Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.
Lekker man geniet ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een broodje zalm met advocaat eten
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
Een extra journaal voor dit
Hef jezelf gewoon op als staatsomroep dan
Lekker?! Zalm met advocaat?!quote:
vond het gisteren wel een hele aparte draai van onderwerpen hoor bij het journaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.
Nou… alsof hij het nu niet al kan dromen… toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Em31 het volgende:
Hij zal toch een keer voor die finale moeten repeteren lijkt me?
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust mequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
Advocaat op een broodje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Hij geeft zelfs mensen geld maar er is niemand die hem helptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hoor.quote:
Ocharme.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust me
Bij die roddelnichten verbaasd niets mij, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?
Wat is een boomer?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ocharme.
En je hebt ook al geen boomer ...
Misschien had je een ander soort band met je pa etc etc. niet iedereen is hetzelfde hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.
Akkoord. Hij maakt het nu zijn identiteit. Dat verergert mogelijk juist het trauma.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet als je je beide ouders verliest op zo'n cruciale leeftijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat enkel voor NLers invoeren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie al voor me hoe de Nederlandse kandidaten van de komende jaren eerst een uitgebreide psychologische test en dergelijke moeten ondergaan, voor ze definitief mee mogen doen.
(Tenzij ze een bekende uit Radio 2-muziek-kringen uitkiezen, die ze per definitie vertrouwen.)
Misschien is het ESF wel onderdeel van zijn therapie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een aandoening waarbij je het constant over lang vervlogen tijden hebt en hoe je het land hebt opgebouwd en tegenwoordig alles ruk is.quote:
Ik doelde op onze eigen voorrondes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat enkel voor NLers invoeren?
Ik zeg niet dat het niks doet, maar zoals ik zeg, ze doen net of het vorige week gebeurd is. Na lange tijd ga je er toch meer mee leven. Wat niet zegt dat je niks voelt maar niet op die manier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien had je een ander soort band met je pa etc etc. niet iedereen is hetzelfde he
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is eik t topicrecord voor de nlse deelnemer?
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet als je je beide ouders verliest op zo'n cruciale leeftijd.
Bah, wat zeg jij joh.
Nu is dat misschien wat overdreven, maar ik verbaas me wel elk jaar steeds meer over hoe zwaar het is voor die kandidaten, die twee weken. Genoeg mensen die dat niet zouden trekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie al voor me hoe de Nederlandse kandidaten van de komende jaren eerst een uitgebreide psychologische test en dergelijke moeten ondergaan, voor ze definitief mee mogen doen.
(Tenzij ze een bekende uit Radio 2-muziek-kringen uitkiezen, die ze per definitie vertrouwen.)
Misschien een opname van de semi's.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond niet zien
Okequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik doelde op onze eigen voorrondes.
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust me
Laten we iedereen in z'n waarde laten. Dat jij daar op n bepaalde manier mee dealt hoeft niet te zeggen dat dat voor Joost de juiste is. Dit is bij uitstek een onderwerp waar niemand behalve de persoon zelf wat over mag vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.
Samequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Poepz0r het volgende:
Gerard Joling bood gisteren al aan om in te vallen. Ik zing immers nog steeds als een lijster
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Akkoord. Hij maakt het nu zijn identiteit. Dat verergert mogelijk juist het trauma.
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond wel zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Ja, logisch moment voor het nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee want dan luncht heel Nederland.
Lekker de lampen in met wat mede kandidatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohh
Vreemde combinatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik mijn vader ook. In het ziekenhuis. Na lange ziekte. Dan speelt ook "het is zo beter" mee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsen
@Cyan9 mooi voor in de OPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Kinga het volgende:
https://www.tickcounter.c(...)wn-tot-de-finaleshow
Ggz is al tientallen jaren een puinhoopquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.
NOS.nlquote:Drukte bij hotel Joost Klein
Tientallen Nederlandse en internationale journalisten hebben zich vanochtend in Malmö verzameld bij het hotel waar Joost Klein, maar ook veel andere delegaties verblijven. In totaal zitten er zeventien delegaties van het songfestival in het Clarion Hotel Malmö Live.
Het hotel is zwaarbeveiligd: er staan meerdere agenten met zware wapens voor de deur. Enkel mensen met een officieel pasje van de songfestivalorganisatie mogen het gebouw betreden. Ook zweeft er regelmatig een helikopter boven het hotel.
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Als er om 12 uur een NOS uitzending is doet ie niet mee.
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. In het ziekenhuis. Na lange ziekte. Dan speelt ook "het is zo beter" mee wat mij betreft.
Alsof de NOS nu iets weet wat nog geen enkele andere journalist weet en daarmee tot 12 uur wacht?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Als er om 12 uur een uitzending is doet ie niet mee.
Al die blonde jochiesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohh
Daarnaast is het feit dat het iets met zijn ouders te maken zou hebben volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niks doet, maar zoals ik zeg, ze doen net of het vorige week gebeurd is. Na lange tijd ga je er toch meer mee leven. Wat niet zegt dat je niks voelt maar niet op die manier.
Heel erg voor je ouwe reus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.
Zou erg zwak zijn vd EBU maar zie ze het wel doen jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Jane het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze hem expres pas 5 minuten voor de finale willen diskwalificeren. Om de ophef in andere landen te beperken ofzo. Minder risico op solidariteitsverklaringen (al betwijfel ik ook of die er veel zullen zijn).
Ook spanje en ierland? Weet je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Fascination het volgende:
Delegaties vertrekken al voor de repetitie. Ik zie dit niet meer goed komen. Hij heeft ook al twee repetities verloren.
Moeten al die vlaggetjesjosti s zich ineens als echte journalisten gaan gedragen. Die zijn een jaar lang doodmoequote:
Oh sorry, voorgevoel. Denk dat er dan wel iets gemeld wordt namelijkquote:
Als er al bekend is dat DQ is dan wacht niemand vd pers tot 12:00 uur hoor..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Die andere landen hebben allang elk scenario uitgedacht in de zeeën van tijd die ze hebben. Het feit alleen al dat ze praten over terugtrekking en het niet uitsluiten zegt een hoop.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Jane het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze hem expres pas 5 minuten voor de finale willen diskwalificeren. Om de ophef in andere landen te beperken ofzo. Minder risico op solidariteitsverklaringen (al betwijfel ik ook of die er veel zullen zijn).
Dat lekt al eerder uit ja lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als er al bekend is dat DQ is dan wacht niemand vd pers tot 12:00 uur hoor..
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.
Dat is dan ook weer helemaal waar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarnaast is het feit dat het iets met zijn ouders te maken zou hebben volledig uit de lucht gegrepen.
Ow ja zou kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oh sorry, voorgevoel. Denk dat er dan wel iets gemeld wordt namelijk
Ik heb er wel wat over gelezen. toen. Verdrietigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsen
Dan mogen WIJ niet stemmen. Doe maar niet svpquote:
Of wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Kom Geert, hef die treurige club zsm op.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
100000% zeker dat Israël de televote wint hier in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |