Ik kan nu een hele foute grap maken die ik maar zeer strategisch voor me houquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef Redefine het volgende:
Ja joh gooi dat podium maar vol zand. En wie moeten dat weer opruimen?
Eerbetoontje aan Mia en Dion.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef SiGNe het volgende:
"i couldn't get it right" en net dat dan niet echt zuiver gezongen
Iets wat wij hadden kunnen sturen als we nooit uit de donkere tijden waren gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit is het meest niksige nummer van dit jaar
Nee dat was Hera.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit is het meest niksige nummer van dit jaar
Waarom? Ik hoor net Jacqueline Govaert ook wat zeggen en je mist er echt nul komma niks aan. En Cornald is clichémannetje, nasaal stemmetje en het is echt niks.quote:
Dan toch maar liever zweetquote:
Peterquote:Om het met haar haar te zeggen: Niet vlecht.
Maar wie gaat al dat zand nu opruimen?
186 keer zand gaat wel een keer vervelen ja.quote:
Nog een verrassing, het is niet echt een vrouwquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh, ik had alleen audio aanstaan. Ik was verrast om toen ineens te zien dat het een zwarte vrouw was.
Kastelen in het zand.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
Enige leuke hiervan is dat ik aan tieneridool Robin van HIMYM moet denken
Nee nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog een verrassing, het is niet echt een vrouw
Dan zien we dus nu de tweede op rij waarbij de fluit onklaar is gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog een verrassing, het is niet echt een vrouw
Niet van geboorte in elk geval.quote:
Yes.quote:
Toepasselijk, want hier speelt er ook eentje op zijn fluit.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Viv het volgende:
Zij doet me denken aan de "overly attached girlfriend"-meme
[ afbeelding ]
Deze vibes krijg ik juist bij hun drummerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Viv het volgende:
Zij doet me denken aan de "overly attached girlfriend"-meme
[ afbeelding ]
@djkoelkast Ze doen niet eens hun best!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Ze doen niet eens hun best om die instrumenten echt te bespelen
De eerste keer dat ik dat nummer hoorde, gokte ik meteen goed dat het Armenië wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
Armenië dacht welk cliché zullen we er eens bij pakken? Nou ja, doe allemaal maar.
Hoe kom je daarbij? Ik kan daar niets over vinden als ik snel op google zoek.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet van geboorte in elk geval.
Ik heb daar verder geenmening over, ik heb er gen last van verder
Ja, ook!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze vibes krijg ik juist bij hun drummer
Nee, geboren als Saba in Ethiopië.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik kan daar niets over vinden als ik snel op google zoek.
Heel veel zand.quote:
Dit is waarom ze nu de oproep doen wie waar zit. Gooien ze de fans van Israël onder extra beveiligingquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Ondertussen nemen de zenuwen vast al een beetje toe bij de beveiliging.
Ik dacht dat ik dat tijdens een voorshow heb gehoord maar misschien dat ik ernaast zit of dat het om een ander ging?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even alle talen doen.quote:
Laat me raden, iets zuurs ;Dquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, ik was aan het typen
Net op de achtergrond, vlak nadat ze de string lieten zien.quote:
Dat is altijd terecht Straan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee over m'n eigen posts ben ik dan juist weer lyrisch
https://en.wikipedia.org/wiki/Saba_(singer)quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mogelijk had ik dat verkeerd geinterpreteerd...quote:She became the first black and queer woman to be selected to represent Denmark in the Eurovision Song Contest, with the song "Sand".
Ja, Nikkie de Jager.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat tijdens een voorshow heb gehoord maar misschien dat ik ernaast zit of dat het om een ander ging?
queer is 'niet cis hetero'. Volgens mij heeft ze een relatie met een vrouw en is ze daarom queer. Maar misschien heb je wel gelijk hoor!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Saba_(singer)
[..]
Mogelijk had ik dat verkeerd geinterpreteerd...
Mijn gok is met de hakken over de sloot door.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Letland zou het wel verdienen.
Maar ik vrees toch voor Japie Stam.
Ik ookquote:
Ik zou er niet echt op rekenenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef yvonne het volgende:
Deze vind ik best mooi, zal ook wel door gaan.
Maar ik ben ook wel fan van Rag'N'bone man.
Dit is wel zoquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Zoveel landen hebben dit jaar een prima zanger/zangeres gestuurd, maar allemaal met zaaddodende nummers.
Same. In plaats van drank heb ik rustgevende thee gepaktquote:
Vind ik juist nietquote:
De sloot die net op de vloer werd geprojecteerd?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gok is met de hakken over de sloot door.
Valt mij ook op. Zang zit wel goed dit jaar bij de meesten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Zoveel landen hebben dit jaar een prima zanger/zangeres gestuurd, maar allemaal met zaaddodende nummers.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sloot die net op de vloer werd geprojecteerd?
Is wel makkelijker dan condooms...quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Vrees dat die uitgefloten worden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
Ben eerlijk gezegd meer nerveus voor Israël straks
Jij kan gewoon op Joost stemmen vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Zucht... nota bene uit mijn provincie maar ik vind het liedje zo slecht.
Ik vind het aan de ene kant wel aardig, maar aan de kant ook wel erg oubollig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Hoe rijk denk je dat ik benquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan gewoon op Joost stemmen vanavond
Dit wordt vast gedraaid in alle clubsquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Is dit jullie Marga Bult?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Nog niet gehoord maar in de gay clubs vast welquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit wordt vast gedraaid in alle clubs
Een Nederlandse expat die in Spanje woont en werkt bij een digitaal bedrijf, nou dan weten we het wel.quote:
Betekent Zorra inderdaad slet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Op een Spaans salarisquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Nederlandse expat die in Spanje woont en werkt bij een digitaal bedrijf, nou dan weten we het wel.
Dat heb je niet eens voor ons over?quote:
Humor om te lachen.quote:
Ik heb het idee dat men hier geen vos bedoeltquote:
SCHANDEquote:
De nichtendiscoversie van Leonard Cohen. Mooi manquote:
Ja maar dan spreekt het de gay crowd niet aan, nu wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men hier geen vos bedoelt![]()
zou eerder over een cougar moeten gaan ook eigenlijk
Het blijft aardig overeind, ik vind het zo ook gewoon leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef Moira het volgende:
@:Meridiaan ik ben deze toch wel heerlie gaan vinden ja, vooral door die dansers
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De nichtendiscoversie van Leonard Cohen. Mooi man
Ze heeft vanalles laten doen, maar ziet er alsnog best oud uitquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn gok is dat ze er 10 jaar ouder uit ziet
Ik zou als het om staging gaat San Marino nou niet echt als voorbeeld nemen.quote:
HAHA! Is dat echt? Heeft Megara dit nummer in Spanje ingezonden, niet gehaald, en toen maar voor San Marino geprobeerd?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat iemand een NSF kan verliezen en dan met hetzelfde liedje voor een ander land mee gaat doen.
Tja....quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
San Marino, nou ben benieuwd wat voor kneuzenkermis ze hier van gaan maken. En dat terwijl ik het liedje nog best leuk vind. Maar ja het blijft San Marino he.
Dit was zo’n ontzettende guilty pleasure.quote:
Zonder jou want jij zou de deur van je kleedkamer op het laatst van binnenuit barricaderenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Als ik mee zou doen zou mijn staging er ook zo uitzien.
Op plaat was dit nog best leuk ja. Maar nu...quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Weer een nummer dat in de realiteit toch tegen valt.
Omdat ik niet meer durf of wa?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder jou want jij zou de deur van je kleedkamer op het laatst van binnenuit barricaderen
Een waterkansje.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
SM maakt zowaar weer eens een kansje op de finale.
Die afko is aardig passend nu.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten we naar het songfestival te kijken of naar een SM-party?
De echte SM party was Hatariquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten we naar het songfestival te kijken of naar een SM-party?
Nou is dat niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef quirina het volgende:
Jaqueline doet het wel leuker dan Jantje Smit . Wou ik effe kwijt.
Een geslage euh... geslaagde pogingquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Neequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef quirina het volgende:
Ze heeft alleen geen goede tv-stem, te heesquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef quirina het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:06 schreef Yesse het volgende:
Ik had van te voren de nummers niet geluisterd zoals normaal Maar echt, WTF is dat met de slechte kwaliteit van dit jaar????
Ja nogal!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of gewoon geen zin meer
Edit: Hoewel, je hebt wel podium-ervaring natuurlijk
Niks mis met een beetje baanzekerheid.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:06 schreef SiGNe het volgende:
Put up a fire like a firefighter? Volgens mij is dat niet de bedoeling van de brandweer..
Mwa vind het nogal saai. Jan Smit had soms nog soort van grappige/vileine opmerking…quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:05 schreef quirina het volgende:
Ik wil nog snacks halen. De eerste zak chips is al opquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Yesse het volgende:
Komt er nog een reclame pauze straks? Ik moet straks nog tandenpoetsen
Zou ze dan als Luna gaan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Wij moeten ook eens Maan met 4 dansers sturen, dat heeft niemand.
San Marino zoekt altijd deelnemers.quote:
In principe 16quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Aadrianus het volgende:
Hoeveel vrouwen met vier dansers kun je in een halve finale stoppen eigenlijk?
Misschien een keer een catchy song over een data-analist? Of over een medewerker verkoop binnendienst?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
Zingen over beroepen. Zou toch wel leuk zijn als er iemand over een vuilnisman zou zingen.
Heel vernieuwend iddquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
De zes op het podium gaan achter elkaar staan en steken hun armen uit achter de artiest. Dat hebben we nog nooit gezien.
Snap ik. Lijkt me ook echt heel zwaar dit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou halverwege de week al fysiek/emotioneel opgebrand zijn
Haha dat zei ik hier thuis ook al, net alsof ze verplicht allemaal dezelfde dansers moesten gebruiken, of het nu bij de act past of niet, zoals bij Idols of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Aadrianus het volgende:
Hoeveel vrouwen met vier dansers kun je in een halve finale stoppen eigenlijk?
Ik ben ook doodnerveus vanavond, hele jaar nog niet geweest. De avond duurt naar mijn beleving ook vreselijk lang.quote:
En veel pyroquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Wij moeten ook eens Maan met 4 dansers sturen, dat heeft niemand.
quote:
Ja het is niet dat ik denk dat we niet doorgaan ofzo, maar het is gewoon de ANTICIPATIE hè.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook doodnerveus vanavond, hele jaar nog niet geweest. De avond duurt naar mijn beleving ook vreselijk lang.
Na Tom Dice danquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef Moira het volgende:
Rythm Insidebeste Belgische inzending ooit wmb
City lights is mooierquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef Moira het volgende:
Rythm Insidebeste Belgische inzending ooit wmb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |