Vandaag welquote:
Ja sorry, maar ik quote Greys en die zei nicky. Sterker nog, als Nicky tegen mij zegt dat het Nikkie is en Greys zegt nicky, geloof ik Greysquote:
Moet je hem op desktopversie zettenquote:
Spennendddd! Groetjes Nikkie Nicolequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag wel
Zaterdag wordt spannender..
Nee joh, da's best een vriendelijke vrouw toch? Ik vond Jan Smit ook altijd best leukquote:
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?quote:
Ik kijk alleen maar voor dit topic.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
Eens kijken of het een beetje leuk is, dat songfestival.
lijkt me ook erg leuk, ik vind de taal ook wel mooi op een of andere manier, niet dat ik er iets van begrijp maar hequote:
Ja 😁🥳quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kan je het ook gewoon niet snel goed doen bij Nederlanders.
Met vriendelijkheid winnen we de oorlog niet. Waylon zou iets TE direct zijn als commentator denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, da's best een vriendelijke vrouw toch? Ik vond Jan Smit ook altijd best leuk
Snap ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar voor dit topic.
Warm bad.
Volgens mij was hij dinsdag al aan de beurt bij Windows95Manquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar Joost zijn show
Ik ook. Ik heb wel die rehearsalbeelden gezien, maar als ze dat goed in beeld brengen is het toch heel andersquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar Joost zijn show
Ze had beter kunnen op commentaar geven op wat oudere edities van het songfestivalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een Songfestival de tijd mogen gegeven.
Mwah denk dat er vanuit hier altijd wel commentaar zal blijven.quote:
Ik ook maat, daarom de voorbeschouwing ook overgeslagenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.
Ga er kaal in.
@:oriente
En vanavond weer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dinsdag al aan de beurt bij Windows95Man
In tegenstelling tot de inzending van Griekenland zo te zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.
Ga er kaal in.
@:oriente
Ik weet begod niet waar die zit.quote:
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Maar vind haar voor nu erg statisch met cliché opmerkingen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een Songfestival de tijd mogen geven.
Als je zelfs het commentaar niet meer van commentaar mag voorzien, blijft er niks meer overquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah denk dat er vanuit hier altijd wel commentaar zal blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |