En we delen elkaars ergernissenquote:
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
Ok, hoeveel liedjes nog? Dan kan ik naar bed
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:13 schreef HiZ het volgende:
Is de strategie van Kroatië trouwens niet erg riskant?
Nog 5quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
Jury speelt geen rol bij de halve finales echter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze kon wel zingen, gaat vast wel naar de finale.
Staat in de OPquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
22:36 is de laatste deelnemer klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Is het niet vreemd dat zo'n land als Zweden 2 noorwegse kids inhuurt?
Alsof wij een duitser laten zingen?
Dit!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jaq heeft echt in haar oortje gehoord dat t een stuk sarcastischer moest
ja ik zou dat echt niet cool vinden om iemand uit een ander land in te sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Zoals Rudi Carrell?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Zijn daar bekend sinds dat ze 8 jaar zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
*Noorsequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Een Fries is ook een buitenlander natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Dacht altijd dat ze Zweeds waren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Deden we dat maarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Wij stuurden ooit een Engelse Indiaan. Dat was niet echt een succesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
WAT?quote:
Je bent van harte welkom in de voorrondes topic. Ik wil je wel volgend continu taggenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik de nummers toch maar weer van te voren gaan luisteren, want zo koud op je dak vind ik ze geen van alle geweldig.
Ja weet ik maar Clouseau gaat ook niet namens onsquote:
Sommige liedjes moet je al gauw een paar keer luisteren ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik de nummers toch maar weer van te voren gaan luisteren, want zo koud op je dak vind ik ze geen van alle geweldig.
Het zou mogenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Dat was een Turkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij stuurden ooit een Engelse Indiaan. Dat was niet echt een succes
ja die van de UK was heteroquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou er überhaupt een enkele blanke heteroman meedoen?
Blokjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Doet mij denken aan die laser room scene in Resident Evil.
die duitser was met een vrouw geheiratetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Weet ik, maar dit is dus wat hij zaterdag óók moet doen. En dan telt de jury wel mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jury speelt geen rol bij de halve finales echter.
Kroatie (en Ierland)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
Met van die gillende bakvisjes van 13quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
Dit werkt wel op een tiener-feestje met frisje in de hand.
Ja, als een autotune met een veel te strakke string, of zoiets.quote:
Haha, tnx. Ja, ik ben hier jarenlang veel geweest hoor. Maar al die voorrondes bekijken gaat me meestal te ver. Ook al heb ik ook daar wel eens meegekeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de voorrondes topic. Ik wil je wel volgend continu taggen
O ja, ik twijfelde al. In ieder geval was het geen succes. Ook niet toen we de aziatisch getinte Linda Wagemakers stuurdenquote:
zo vaak al gewonnen laat een maar ander doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Benny het volgende:
Zweden wil zo te horen het festival volgend jaar niet nog een keer organiseren
Kroatie, gok ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
dat is bespottelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een Duitser mee laten doen voor Nederland.
Nou, ik heb volgens mij nog geen niet-blanke gezien vanavond dus als we daaar op gaan letten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Kroatië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Kroatië, Duitsland, Zweden, Azerbeidzjan. Waar je maar mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Stukje toewijding.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
E ze vind het (bijna) allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind jaq echt irritant. Irritanter als Jan.
Ze geeft meteen haar mening zonder sarcasme en waar ze in t begin geen mening gaf geeft ze nu meteen aan t eind een fikse mening
Vooralsnog vind ik alleen Kroatie podiummateriaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Edsilia Rombley werd dan weer keurig vierdequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja, ik twijfelde al. In ieder geval was het geen succes. Ook niet toen we de aziatisch getinte Linda Wagemakers stuurden
zelfquote:
Australië ook nietquote:
Dat was de RIM TIM TAGI DIM. Die is echt leuk ja.quote:
hun wel ja een deel wil gewoon bij rusland horenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gedragen zich wel West-Europees.
wat ga je pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Goed idee, thanksheb nog ongeveer 2 minuten
Ik las: heb verder niks aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat ga je pakken
ik heb alleen lolly op dus ik doe verder rustig aan
Ja same, alleen vond ik Duitsland niet super. Rim TIm Dagi Dim heeft echt winnaarspotentie. Heel catchy ookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was de RIM TIM TAGI DIM. Die is echt leuk ja.
Verder vind ik dit echt een meh semi. Duitsland z'n stem zalig. Dat wel. En ik vond Luktelk Luktelk leuk van Litouwen.
laten de herten maar dit niet horenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit zijn de voorrondes voor de Europese Kampioenschappen Burlen
dat stuurde ik per dmquote:
nagorno is niet zo interesting denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom is er trouwens geen fophef over de deelname van Azerbaijan?
Niet. Net als Azerbaijan?!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds wanneer ligt Australië in Europa?
2015quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nummer 2quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
Heb ik die vraag stel ik iedere jaar waar wordt het esf gehouden als daun under wint?
Ik heb slechts saaie naturel ribbelchipsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat ga je pakken
ik heb alleen lolly op dus ik doe verder rustig aan
Bij ons loopt dat volk ook rond.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hun wel ja een deel wil gewoon bij rusland horen
Zal wel een spelfoutje zijn, ze bedoelen Austriaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Bedanktquote:
hm hm zou daar zelf niet snel voor gaan maar vooruitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb slechts saaie naturel ribbelchipsmaar wel lekker
2015quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Niks mis met naturel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat?quote:
Kweenie of je trollt, maar het is geen Europese aangelegenheid maar van een broadcaster die EBU heet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Als hij hier op ingaat zou dat de waarde van zijn likes devaluerenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
@:ikgeefenkellikes like mij ook dat papoea wtf
Outsider.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Ama het volgende:
Australië heeft altijd wel goede zangers en zangeressen.
Ik heb eventueel ook nog Bugles met Danish Chef kaas (next level) maar da's te veel moeite voor nuquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm hm zou daar zelf niet snel voor gaan maar vooruit
Wel ja, volgens mijn vrouw luister ik slecht dus wellicht ligt het daar aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het niks en slecht
@:doevelaer
Op een nog nader te bepalen locatie in Europa. Waarschijnlijk een van de Big Five (UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië) of een land dat recent het Songfestival heeft gehoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
die vraag stel ik iedere jaar waar wordt het esf gehouden als daun under wint?
zie ik niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij hier op ingaat zou dat de waarde van zijn likes devalueren
Je post maar gewoon iets grappigs.
Bedelen om likesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
@:ikgeefenkellikes like mij ook dat papoea wtf
In the Opera House in Sydneyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
die vraag stel ik iedere jaar waar wordt het esf gehouden als daun under wint?
bugles zijn wel lekker jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog Bugles met Danish Chef kaas (next level) maar da's te veel moeite voor nu
wil jij soms vechten in het esf forum of zoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedelen om likesJe bent toch geen schooier zoals @:Caland
Ik blijf dat raar vinden. Net als bij dartsen. Heb je het Europees Kamioenschap. Doen ook Australiërs mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kweenie of je trollt, maar het is geen Europese aangelegenheid maar van een broadcaster die EBU heet.
Wie is er gezakt?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:27 schreef RipCity het volgende:
Joost Klein is ierland weer voorbij! Terug op plekkie 5!
Maar Australië organiseert dan toch wel mee?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een nog nader te bepalen locatie in Europa. Waarschijnlijk een van de Big Five (UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië) of een land dat recent het Songfestival heeft gehouden
blijven toch woestijn-brittenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik blijf dat raar vinden. Net als bij dartsen. Heb je het Europees Kamioenschap. Doen ook Australiërs mee.
Dat is wel gezellig!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Australië organiseert dan toch wel mee?
Simon Whitlock 2012-genotquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik blijf dat raar vinden. Net als bij dartsen. Heb je het Europees Kamioenschap. Doen ook Australiërs mee.
smeerlapquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
Dadelijk bijna een uur wachten op de uitslag.
Dan ga ik wat anders doen.
Dat staat er bij.quote:
Die zullen vast wel een presentator of twee leverenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Australië organiseert dan toch wel mee?
Laten we het potverdrie hopen, maar niet ten nadele van onze Joost.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
Is de 2e halve finale zoveel beter of is het gewoon niet zoveel soeps dit jaar?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier mini sateetjes gedoopt in kruidensmeerkaas en piccolini's.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat viel bij S10 destijds toch ook wel mee?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Kinga het volgende:
Nu ik dit zo hoor... zou dat publiek niet ook door Joost zijn outro gaan schreeuwen?
Of bij Frankrijk op dat stuk dattie 2 meter van de microfoon af staatquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Kinga het volgende:
Nu ik dit zo hoor... zou dat publiek niet ook door Joost zijn outro gaan schreeuwen?
Nee maar is Joost gestegen (iemand anders gezakt) of is Ierland echt gezakt?quote:
Wow, next levelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Hier mini sateetjes gedoopt in kruidensmeerkaas en piccolini's.
Dat is wel een aparte combinatiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Hier mini sateetjes gedoopt in kruidensmeerkaas en piccolini's.
Nou, niet altijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Ama het volgende:
Australië heeft altijd wel goede zangers en zangeressen.
Na Europapa en Euromama dit jaar heeft volgend jaar iedereen puntschouders.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die denken: Wat Loreen kon, kunnen wij ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |