..
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.
Dat is dan ook weer helemaal waar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarnaast is het feit dat het iets met zijn ouders te maken zou hebben volledig uit de lucht gegrepen.
Ow ja zou kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oh sorry, voorgevoel. Denk dat er dan wel iets gemeld wordt namelijk
Ik heb er wel wat over gelezen. toen. Verdrietigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsen
Dan mogen WIJ niet stemmen. Doe maar niet svpquote:
Of wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Kom Geert, hef die treurige club zsm op.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
100000% zeker dat Israël de televote wint hier in NL
Ik eis een State of the Union met Jantje Shit en die Cornald of hoe heet die gozer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
Een extra journaal voor dit
Hef jezelf gewoon op als staatsomroep dan
Bekijk deze zoekresultaten: https://x.com/search?q=npo%20actueel&s=08quote:
Verschil met GGZ-zorg en algemene zorg is:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.
Die kans schat ik in als heel erg klein.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Joost is bij de andere deelnemers erg populair dus de EBU is bang dat landen zich gaan terugtrekken denk ik zo
Als er een goede reden is voor een DQ gebeurt dat echt nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Joost is bij de andere deelnemers erg populair dus de EBU is bang dat landen zich gaan terugtrekken denk ik zo
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Blijkbaar wenste de Zweedse hem succes (break a leg) wat Joost verkeerd opvatte. Triest dat zoiets kleins tot een diskwalificatie heeft geleid.
Iedereen kan zoiets photoshoppen, ik zoek de telegraaf linkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bekijk deze zoekresultaten: https://x.com/search?q=npo%20actueel&s=08
Typisch vooral. Ik vind Israel ook een apenland maar dit is makkelijk scoren.quote:
Als er een goede reden is hadden ze hem er al lang uit geschopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een goede reden is voor een DQ gebeurt dat echt niet
Maar die is er niet anders was dat al gebeurd. Precies wat wiwiblogs ook zei gisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een goede reden is voor een DQ gebeurt dat echt niet
Vind ik ook. Als het onderzoek dan uitwijst dat hij gediskwalificeerd had moeten worden, dan gebeurt dat achteraf wel. De kans dat hij wint is niet 100% of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat onderzoek rondom het incident gaat nog weken duren... Dus waarom zou hij vanavond niet kunnen meedoen? Alleen in 2 gevallen niet imo: 1. Als-ie zelf niet meer wilt, 2. Als de organisatie hem uitsluit.
We shall see.
Wat bescheiden. Ik zit op 10%quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
50% kans dat ‘ie vanavond niet meedoet naar mijn bescheiden mening
Is er een kans dat er weer een video komt van zijn optreden in de halve finale?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.quote:
Dat zou welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Blijkbaar wenste de Zweedse hem succes (break a leg) wat Joost verkeerd opvatte. Triest dat zoiets kleins tot een diskwalificatie heeft geleid.
Herken de statisticusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
Omdat het GEEN medewerkers vd NPO waren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kom Geert, hef die treurige club zsm op.
Zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef core2duo het volgende:
[..]
Is er een kans dat er weer een video komt van zijn optreden in de halve finale?
En als hij wint dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef core2duo het volgende:
[..]
Is er een kans dat er weer een video komt van zijn optreden in de halve finale?
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Samequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Same
Wel heel benieuwd naar wat er gebeurd is
Wie gaan we dan sturen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
Jan Smit is niet meer betrokken bij het Songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik eis een State of the Union met Jantje Shit en die Cornald of hoe heet die gozer.
En Arne Slot voor de duiding.
Daar wil ik wel meer van zien, heb je voorbeelden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
De liveblog van Telegraafquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen kan zoiets photoshoppen, ik zoek de telegraaf link
Bron? Fake news?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Oh ja. Oepsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het GEEN medewerkers vd NPO waren?
Streisand effectquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer van zien, heb je voorbeelden?
Dan wordt dezelfde video aan het einde van de show nog een keer getoond?quote:
Meen je niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
Wie precies? Want het komt dus NIET van NPO-medewerkers.quote:
Zouden ze niet wachten om te kijken of de openbaar aanklager tot vervolging besluit over te gaan? Er zal vast ergens in hun regels staat, dat een kandidaat dat uitgesloten wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat onderzoek rondom het incident gaat nog weken duren... Dus waarom zou hij vanavond niet kunnen meedoen? Alleen in 2 gevallen niet imo: 1. Als-ie zelf niet meer wilt, 2. Als de organisatie hem uitsluit.
We shall see.
Sorry zit op telefoon, dat gaat niet zo snelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Momo het volgende:
En nog steeds kan niemand de televraag link delen van dat bericht over NPO medewerkers
Maar we zijn wel alvast allemaal boos erover.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Beetje gek om geen reactie van de winnaar te hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan wordt dezelfde video aan het einde van de show nog een keer getoond?
Wel te verwachten. Onder haar stemmers zitten zeer veel protestanten en die zijn vrijwel altijd pro-Israël. Ik kreeg als kind van mijn 'School met de Bijbel' ook de indruk mee dat de Israëliërs het gekozen volk zijn en Israël geweldig. Alleen toen ik eens een vraag stelde over Palestina wist de meester me ook geen antwoord te geven.quote:
Niets is sterker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig welk nummer Lee dan gaat zingen.
'De NPO benadrukt dat dit een actie is van medewerkers'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie precies? Want het komt dus NIET van NPO-medewerkers.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]We bedenken EBU voor het vergroten van die ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Een finale optreden zou sowieso niet al te best worden door alle heisa. Maar wel sympathie votes natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Fascination het volgende:
Delegaties vertrekken al voor de repetitie. Ik zie dit niet meer goed komen. Hij heeft ook al twee repetities verloren.
Dankje! Ik wil gewoon een bron bij dingen want screenshot zijn best wel vaak bewerkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Sorry zit op telefoon, dat gaat niet zo snel
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Het waren GEEN NPO-medewerkers juist..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Momo het volgende:
En nog steeds kan niemand de televraag link delen van dat bericht over NPO medewerkers
Maar we zijn wel alvast allemaal boos erover.
[..]De agro rat wil ook weer eens rellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ah, Kerrolain maakt het politiek. (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja heel raar dat zo veel mensen van de npo af willen.quote:
[..]Liever geen screenshots gebruiken als bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak dan de Tweet (als deze écht bestaat).
I can see clearly now, Joost has gone.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een nieuwe!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dankje! Ik wil gewoon een bron bij dingen want screenshot zijn best wel vaak bewerkt.
[..]Ook genoeg buitenlandse politici die oproepen te stemmen op Israël, en dan normaal het ESF belachelijk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dit dus. Het is echt een omgekeerde wereld geworden de laatste jaren. Je bent schuldig, totdat je kan bewijzen dat je onschuldig bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Poepz0r het volgende:
Eigenlijk bizar he dat je dus een deelnemer aan kunt klagen en hen zo kunt uitschakelen terwijl er misschien heel weinig heeft plaatsgevonden
De Jostiband met 'we zijn down'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ben Cramer met "Het was maar een clown".
Ik ga stoppen met Nederlandse boeren producten kopen. Hier nu is het pas politiek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Kerrolain maakt het politiek. (lol)
Dat vind ik los hiervan vrij raar ja. Maar goed, dat zijn wellicht mensen bij wie de afstandsbediening sowieso nooit onder de 4 (of 6) gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja heel raar dat zo veel mensen van de npo af willen.
Een psychiater die zegt dat je het in je persoonlijke kring op moet lossen jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Verschil met GGZ-zorg en algemene zorg is:
Wanneer je nu naar het spoor rent, en er roept ervoor te willen springen dan staat er vanmiddag een psychiater in je huiskamer.
Roep je het voor de 134e keer, ja dan moet je even wachten.
Net als breek je je been. Dan krijg je nu hulp vs heb je al heel lang pijn aan je been en loop je daardoor moeilijk, sta je ook ergens op een wachtlijst.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Liever geen screenshots gebruiken als bron.
Ook prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Liever geen screenshots gebruiken als bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Sesamstraat om deze tijd?quote:
Sinds wanneer heeft zij verstand van politiek dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Ook een reactie op een fake news tweet
Tast in het duister =/= 'laat me met rust ik wil gewoon muziek maken'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef Oliver23 het volgende:
Ook de artiesten van Spanje en Duitsland tasten in het duister over wat er heeft plaatsgevonden. „Ik ben hier om muziek te maken”, laat Isaak, de zanger die Duitsland vertegenwoordigt, weten.
[..]Bambie is niet eens de engste heks uit Ierland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]De enige wie het politiek maakt is weer extreem rechts, zelfde zie je in het nSW topic, de bekende users komen uit het niets ineens zeuren over Israel, alles om buitenlanders te treiteren. die protesters die staan buiten maar gaan niet massaal op 1 iemand stemmen om Israel niet te laten winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen land die zich daarom zal terugtrekken denk ik. Zo solidair is niemand.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Wij willen odds wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef KingRoland het volgende:
inmiddels kun je ook wedden op NL to participate Yes/No bij de bookies
Dat is van Johnny Nashquote:
Wat een onzin zeg. De mensen die protesteren in eerste instantie, die maken het al politiek. En ik heb niet het gevoel dat het de rechtste mensjes zijn die daar staan met hun ongewassen bakkes en sjaaltje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:51 schreef Korenfok het volgende:
De e
[..]
De enige wie het politiek maakt is weer extreem rechts, zelfde zie je in het nSW topic, de bekende users komen uit het niets ineens zeuren over Isdie protesters die staan buiten maar gaan niet massaal op 1 iemand stemmen om Israel niet te laten winnen.
Dir soort acties geeft ze nog meer munitie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik los hiervan vrij raar ja. Maar goed, dat zijn wellicht mensen bij wie de afstandsbediening sowieso nooit onder de 4 (of 6) gaat.
Ik denk dat de BBC weinig te melden zal hebben als we niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga inmiddels ervanuit dat Joost niet meer optreedt.
Ach ja, dan ga ik wel kijken op de BBC. Kijken wat die te melden hebben over Nederland.
En ondanks al deze drama kijk ik nog steeds uit naar Alcazar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Poepz0r het volgende:
For everyones information, yesterday was the fake jury result for the final, the Finnish spokesperson refused to read out Israel's name and instead said Ireland.
Queen. Twitter
Ebu heeft een probleem
Alleen rehearsen ze dus ook situaties die mogelijk fout kunnen gaan. De EBU lijkt zowaar in staat te zijn tot iets van anticipatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Poepz0r het volgende:
For everyones information, yesterday was the fake jury result for the final, the Finnish spokesperson refused to read out Israel's name and instead said Ireland.
Queen. Twitter
Ebu heeft een probleem
'Mensen met een vuurwapen zijn knapper, grappiger en intelligenter dan mensen zonder vuurwapen. Dat blijkt uit onderzoek waarbij een onderzoeker met vuurwapen...'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Tast in het duister =/= 'laat me met rust ik wil gewoon muziek maken'.
ESPN en Ziggo Sport zitten veel hoger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik los hiervan vrij raar ja. Maar goed, dat zijn wellicht mensen bij wie de afstandsbediening sowieso nooit onder de 4 (of 6) gaat.
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie nergens een Journaal op npo aangekondigd
De openingsact had al een palestina sjaal om dus dit is nogal een domme post.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:51 schreef Korenfok het volgende:
De e
[..]
De enige wie het politiek maakt is weer extreem rechts, zelfde zie je in het nSW topic, de bekende users komen uit het niets ineens zeuren over Israel, alles om buitenlanders te treiteren. die protesters die staan buiten maar gaan niet massaal op 1 iemand stemmen om Israel niet te laten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |