Ja, Nikkie de Jager.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat tijdens een voorshow heb gehoord maar misschien dat ik ernaast zit of dat het om een ander ging?
queer is 'niet cis hetero'. Volgens mij heeft ze een relatie met een vrouw en is ze daarom queer. Maar misschien heb je wel gelijk hoor!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Saba_(singer)
[..]
Mogelijk had ik dat verkeerd geinterpreteerd...
Mijn gok is met de hakken over de sloot door.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Letland zou het wel verdienen.
Maar ik vrees toch voor Japie Stam.
Ik ookquote:
Ik zou er niet echt op rekenenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef yvonne het volgende:
Deze vind ik best mooi, zal ook wel door gaan.
Maar ik ben ook wel fan van Rag'N'bone man.
Dit is wel zoquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Zoveel landen hebben dit jaar een prima zanger/zangeres gestuurd, maar allemaal met zaaddodende nummers.
Same. In plaats van drank heb ik rustgevende thee gepaktquote:
Vind ik juist nietquote:
De sloot die net op de vloer werd geprojecteerd?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gok is met de hakken over de sloot door.
Valt mij ook op. Zang zit wel goed dit jaar bij de meesten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Zoveel landen hebben dit jaar een prima zanger/zangeres gestuurd, maar allemaal met zaaddodende nummers.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sloot die net op de vloer werd geprojecteerd?
Is wel makkelijker dan condooms...quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Vrees dat die uitgefloten worden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
Ben eerlijk gezegd meer nerveus voor Israël straks
Jij kan gewoon op Joost stemmen vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Zucht... nota bene uit mijn provincie maar ik vind het liedje zo slecht.
Ik vind het aan de ene kant wel aardig, maar aan de kant ook wel erg oubollig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Hoe rijk denk je dat ik benquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan gewoon op Joost stemmen vanavond
Dit wordt vast gedraaid in alle clubsquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Is dit jullie Marga Bult?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Nog niet gehoord maar in de gay clubs vast welquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit wordt vast gedraaid in alle clubs
Een Nederlandse expat die in Spanje woont en werkt bij een digitaal bedrijf, nou dan weten we het wel.quote:
Betekent Zorra inderdaad slet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Op een Spaans salarisquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Nederlandse expat die in Spanje woont en werkt bij een digitaal bedrijf, nou dan weten we het wel.
Dat heb je niet eens voor ons over?quote:
Humor om te lachen.quote:
Ik heb het idee dat men hier geen vos bedoeltquote:
SCHANDEquote:
De nichtendiscoversie van Leonard Cohen. Mooi manquote:
Ja maar dan spreekt het de gay crowd niet aan, nu wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men hier geen vos bedoelt![]()
zou eerder over een cougar moeten gaan ook eigenlijk
Het blijft aardig overeind, ik vind het zo ook gewoon leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef Moira het volgende:
@:Meridiaan ik ben deze toch wel heerlie gaan vinden ja, vooral door die dansers
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De nichtendiscoversie van Leonard Cohen. Mooi man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |