Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit een extra journaal om ons te vertellen dat er nog steeds geen statement is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja andere artiesten komen nu aan in arena.
Lekker man geniet ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een broodje zalm met advocaat eten
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
Een extra journaal voor dit
Hef jezelf gewoon op als staatsomroep dan
Lekker?! Zalm met advocaat?!quote:
vond het gisteren wel een hele aparte draai van onderwerpen hoor bij het journaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Belangrijker nieuws is er niet vandaag.
Nou… alsof hij het nu niet al kan dromen… toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Em31 het volgende:
Hij zal toch een keer voor die finale moeten repeteren lijkt me?
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ashardalan het volgende:
Extra journaal, extra boulevard, zal dus wel gediskwalificeerd zijn toch?
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust mequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
Advocaat op een broodje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Hij geeft zelfs mensen geld maar er is niemand die hem helptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt steeds gedaan of die ouders vorige week bij een verkeersongeval omgekomen zijn of zo.
Het verdomme tig jaar geleden, daar mag ie toch wel een beetje overheen zijn. En anders moet ie dringend aan de therapie.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hoor.quote:
Ocharme.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust me
Bij die roddelnichten verbaasd niets mij, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan wachten ze meer dan 4 uur om het te melden?
Wat is een boomer?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ocharme.
En je hebt ook al geen boomer ...
Misschien had je een ander soort band met je pa etc etc. niet iedereen is hetzelfde hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mijn vader ook. Daar doe ik niet zo opgefokt over als die Joost.
Akkoord. Hij maakt het nu zijn identiteit. Dat verergert mogelijk juist het trauma.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet als je je beide ouders verliest op zo'n cruciale leeftijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat enkel voor NLers invoeren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie al voor me hoe de Nederlandse kandidaten van de komende jaren eerst een uitgebreide psychologische test en dergelijke moeten ondergaan, voor ze definitief mee mogen doen.
(Tenzij ze een bekende uit Radio 2-muziek-kringen uitkiezen, die ze per definitie vertrouwen.)
Misschien is het ESF wel onderdeel van zijn therapie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een aandoening waarbij je het constant over lang vervlogen tijden hebt en hoe je het land hebt opgebouwd en tegenwoordig alles ruk is.quote:
Ik doelde op onze eigen voorrondes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat enkel voor NLers invoeren?
Ik zeg niet dat het niks doet, maar zoals ik zeg, ze doen net of het vorige week gebeurd is. Na lange tijd ga je er toch meer mee leven. Wat niet zegt dat je niks voelt maar niet op die manier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien had je een ander soort band met je pa etc etc. niet iedereen is hetzelfde he
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is eik t topicrecord voor de nlse deelnemer?
+ Crisisopvang daarna etc. Ik heb mijn moeder zien sterven. Geloof me dat zie ik elke dag voorbij flitsenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet als je je beide ouders verliest op zo'n cruciale leeftijd.
Bah, wat zeg jij joh.
Nu is dat misschien wat overdreven, maar ik verbaas me wel elk jaar steeds meer over hoe zwaar het is voor die kandidaten, die twee weken. Genoeg mensen die dat niet zouden trekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie al voor me hoe de Nederlandse kandidaten van de komende jaren eerst een uitgebreide psychologische test en dergelijke moeten ondergaan, voor ze definitief mee mogen doen.
(Tenzij ze een bekende uit Radio 2-muziek-kringen uitkiezen, die ze per definitie vertrouwen.)
Misschien een opname van de semi's.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Momo het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we hem vanavond niet zien
Okequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik doelde op onze eigen voorrondes.
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben mijn moeder ook verloren. Daar kom je nooit overheen trust me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |