quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef oblo het volgende:
Heeft iemand die gif nog van die gast die op zo een voertuig stond te springen en daarna in de gracht sprong?
Wat wilde ie bereiken eigenlijk? Zo'n sjofel kan wel tegen een op en neer springend kereltje van 70 kilo.quote:
Post #176quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Dat doet echt pijn, de Oudemanhuispoort beklad te zien.
Volgens mij niet opgepakt, maar mocht gewoon vertrekken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar is de aanvoerder eigenlijk? Die baardmans. Al opgepakt?
Paarlen voor de zwijnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zonde van de gebouwen en omgeving, is die uni een monumentaal pand?
Dacht ik al.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ja. Is honderden jaren oud. Is daar prachtig. Nou ja, het was daar prachtig
Nogmaals, nergens gezegd dat het normaal is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:37 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee joh, volgens @:harvest89 is dit normaal, en hoort dit er gewoon bij!
Maar nogmaals: Wat heb je daar concreet aan als je in Gaza woont? Komt een bom op je hoofd minder hard aan als je jezelf kunt troosten met de gedachte dat niet iedereen in Nederland de lijn van de Nederlandse regering volgt? De mensen om wie het gaat hebben er behoefte aan dat je resultaten kunt boeken, niet dat je als nobele verliezer die toch wel een goed signaal heeft afgegeven de geschiedenis in gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je laat zo wel zien dat niet iedereen blindelings achter de opstelling van het westen staat.
Wanneer is het eigenlijk wel schokkend volgens jou?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nogmaals, nergens gezegd dat het normaal is.
Maar verre van schokkend. Dat was wat sommige users hier beweren.
Zijn ook anti-Israël.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen ze een beetje opschieten graag? Voetbal begint zo.
Ze hebben totaal geen ontzag voor monumenten. Het Maagdenhuis hebben ze indertijd ook gehavend achtergelaten.quote:
Dat sowieso, poten af van een anders eigendom.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles wat ik heb gezien wat beklad is, is voor een groot deel monumentaal, schat ik zo in.
Zo niet: dan is het nog altijd oud en je vernielt iemand zijn huis niet
Als de bliksem is ingeslagenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk wel schokkend volgens jou?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die verf krijg je waarschijnlijk gewoon er af hoor. Stenen kun je terug leggen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Zo ken ik de Oudemanhuispoort.
[ afbeelding ]
Bij blikseminslag kunnen er ook straatstenen eruit geslagen worden, dat is bij dat putdeksel ook gebeurd..quote:
Hebben ze zich in Utrecht serieus druk over gemaakt https://www.rtvutrecht.nl(...)-heeft-geen-trekhaakquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Godverdomme, hier gaat GroenLinks Amsterdam straks dagenlang over debatteren.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Kapot maken en vernietigen dat is het enige wat die schijtlui kunnen.![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet dat ze die gasten harder aanpakken, die uit het buitenland komen om hier te rellen. .... Op het vliegveld zetten en op een zwarte lijst. En de rest ook hard aanpakken.
Het gaat er niet zo zeer om of de mensen in Gaza dit volgen, die hebben hele ander dingen aan hun hoofd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar nogmaals: Wat heb je daar concreet aan als je in Gaza woont? Komt een bom op je hoofd minder hard aan als je jezelf kunt troosten met de gedachte dat niet iedereen in Nederland de lijn van de Nederlandse regering volgt? De mensen om wie het gaat hebben er behoefte aan dat je resultaten kunt boeken, niet dat je als nobele verliezer die toch wel een goed signaal heeft afgegeven de geschiedenis in gaat.
Ach, daar zijn de arbeiders voor. Die kunnen het wel weer maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen ontzag voor monumenten. Het Maagdenhuis hebben ze indertijd ook gehavend achtergelaten.
Dit heeft helemaal NIKS meer te maken met een demonstratie houden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is normaal toch @:harvest89 ?
Als volgevreten gesubsidieerde student in een van de veiligste landen ter wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om of de mensen in Gaza dit volgen, die hebben hele ander dingen aan hun hoofd.
Maar je laat zo merken dat niet iedereen de koers volgt die bijvoorbeeld de Nederlandse regering uitvoert. Je laat zelfs merken in opstand/verzet te komen.
Hij is martelaar broerquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Door je 'matties' de ME in gedrukt worden, ben je mooi klaar mee zulke vrienden.
Door etteren? Alsof burgemeesters in het verleden eerder met ME ingrepen. Ik waag het te betwijfelenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Zou dit nu eindelijk een keer een deuk slaan in het imago van Halsema? Burgermeester van Amsterdam als traditioneel Joodse rol, nu deze protesten lekker laten door etteren.
Hier een fakkel!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Door je 'matties' de ME in gedrukt worden, ben je mooi klaar mee zulke vrienden.
ATquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zijn die gasten in zwart? Peleton van de kmar?
Arrestatie eenhedenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Geen zin om steeds in herhaling te vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aanhoudings Eenheid. gewoon Politie. Femke durft echt de KMAR niet in te zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Zie nu beelden. Dit is om te janken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen ontzag voor monumenten. Het Maagdenhuis hebben ze indertijd ook gehavend achtergelaten.
Als je het allemaal zo makkelijk vind kan je er gerust naar toe gaan om te helpen hoor. Ze kunnen vast wat snelle vaklieden gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen zin om steeds in herhaling te vallen.
Maar ik vind het reuze meevallen. Ik zie wat verf, en er zijn wat stenen uit de vloer gehaald. Kan allemaal gerepareerd worden waarschijnlijk.
Volgevreten of graatmager maakt niet uit voor het punt dat je wil maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als volgevreten gesubsidieerde student in een van de veiligste landen ter wereld.
Hoe nobel.
For the Horde.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:45 schreef probeer het volgende:
Kom, nu allen in koor:
WIJ WILLEN BLOED ZIEN!
Ideaal ook bij protesten door PvdD-ers en co. Wat willen ze doen? De honden schoppen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:45 schreef RipCity het volgende:
Honden zijn wel ideaal hoor. Niemand die daar iets tegen durft te doen
Zie nu beelden. Dit is om te janken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Harvest89 gaat dat beetje vernieling gewoon zelf schoonmaken en repareren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt geen punt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgevreten of graatmager maakt niet uit voor het punt dat je wil maken.
Tsa zo kun je elke demonstratie stuklullen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je maakt geen punt.
Je neemt een dagje vrij, bedekt je gezicht, vernielt wat spullen, blaat mee met de massa en gaat daarna weer naar je kamertje om te Netflixen en je eigen scheten te rieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |