Laten we iedereen in z'n waarde laten. Dat jij daar op n bepaalde manier mee dealt hoeft niet te zeggen dat dat voor Joost de juiste is. Dit is bij uitstek een onderwerp waar niemand behalve de persoon zelf wat over mag vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.
Samequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond niet zien
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Poepz0r het volgende:
Gerard Joling bood gisteren al aan om in te vallen. Ik zing immers nog steeds als een lijster
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Akkoord. Hij maakt het nu zijn identiteit. Dat verergert mogelijk juist het trauma.
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond wel zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond niet zien
Ja, logisch moment voor het nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee want dan luncht heel Nederland.
Lekker de lampen in met wat mede kandidatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohh
Vreemde combinatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een broodje zalm met advocaat eten
Ik mijn vader ook. In het ziekenhuis. Na lange ziekte. Dan speelt ook "het is zo beter" mee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsen
@Cyan9 mooi voor in de OPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Kinga het volgende:
https://www.tickcounter.c(...)wn-tot-de-finaleshow
Ggz is al tientallen jaren een puinhoopquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.
NOS.nlquote:Drukte bij hotel Joost Klein
Tientallen Nederlandse en internationale journalisten hebben zich vanochtend in Malmö verzameld bij het hotel waar Joost Klein, maar ook veel andere delegaties verblijven. In totaal zitten er zeventien delegaties van het songfestival in het Clarion Hotel Malmö Live.
Het hotel is zwaarbeveiligd: er staan meerdere agenten met zware wapens voor de deur. Enkel mensen met een officieel pasje van de songfestivalorganisatie mogen het gebouw betreden. Ook zweeft er regelmatig een helikopter boven het hotel.
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Als er om 12 uur een NOS uitzending is doet ie niet mee.
Mijn moeder thuis euthanasie en die was nog jong etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. In het ziekenhuis. Na lange ziekte. Dan speelt ook "het is zo beter" mee wat mij betreft.
Alsof de NOS nu iets weet wat nog geen enkele andere journalist weet en daarmee tot 12 uur wacht?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef Fretwork het volgende:
Als er om 12 uur een uitzending is doet ie niet mee.
Al die blonde jochiesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker de pony laten grazen in Zweden bohh
Daarnaast is het feit dat het iets met zijn ouders te maken zou hebben volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niks doet, maar zoals ik zeg, ze doen net of het vorige week gebeurd is. Na lange tijd ga je er toch meer mee leven. Wat niet zegt dat je niks voelt maar niet op die manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |