Wat zijn jouw pronouns?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
prima dat hij gay is of wat dan ook maar waarom moet dat elke keer genoemd worden? je zegt toch ook niet, pietje is hetero?
Amai.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Oh België
Het zou me ten zeerste verbazen als er iets leuks uit België komt
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Oh België
Het zou me ten zeerste verbazen als er iets leuks uit België komt
Hij zong en performde beroerd tot nu toequote:
Dat heb ik ff gemistquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef RipCity het volgende:
Niet meer op Belgie stemmen door hun actie vs Israel
En ook nog dat klote Wallonie
Nou nouquote:
Attack helicopterquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
zij/haar
en op mijn werk hebben heel veel mensen dat in hun signature
Nu ook niet bestquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zong en performde beroerd tot nu toe
Nostalgie, jaaaaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef vencodark het volgende:
Musti is toch een tekenfilm katje van vroeger?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik blijf erbij: België heeft echt een kans gemist door in de 90s niet één keer Samson en Gert naar het Songfestival te sturen.
K3 (onironisch)quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik blijf erbij: België heeft echt een kans gemist door in de 90s niet één keer Samson en Gert naar het Songfestival te sturen.
Het is en blijft het Songfestival.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
prima dat hij gay is of wat dan ook maar waarom moet dat elke keer genoemd worden? je zegt toch ook niet, pietje is hetero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |