Als je hetero wil, dan kijk je maar naar het NOS journaal!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom alles perse zo über gay moet zijn
@Mani89quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef maily het volgende:
Een act waarbij de mannen schaarser gekleed zijn dan de vrouwen
Neequote:
take a chance you stupid Hoquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Klinkt als een cover van gwen stefani met errr
Dit is nog beroerder.quote:
Herinner me plots een Finse inzending Hard rock halelooejaaaaaahquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef TanteMathilde het volgende:
Ach, rockgroepjes zijn altijd wel leuk
Dat snap ik dan wel weer 😉quote:
Ik kijk ook in mijn onderbroek hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Karina het volgende:
en OOK al in haar onderbroek wat is dat toch dit jaar
Joost zingt niet dus dat helptquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus betere graphiics dan Joost en de zang ook kut. We zijn het haasje
Is die van gtst?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
Wel raar dat friggin San Marino betere stage act heeft dan wij dankzij Stefano Keizer
sex sellsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Karina het volgende:
Ziet er leuk uit ja, maar het klinkt nergens naar verderquote:
Moet je ook eens proberen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Karina het volgende:
1. Armeniequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Leuke act, matig nummer
Maar het is het minst matig van deze avond, dus vanaf nu is San Marino mijn favoriet.
Schrijf maar op
Ja uk vond ze ook goed lolquote:
Laat ze, dit is MIJN jaar, het jaar van de dames in onderbroekquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Karina het volgende:
Veel plezier met Noorwegen straksquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef TanteMathilde het volgende:
Ach, rockgroepjes zijn altijd wel leuk
wie zingt zorra zorra dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef Cirilico het volgende:
Men ging hier in het Songfestival Cafe los bij Zorra Zorra Zorra.
San Marino is een kletsmomentje.
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Gewoon stemmen op San Marinoquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik heb standaard de omgekeerde mening van Jacqueline. Apart wel.
Ik stem tot de blaren op mijn pootjes zittenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Leuke act, matig nummer
Maar het is het minst matig van deze avond, dus vanaf nu is San Marino mijn favoriet.
Schrijf maar op
Als je een ding zeker weet is dat het VK troep stuurtquote:
Nou zegquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Tjacka je bent zelf een debieltje
Ik houd mijn hart vast voor het EKquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Jij bent wel erg heftig vanavond
Was de ananaspizza op ofzo
Ze zingt blijkbaar dus in het Engelsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:06 schreef Szura het volgende:
Articuleren is problematisch voor deze mevrouw
Lummelquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even tot 10 tellen dan ben ik niet meer boos
Ik drukte verkeerd, de verwijder-knop zit er vlak naastquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
Waarom verdween mijn post, deze kreeg zelfs een like van forum admin @:ggmm
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zingt blijkbaar dus in het Engels
En van mijquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
Waarom verdween mijn post, deze kreeg zelfs een like van forum admin @:ggmm
Sinds Oekraïne 2004 of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel alsof we dit elk jaar terugzien en dit jaar al vaker.
Weet ze dat zelf ook?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zingt blijkbaar dus in het Engels
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaja, in DM piep je wel anders ouwe cougar
Wij drinken ook veel ouwe reus, geeft niksquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drukte verkeerd, de verwijder-knop zit er vlak naast
Ik ben mod op Fok, wat had je anders gedacht?quote:
Dat dachten we over Joost ook.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dit soort inzendingen zou Nederland nooit doen
Ik pak er nog 1, kom er later op terug.quote:
Hopelijk zingt hij nu wel ok..quote:
Wat zijn jouw pronouns?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
prima dat hij gay is of wat dan ook maar waarom moet dat elke keer genoemd worden? je zegt toch ook niet, pietje is hetero?
Amai.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Oh België
Het zou me ten zeerste verbazen als er iets leuks uit België komt
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Oh België
Het zou me ten zeerste verbazen als er iets leuks uit België komt
Hij zong en performde beroerd tot nu toequote:
Dat heb ik ff gemistquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef RipCity het volgende:
Niet meer op Belgie stemmen door hun actie vs Israel
En ook nog dat klote Wallonie
Nou nouquote:
Attack helicopterquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
zij/haar
en op mijn werk hebben heel veel mensen dat in hun signature
Nu ook niet bestquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zong en performde beroerd tot nu toe
Nostalgie, jaaaaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef vencodark het volgende:
Musti is toch een tekenfilm katje van vroeger?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik blijf erbij: België heeft echt een kans gemist door in de 90s niet één keer Samson en Gert naar het Songfestival te sturen.
K3 (onironisch)quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik blijf erbij: België heeft echt een kans gemist door in de 90s niet één keer Samson en Gert naar het Songfestival te sturen.
Het is en blijft het Songfestival.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
prima dat hij gay is of wat dan ook maar waarom moet dat elke keer genoemd worden? je zegt toch ook niet, pietje is hetero?
Arme microfoonsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dit liedje had een veel sterkere zanger verdiend.
Veel kutter dan wat ik dit jaar zie had het niet gekund. Hadden ze het beter 25 jaar voor kunnen zijn en iedereen kunnen verbazen met een zingende hondquote:
Zeker!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef vencodark het volgende:
Musti is toch een tekenfilm katje van vroeger?
Jij hebt je verkozen geslacht toch ook als ondertitel? Niet zo stoer doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
zij/haar
en op mijn werk hebben heel veel mensen dat in hun signature
Ik verontschuldig me hiervoorquote:
Weinig 1ste generatie migranten, puntje voor volgend jaar. Ook vind ik dat er een sfeertje van leeftijdsdiscriminatie hangt, volgend jaar Willeke Alberti sturenquote:
Die wilden met Heyah Mama naar Eurosong, en kwamen niet eens door de voorrondesquote:
De studio-opname is imho wel goed.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef HiZ het volgende:
Ik ben niet origineel, maar klinkt alsof het uit een A.I.-farm komt.
Waarom zou je de wasdroger ophangen?quote:
Hebben ooit wel meegedaan aan de voorrondequote:
Bij hem is het ook nog redelijk obvious dat hij van de mannenliefde is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
LTB bla bla bla groep, waarom altijd dat benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |