Ik kan nu een hele foute grap maken die ik maar zeer strategisch voor me houquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef Redefine het volgende:
Ja joh gooi dat podium maar vol zand. En wie moeten dat weer opruimen?
Eerbetoontje aan Mia en Dion.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef SiGNe het volgende:
"i couldn't get it right" en net dat dan niet echt zuiver gezongen
Iets wat wij hadden kunnen sturen als we nooit uit de donkere tijden waren gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit is het meest niksige nummer van dit jaar
Nee dat was Hera.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit is het meest niksige nummer van dit jaar
Waarom? Ik hoor net Jacqueline Govaert ook wat zeggen en je mist er echt nul komma niks aan. En Cornald is clichémannetje, nasaal stemmetje en het is echt niks.quote:
Dan toch maar liever zweetquote:
Peterquote:Om het met haar haar te zeggen: Niet vlecht.
Maar wie gaat al dat zand nu opruimen?
186 keer zand gaat wel een keer vervelen ja.quote:
Nog een verrassing, het is niet echt een vrouwquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh, ik had alleen audio aanstaan. Ik was verrast om toen ineens te zien dat het een zwarte vrouw was.
Kastelen in het zand.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
Enige leuke hiervan is dat ik aan tieneridool Robin van HIMYM moet denken
Nee nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog een verrassing, het is niet echt een vrouw
Dan zien we dus nu de tweede op rij waarbij de fluit onklaar is gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog een verrassing, het is niet echt een vrouw
Niet van geboorte in elk geval.quote:
Yes.quote:
Toepasselijk, want hier speelt er ook eentje op zijn fluit.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Viv het volgende:
Zij doet me denken aan de "overly attached girlfriend"-meme
[ afbeelding ]
Deze vibes krijg ik juist bij hun drummerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Viv het volgende:
Zij doet me denken aan de "overly attached girlfriend"-meme
[ afbeelding ]
@djkoelkast Ze doen niet eens hun best!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Ze doen niet eens hun best om die instrumenten echt te bespelen
De eerste keer dat ik dat nummer hoorde, gokte ik meteen goed dat het Armenië wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
Armenië dacht welk cliché zullen we er eens bij pakken? Nou ja, doe allemaal maar.
Hoe kom je daarbij? Ik kan daar niets over vinden als ik snel op google zoek.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet van geboorte in elk geval.
Ik heb daar verder geenmening over, ik heb er gen last van verder
Ja, ook!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze vibes krijg ik juist bij hun drummer
Nee, geboren als Saba in Ethiopië.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik kan daar niets over vinden als ik snel op google zoek.
Heel veel zand.quote:
Dit is waarom ze nu de oproep doen wie waar zit. Gooien ze de fans van Israël onder extra beveiligingquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Ondertussen nemen de zenuwen vast al een beetje toe bij de beveiliging.
Ik dacht dat ik dat tijdens een voorshow heb gehoord maar misschien dat ik ernaast zit of dat het om een ander ging?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even alle talen doen.quote:
Laat me raden, iets zuurs ;Dquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, ik was aan het typen
Net op de achtergrond, vlak nadat ze de string lieten zien.quote:
Dat is altijd terecht Straan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee over m'n eigen posts ben ik dan juist weer lyrisch
https://en.wikipedia.org/wiki/Saba_(singer)quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mogelijk had ik dat verkeerd geinterpreteerd...quote:She became the first black and queer woman to be selected to represent Denmark in the Eurovision Song Contest, with the song "Sand".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |