Vandaag welquote:
Ja sorry, maar ik quote Greys en die zei nicky. Sterker nog, als Nicky tegen mij zegt dat het Nikkie is en Greys zegt nicky, geloof ik Greysquote:
Moet je hem op desktopversie zettenquote:
Spennendddd! Groetjes Nikkie Nicolequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag wel
Zaterdag wordt spannender..
Nee joh, da's best een vriendelijke vrouw toch? Ik vond Jan Smit ook altijd best leukquote:
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?quote:
Ik kijk alleen maar voor dit topic.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
Eens kijken of het een beetje leuk is, dat songfestival.
lijkt me ook erg leuk, ik vind de taal ook wel mooi op een of andere manier, niet dat ik er iets van begrijp maar hequote:
Ja 😁🥳quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kan je het ook gewoon niet snel goed doen bij Nederlanders.
Met vriendelijkheid winnen we de oorlog niet. Waylon zou iets TE direct zijn als commentator denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, da's best een vriendelijke vrouw toch? Ik vond Jan Smit ook altijd best leuk
Snap ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar voor dit topic.
Warm bad.
Volgens mij was hij dinsdag al aan de beurt bij Windows95Manquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar Joost zijn show
Ik ook. Ik heb wel die rehearsalbeelden gezien, maar als ze dat goed in beeld brengen is het toch heel andersquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar Joost zijn show
Ze had beter kunnen op commentaar geven op wat oudere edities van het songfestivalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een Songfestival de tijd mogen gegeven.
Mwah denk dat er vanuit hier altijd wel commentaar zal blijven.quote:
Ik ook maat, daarom de voorbeschouwing ook overgeslagenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.
Ga er kaal in.
@:oriente
En vanavond weer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dinsdag al aan de beurt bij Windows95Man
In tegenstelling tot de inzending van Griekenland zo te zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.
Ga er kaal in.
@:oriente
Ik weet begod niet waar die zit.quote:
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Maar vind haar voor nu erg statisch met cliché opmerkingen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een Songfestival de tijd mogen geven.
Als je zelfs het commentaar niet meer van commentaar mag voorzien, blijft er niks meer overquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah denk dat er vanuit hier altijd wel commentaar zal blijven.
Nou vooruit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook mee(de like-knop kunnen jullie rechtsboven vinden)
Geen like gegevenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
komt hij op een postzegel?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de postcard van Joost
Bij settingsquote:
Nee, hier doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Dankquote:
Ja toen ze zeiden scherpschutters dacht ik ook echt wtf dat dit nodig is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt bizar dat men niet eens meer een beetje blij liedjes kan zingen
Die vakbondsactie op de VRTquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef Jane het volgende:
Vanavond maar gelijk ingeschakeld bij de VRT.
je moet je forum admin zijn niet gaan misbruiken hequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dit komt niet meer goed tussen ons deze avond
Heb nogal wat voorbij zien komen van hoeveel boe geschreeuwd er word tijdens de repetities.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:57 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Waarom Israël? Vanwege liedje of de protesten..?
Bedankt lul, nou moest ik de pagina opnieuw openenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden Israël gewoon niet mee moeten laten doen. Ruusland mag ook niet meer meedoenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef Ama het volgende:
Wel bizar dat het nodig is bij een leuk feestje.
Dat staat in de OPquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat is ons Joost ongeveer vanavond?
Half elfquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik schaam me diep. Ik verontschuldig me hiervoorquote:
Zullen we het daar vandaag gewoon niet over hebben aubquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hadden Israël gewoon n8et mee moeten laten doen. Ruusland mag ook niet meer meedoen
22.30quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, zo heten die tussenfilmpjes om landen te introducerenquote:
Niemand leest de OPquote:
Dank je.quote:
Staat in de OP en in de topicpointerquote:
Laten we professioneel blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dit komt niet meer goed tussen ons deze avond
Wordt toch aangekaart? Dan mag reageren ook lijkt me.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we het daar vandaag gewoon niet over hebben aub
22:30quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou het zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Israëlisch bedrijfgrappig he. Daarom mogen ze ook meedoen ¤¤¤
Harder dan ik hebben kanquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey Jacqueline is harder vandaag.
Rauwe wortelen en bloemkoolquote:
reageer maar af bij NWSquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt toch aangekaart? Dan mag reageren ook lijkt me.
Die zal in de finale wel haar opwachting makenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loreen vond het niet nodig om haar eigen nummer ten gehore te brengen?
Daar dacht ik ook aanquote:
Is dat alweer 2013quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zal in de finale wel haar opwachting maken
Vind dit nog steeds een van de mooiste intro's
Serieus?quote:
Ze is er zaterdag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loreen vond het niet nodig om haar eigen nummer ten gehore te brengen?
Keihard Eurovision opzettenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Buren hebben keihard muziek aan op hun terras![]()
Bel de rijdende rechter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geluid harder zetten!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg dat maar tegen degenen die er over beginnenquote:
KEIHARD EUROSONG NUMMERS opzetten als wederprotestquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
ze heeft jouw advies opgevolgdquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Jane het volgende:
Kijken of de blonde presentatrice vanavond wel een beetje rechtop staat. Dinsdag stond ze als een zoutzak, zodat haar jasje steeds heel raar zat.
Geen idee lol.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om d'r nieuwe single te promoten toch?
Wijquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wij zijn (naast ONZE JOOST natuurlijk) de favorieten van deze avond?
De Zwitserse Emma Wortelboerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jullie ja, ik niet. Ik weiger.quote:
Die windowsgastquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
Muil dicht Cornald. Wij kunnen Engels.
Dan kies ik toch voor de snoeptomaatjes van @GGMMquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:van_poppel gaat voor een oliebol met mayo.
Belg praat er niet doorheen en ondertitelt de boelquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
Nee, Rapper Sjorsquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden jullie ervan om Sterre de transgender in te sturen volgend jaar?
windows was dinsdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Mevrouw Van Zetten uit Tiel niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
De frituurpan staat al aanquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:van_poppel gaat voor een oliebol met mayo.
Wiequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Zwitserlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland gaat/ging goed in de odds.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland voor de toppositie. Ik vind San Marino ook leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wie is sterre de transgender?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ja, die ken ik al dat was van dinsdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Prima als hun met een goed liedje komtquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ik bestel gewoon mijn pizza en jullie moeten maar kijken, ik heb mijn voeten 10 jaar geleden nog gezien en zo'n sp3ctakel was dat nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor de snoeptomaatjes van @:GGMM
Zal aan de instellingen op mijn nieuwe telefoon liggen.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon mijn pizza en jullie moeten maar kijken, ik heb mijn voeten 10 jaar geleden nog gezien en zo'n sp3ctakel was dat niet
Windows en Rim tim tagi dim waren dinsdag en zijn er pas zaterdag weerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die maltezer is een lekker ding zou haar doen
Je kan em zelfs tussen de spleet boven stekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die maltezer is een lekker ding zou haar doen
Zingen op 1.25x dusquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:08 schreef summer2bird het volgende:
Anyway 21:07 zou toch al eentje moeten optreden?
21:08 nu
Zit vertraging op de stream, in zweden was het op tijdquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:08 schreef summer2bird het volgende:
Daar kan ik mijn auto wel in kwijt.quote:
Oh nee, de wereld vergaatquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:08 schreef summer2bird het volgende:
Wat een hoop tekstquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Een echte FOK! klassiekerquote:
Heb er wel een avondje ruzie voor over.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
Sodeju, daar kan ik mijn fiets wel in kwijt
Heyquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik haal voor het eerst een alcoholvrije coiktail staan mijn lippen tong en keel in de brand jee joh van wat? een martini cocktail
ok boomerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik haal voor het eerst een alcoholvrije coiktail staan mijn lippen tong en keel in de brand jee joh van wat? een martini cocktail
gaat toch niet meer om de inhoud lijkt het dus achquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:09 schreef SiGNe het volgende:
Mooi gedanst maar waarom zou je je op een song contest zo vermoeien?
Ik had die 30 seconden nodig jaquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef summer2bird het volgende:
Oh tering daarom snapte ik het al niet
Ik zat gewoon de voorbeschouwing van dinsdag te kijken
Nu kijk ik wel live
Daar kwam ik dus achter voordat ik zei dat ik ze zou willen doenquote:
He dat zei Peter Van de Veire net ook!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Albanië zou beter dua lipa sturen
Alsof Jan aan de zware shag zit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jan Smit klinkt wat anders vandaag
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:10 schreef summer2bird het volgende:
Oh tering daarom snapte ik het al niet
Ik zat gewoon de voorbeschouwing van dinsdag te kijken
Nu kijk ik wel live
Jeetje wat ben je ordinair! Zo ken ik je niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat pijpen gaat ook raar verlopen met die tanden van haar
Heyquote:
Alsof wij verder een leven hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, alleen Nederland en Zwitserland zijn boeiend dus?
Dan wordt dit een lange avond mensen
Gelukkig is dit een warm badquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, alleen Nederland en Zwitserland zijn boeiend dus?
Dan wordt dit een lange avond mensen
Die heeft niet heel veel chemie met Cornald.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het idee dat Jacqueline het allemaal aan het oplezen was wat ze zei.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef yvonne het volgende:
Ik zit weer mobiel dus ik kan je posts niet liken @:ggmm sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |