Zo die zit de rest van de avond in me kop🤣🤣quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
Herreys treden ook weer op met dikke lul dikke snee
Hoop boegeroep in de zaal waarschijnlijk, maar goede kans dat ze dat geluid wegdraaien in de uitzendingquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gaat als Israel aan de beurt is.
Las wel dat ze onder zeer zware bewaking naar de zaal wordt gebracht.
(En voor de rest laat ik ieder waardeoordeel achterwege)
Ik las dat er een bandje met applaus is?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoop boegeroep in de zaal waarschijnlijk, maar goede kans dat ze dat geluid wegdraaien in de uitzending
Ja ze draaien er een bandje overheen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik las dat er een bandje met applaus is?
Applausjes genoeg om uit te kiezen. Pak er een van eerder in de week en niemand die het merkt. Het lijkt me sowieso iets handigs om achter de hand te hebben tijdens zo'n show, dus het zou me ook niet verbazen als ze elk jaar zo'n track klaar hebben liggenquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik las dat er een bandje met applaus is?
Vorig jaar was het ook érg gezellig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn
Ik verwacht toch wel boe geroep.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gaat als Israel aan de beurt is.
Las wel dat ze onder zeer zware bewaking naar de zaal wordt gebracht.
(En voor de rest laat ik ieder waardeoordeel achterwege)
Was daar geen boe geroep?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht gebruiken ze wel het geluid van gisteren bij Israel.
We gaan er een lekkere ordinaire avond van maken @de_boswachterquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier hoort een illustratie bij:
[ afbeelding ]
Dit is correct.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook érg gezellig!
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van de voetbalforum?
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit teamquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb 2 potten chocolate chip cookies van Nestle en een drietal salades en brie. Team viesdik
Stukje alcoholismequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit team
Voetbalwedstrijden zijn ook gewoon livetopicsquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van het voetbalforum?
Nicequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.
Scrummie is horse @de_boswachterquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.
Sommige optreden worden beter na twee flessen wijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit team
Dat had ik dinsdag moeten weten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige optreden worden beter na twee flessen wijn
Oude ik zou zeggen 'zoals Joosts zangkunsten'quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom ook de tips voor de plaspauzesquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Shot heroïne lijkt mij beter voor sommige optredensquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook de tips voor de plaspauzesNa Armenië lijkt me een zeer geschikt moment
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook de tips voor de plaspauzesNa Armenië lijkt me een zeer geschikt moment
Dat verkoopt mijn Albert Heijn nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shot heroïne lijkt mij beter voor sommige optredens
Geen luier dragenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het niet
Echt he.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het niet
In alcohol kun je veel oplossen. Problemen zitten daar helaas niet bij.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het een probleem of de oplossing? Wie zal het zeggen
@:tong80
Als de eerste fles leeg is kan je die mooi weer vullenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het zo vreselijk ja? Ergste van de avond of komt er nog een ergere ramp aan?quote:
Eigenlijk is deze avond beter dan semi 1, Spanje stuurt een soort van Corrie Konings die zingt dat ze een hoer (Zorra) is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het zo vreselijk ja? Ergste van de avond of komt er nog een ergere ramp aan?
Het is een vijftiger die zingt dat ze een slet isquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het zo vreselijk ja? Ergste van de avond of komt er nog een ergere ramp aan?
Welkom in Europa, blijf hier tot ik dood gaquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In alcohol kun je veel oplossen. Problemen zitten daar helaas niet bij.
Vrij vertaald hoeren neuken nooit meer werken dusquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze avond beter dan semi 1, Spanje stuurt een soort van Corrie Konings die zingt dat ze een hoer (Zorra) is.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze avond beter dan semi 1, Spanje stuurt een soort van Corrie Konings die zingt dat ze een hoer (Zorra) is.
Haha wat.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een vijftiger die zingt dat ze een slet is
Wij houden van een team supporten en een oprechte/directe review geven over van alles en nog wat (bv films/series). (uitzonderingen daargelaten, ik noem geen namen)quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van het voetbalforum?
Buurmeisje van een maat van mij lolquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Mogen we legaal opgewonden raken van Stefania?
Veel plezier!quote:
Oostenrijk las ik ook niet echt goede dingen over.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef H_T het volgende:
Estland en San Marino worden ook niet door iedereen gewaardeerdOostenrijk wordt afwachten
Ruim boven de 18quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Mogen we legaal opgewonden raken van Stefania? #voorbeschouwing
Leuk nummer op de plaat, jaren 90 eurodance net als Europapa. Live vocals zijn wel een drama normaal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oostenrijk las ik ook niet echt goede dingen over.
Ja dat laatste las ik dus haha.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk nummer op de plaat, jaren 90 eurodance net als Europapa. Live vocals zijn wel een drama normaal.
Op de studiotrack is het een ietwat overbodige jaren 90 dancetrack. Maar ja, daar kon ze een stukje opnieuw zingen als dat nodig wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oostenrijk las ik ook niet echt goede dingen over.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem niet pure beflikkering!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
Ohja als jullie een stemadvies willen hebben, Letland breekt bijna onze NQ reeks van 8 keer niet voor de finale kwalificeren, stem op Dons om onze streak te houden. En San Marino is altijd leuk toch.
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
Ohja als jullie een stemadvies willen hebben, Letland breekt bijna onze NQ reeks van 8 keer niet voor de finale kwalificeren, stem op Dons om onze streak te houden. En San Marino is altijd leuk toch.
Kunnen we op Helena Paparizou stemmen bohhh mien merk! @Cocoquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?
Je kan deze halve finale niet stemmen op Spanje, die treden enkel op. Spanje kwalificeert automatisch voor de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cojones di mucho, graciasquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan deze halve finale niet stemmen op Spanje, die treden enkel op. Spanje kwalificeert automatisch voor de finale.
Ik heb er zin an, at your servicequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er zin in, starten met die voorbeschouwing
Npo dus niemand lacht. Stefano Keizers ook nooit iemand om moeten lachenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Makkelijk scoren lijkt me intens ongrappig
Uitstekendquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Via NLziet loop je wel altijd een beetje achter, dus jullie zullen even op mijn deskundige mening moeten wachten
Gohquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
Love naar Nikkie maar dat verschil tussen haar en die andere meid. 🤣
Als je de punten van Nikkie de Jager daarbij optelt, halen ze gemiddeld een 3quote:
Spanje is al door naar de finale, daar kan je vanavond niet op stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een soort Promenade.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Heeft al twee seizoenen gehad. Ik vond het over het algemeen wel aardigquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ja bij Junior Songfestival voor NL in een groepje met 2 andere meisjes, en toen ze 18/19 was voor Griekenland in 2020/2021quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat Stefania voor Nederland meegedaan had? Of is dat alleen junior?
Alles aan haar lijkt me gemaaktquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Nikkie is een vervelend persoon. Wil te graag de aandacht. Nep.
Je kan kijken of de Youtubestream sneller is. Heb je geen commentaar, maar verder dezelfde uitzendingquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Via NLziet loop je wel altijd een beetje achter, dus jullie zullen even op mijn deskundige mening moeten wachten
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja bij Junior Songfestival voor NL in een groepje met 2 andere meisjes
Via internet loopt altijd ietsjes achter helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan kijken of de Youtubestream sneller is. Heb je geen commentaar, maar verder dezelfde uitzending
En de draaischijf van Mia en Dionquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zwitserland heeft de outfit van Emma Wortelboer geleend
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
09-05-2024 @ 20:12:13
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #1"
Denk wel jury favoriet tbh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nummer is echt overhyped en helemaal niet zo bijzonder
Maar geen Joost.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze al delen van optredens laten zien nu. Maarja dat ben ik
Ik ook. Ik word graag verrastquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze al delen van optredens laten zien nu. Maarja dat ben ik
Je kan ook wegzappen en om 21 uur terugkomen als de show echt begintquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zwitserland heeft de outfit van Emma Wortelboer geleend
Tuurlijk wel!quote:
Ik was al te laat... en toen had ik de eerste al gezien..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wegzappen en om 21 uur terugkomen als de show echt begint
Ja joh, programma duurt ook nog 20 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Eerste 9 liedjes hebben ze laten zien, dan laten ze toch ook wel de andere 7 zien?
We vragen ons af, kan jij plassen van de spanningquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Greys, hoe is de sfeer bij jou?
Nee, wel lege fles hier klaarstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We vragen ons af, kan jij plassen van de spanning
Hoog tandvlees, bakje haver @Zipportalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Die roze non-binair gaat tegenvallen in de public vote denk ik
Hmm?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:39 schreef RipCity het volgende:
Oh god. is dat niet die mafkees van tijdens de verkiezingen die ging huilen??
Gvdquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Agnetha heeft er ook wel eens beter uitgezien
Kokosnoten zijn geen specerijenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
Alle deelnemers geven Nederland veel kans. We gaan KOLONISEREN
La treve? Ga ik eens opzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik zag Mustii altijd als acteur in La Treve op Netflix, spannende serie. Echt tof om hem dan nu daar te zien.
Ik heb Kasteelbier framboos in de koelkast. Nog niet eerder gehad, maar leek me ook wel bij het ESF passenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
* BillDauterive heeft - zoals elk jaar - weer een zuur biertje koud staan.
Zuur bier en songfestival, een ideale combinatie.
is het wel een hij?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
Hendrik ziet er niet uit alsof hij een vrouw de nacht van haar leven zou geven.
VBL ON TOURquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Over 20 minuten gaan we weer los
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:Coco
@:Zipportal
@:kukelecucktsju10
@:Drizzt_DoUrden
@:KingRoland
@:Elan
@:Fetx
@:Pisces29
@:Scrummie
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:Bezsen
@:maxi-mus
@:Alaphilippe_
@:Rambodirk
@:Dombohetolifantje1
@:Tarado
@:De_Kraam
@:alpeko
@:Frozen-assassin
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Lekker, zit me vol te proppen met toastjes en vreterij. Hebbie er zin an?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Greys, hoe is de sfeer bij jou?
Hier wordt straks nog net op tijd een dikke hamburger bezorgdquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker, zit me vol te proppen met toastjes en vreterij. Hebbie er zin an?
Wat is je top drie van vanavond?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks is nuquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier wordt straks nog net op tijd een dikke hamburger bezorgd
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die Griek lijkt een beetje op put the lotion in the fucking basket man
Hey Greysquote:
1? Amateurquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier wordt straks nog net op tijd een dikke hamburger bezorgd
Die heb ik in de supermarkt gezien en gedacht: "gatverdamme, dat is ontzettend smerig.", heb nog even getwijfeld of ik het toch mee zou nemen, maar toch niet gedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Kasteelbier framboos in de koelkast. Nog niet eerder gehad, maar leek me ook wel bij het ESF passen
Zekers, broekie uit, viesdikke hapjes klaar. VBL verzameld. We kunnen los.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekers, broekie uit, viesdikke hapjes klaar. VBL verzameld. We kunnen los.
22.42 Helena godinquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekers, broekie uit, viesdikke hapjes klaar. VBL verzameld. We kunnen los.
Je kan een meat cube wel verdelen over meer broodjes, maar dan krijg je alleen maar meer carbs binnenquote:
@Zipportalquote:Like Alert
09-05-2024 @ 20:43:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #1"
Lekker man!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Nja er worden er meer bezorgd maar die anderen zijn voor m'n man
Ik ook, maar ik weet niet of ik er vanavond aan toe komquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik in de supermarkt gezien en gedacht: "gatverdamme, dat is ontzettend smerig.", heb nog even getwijfeld of ik het toch mee zou nemen, maar toch niet gedaan.
Ik hoop dat je em lekker vindt
Die ken ik. Is wel een doorzettertje die had ook zo mee kunnen doen 🤣quote:
met een arafatsjaaltje omquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Gretha is er ook klaar voor
Haar moeder heeft meegedaan aan het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n PLO sjaal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik. Is wel een doorzettertje die had ook zo mee kunnen doen 🤣
Als ie fatsoenlijk had kunnen zingen wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik. Is wel een doorzettertje die had ook zo mee kunnen doen 🤣
Je vrouw eropuit sturen om meer snacks te halenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
Heb zon Beckers hapjes doos 32 stuks bohhh maar dan heeft mn vrouw niks. Iemand een oplossing?
Vrouw eruitquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
Heb zon Beckers hapjes doos 32 stuks bohhh maar dan heeft mn vrouw niks. Iemand een oplossing?
Da's lastig want daar zitten er twee bij die je vanavond wel live hoort maar waar je niet op mag stemmen.quote:
Jammer dat er daarna iets mis is gegaan.quote:
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd of we iets meekrijgen van de protesten rondom de Israëlische act
Nou dan juich je voor Danmark.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik vind Joost zijn maniertjes zo verschrikkelijk irritant en gemaakt
quote:
Deze avond is echt beter dan dinsdag. Een extra deelnemer ook nog. Dus moeilijker om de finale te halen.quote:
Blijven doneren @Zipportalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
Het duurt nog ruim 10 minuten voor de show begint! We worden belazerdAlleen maar extra reclamegeld binnenharken
![]()
Applausbandje tijdens de act van Israëlquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd of we iets meekrijgen van de protesten rondom de Israëlische act
Liever Stefaniaquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
Nicky mag volgend jaar wel naast Cornald zitten.
Nee alsjeblieft. Zo nep. Liever Waylonquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
Ja! Goed idee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
Denk niet dat NL nog snel weer een artiest stuurt die ik al met regelmaat luisterde.quote:
Liever een keer iemand anders dan Cornald..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
De zus van Jan Smit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:50 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Liever een keer iemand anders dan Cornald..
Je ziet er niks van he, er zijn geen beelden van ofzo.quote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel me vanavond meer Nederlander dan Belg.
Ik ben meer supporter van Joost dan van Musti
En ik ga vanavond op Joost stemmen. Wat jullie niet kunnen
Kan ik wel. Libera simkaart oulehquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Musti leek me wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent een lieve Belg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, ik knijp 'm eik, ik heb zo zitten tellen..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze avond is echt beter dan dinsdag. Een extra deelnemer ook nog. Dus moeilijker om de finale te halen.
Wij verwachten dat jullie Belgen gewoon allemaal op Joost stemmen ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:50 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Liever een keer iemand anders dan Cornald..
Nou en? Je weet het toch.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet er niks van he, er zijn geen beelden van ofzo.
Nee maar ff serieus. Nicky heeft wel echt leuke scherpe humor.
Het is Nikkie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Je weet het toch.
Ik vond Nicky vandaag weer extreem gemaakt. Zullen ook wel een boel zenuwen bij zitten hoor, dat ze zich daarom zo presenteert, maar ik heb er niks mee
Voor de halve finale hoef je hem echt niet te knijpenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik knijp 'm eik, ik heb zo zitten tellen..
Vandaag zijn alleen publieksstemmen, dus Joost zou makkelijk door moeten gaan naar de finalequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik knijp 'm eik, ik heb zo zitten tellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |