lijkt me ook erg leuk, ik vind de taal ook wel mooi op een of andere manier, niet dat ik er iets van begrijp maar hequote:
Ja 😁🥳quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kan je het ook gewoon niet snel goed doen bij Nederlanders.
Met vriendelijkheid winnen we de oorlog niet. Waylon zou iets TE direct zijn als commentator denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, da's best een vriendelijke vrouw toch? Ik vond Jan Smit ook altijd best leuk
Snap ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar voor dit topic.
Warm bad.
Volgens mij was hij dinsdag al aan de beurt bij Windows95Manquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker! En ik heb begrepen dat Jesse dus vanavond weer mag dansen?
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar Joost zijn show
Ik ook. Ik heb wel die rehearsalbeelden gezien, maar als ze dat goed in beeld brengen is het toch heel andersquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar Joost zijn show
Ze had beter kunnen op commentaar geven op wat oudere edities van het songfestivalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een Songfestival de tijd mogen gegeven.
Mwah denk dat er vanuit hier altijd wel commentaar zal blijven.quote:
Ik ook maat, daarom de voorbeschouwing ook overgeslagenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.
Ga er kaal in.
@:oriente
En vanavond weer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dinsdag al aan de beurt bij Windows95Man
In tegenstelling tot de inzending van Griekenland zo te zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien ook van de andere acts niets gezien/gehoord.
Ga er kaal in.
@:oriente
Ik weet begod niet waar die zit.quote:
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Maar vind haar voor nu erg statisch met cliché opmerkingen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een Songfestival de tijd mogen geven.
Als je zelfs het commentaar niet meer van commentaar mag voorzien, blijft er niks meer overquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah denk dat er vanuit hier altijd wel commentaar zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |